Lue virallinen kuvaus

ESP (Ecole supérieure de Publicité) on Pariisissa sijaitsevan Mainonnan, viestinnän, markkinoinnin ja johtamisen korkeakoulu. Vuodesta 1927 lähtien ESP on harjoittanut ammattitaitoisia ammattilaisia ​​näillä aloilla, ja se on ollut aktiivisesti mukana viestintäkeskuksissa, mediaorganisaatioissa ja mainostajissa. Uraauurtava koulu (lähes 90 vuoden kokemuksella) ESP on ylpeä tunnustetusta asiantuntemuksestaan:

ESP ON RAKENNELLISEN VIESTINTÄKOKOON

ESP: n nopea historia: 1900-luvun alkupuolella Yhdysvallat loi mainonnan. Ranskalainen ammattilaisten ryhmä liittyi sitten yhteen mainososaamisen kehittämiseen Ranskassa. Tuolloin: - Ensimmäinen Ranskan mainostoimisto PUBLICIS perustettiin vuonna 1926. - ESP, Ranskan mainosvalmistunut koulu perustettiin vuonna 1927.

ESP-SERTIFIKAATIT

Kansallinen sertifiointi: ESP on korkeakoulututkinnon yksityinen koulu, jonka Ranskan hallitus on vahvistanut. ESP toimittaa ammattitaitoisia tutkintoja, jotka tarjoavat koulutusta tiettyihin ammattitaitoihin. Niinpä nämä tutkintotodistukset (kandidaatit ja masterit) ovat sertifioineet hallituksen organisaatio RNCP (National Register of Professional Certifications). IAA-sertifikaatti: Kansainvälinen tunnustaminen, jonka IAA on myöntänyt kurssin yksityiskohtaisen tarkastelun jälkeen ("Kukin kurssi on akkreditoitu ja yksilöllisesti arvioitu arvioitu tiukan ja vertailevan IAA: n koulutusneuvoston prosessin kautta, mikä takaa kansainvälisesti tunnustetun maailmanlaajuisen viestinnän alan edellyttämän opetuksen laadun tuleville opiskelijoilleen ja nuorille ammattilaisilleen ». ESP on ensimmäinen PARISIAN PRIVATE SCHOOL [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Vuodesta 1927 lähtien ESP on säilyttänyt johtavansa SMBG EDUNIVERSALin (2013/2014) "parhaan yksityisen koulun Pariisissa". Tämä luokitus perustuu kolmeen olennaiseen kriteeriin: koulutuksen huippuosaamiseen, aloituspalkkaan (tutkinnon suorittaneisiin) ja opiskelijoiden tyytyväisyyteen.

Ohjelmien opetuskielet:
Englanti
Ranskalainen

Tämä koulu tarjoaa myös:

Yksivuotinen MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Luxury tuotemerkkejä viestinnän muuttuvat nopeasti ja niin muuttuvat taitoja tarvitaan niillä toimialoilla: investoida uusiin teknologioihin parantamiseksi brändin kokemu ... [+]

Luxury tuotemerkkejä viestinnän muuttuvat nopeasti ja niin muuttuvat taitoja tarvitaan niillä toimialoilla: investoida uusiin teknologioihin parantamiseksi brändin kokemus, soveltaa sopivin segmentointi, ja hyötyvät digitaalisen ja sosiaalisen median vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa.

Ohjelman tavoitteet Kommunikoi tehokkaasti eri kulttuurien globaalistuvassa markkinoilla Ajattele ja rakentaa innovatiivisia viestinnän Ymmärtää ydin ylellisyyttä Rakenna ainutlaatuinen brändi kokemus Vuorovaikutuksessa asiakkaiden AVAINKOHDAT & LISÄTTY-ARVOT Innovation Award (From SMBG-EDUNIVERSAL) 12 kuukautta MBA-ohjelma - 2 saanti: Syksy / Kevät Vaihtoeh... [-]
Ranska Paris
Syyskuu 2019
Englanti
Full-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi

Video de Présentation de l'école ESP