Keystone logo
Asian Institute of Management

Asian Institute of Management

Asian Institute of Management

Johdanto

82115_image1.jpeg

Asian Institute of Management (AIM) on kansainvälinen tutkijakoulu, jonka tavoitteena on tehdä ero aasialaisten yhteiskuntien kasvun ylläpitämisessä kehittämällä ammatillisia, yrittäjähenkisiä ja sosiaalisesti vastuullisia johtajia. Stephen Zuelligin Kehittämisen Hallintaoppilaitos (ZSDM) on AIM: n vastaus Aasian kehityksen haasteeseen. Kestävän kehityksen tavoitteet -ohjelman avulla koulu luo periaatteellisia kehitysjohtajia ja johtajia, jotka ovat hyvin varusteltuja kestävän menestyksen saavuttamiseksi. ZSDM kehottaa nousevia talouksia rakentamaan joukon siviilihenkilöitä ja yritysjohtajia, joilla on valmiudet olla ongelmanratkaisuja, muutosasiamiehiä ja tehokkaita yhteistyökumppaneita.

82113_82044_Capture.JPG

Aasia on dramaattinen kontrasti, joka yhdistää itäisen perinteen ja nopean länsimaisuuden. Kilpailevat ideologiat ovat uusien synergioiden keskellä.

Tällä alueella, jolla on suuri vauraus ja hirvittävä köyhyys, roolimme on antaa yrittäjille, yrityksille ja kehitysjohtajille mahdollisuus edistää kestävää sosiaalista, poliittista, teknologista ja taloudellista kehitystä. Tämän saavuttamiseksi instituutti on kategorisesti aasialaista ja keskittyy voimakkaasti Kaakkois-Aasiaan ja ASEANin talousyhteisöön.

Meidän tiedekunta, opiskelijat, opetusmateriaalit ja tutkimus ovat pääosin aasialaisia. Ohjelmamme on suunniteltu Aasian tarpeisiin, lähestymistapamme on sovitettu Aasian johtamiseen ja reagoinut Aasian erityisiin kysymyksiin, kun taas globaali näkökulma on vahvistunut.

Opiskelijat tulevat AIM: lle, koska Instituutin 40-vuotinen kokemus osaamisen ja taitojen tuottamisesta ja parantamisesta kehittää herkkyyttä alueen erilaisille kulttuureille ja uskomusjärjestelmille, liiketoiminnan rakenteille, hallintotavalle ja sääntelyympäristöille.

Olemme luoneet johtavan henkilöresurssien kehityksen lähteen yksityisille ja julkisille sektoreille kehittyvillä markkinoilla, erityisesti Aasiassa.

Esimerkkejä instituutin toiminnasta ovat:

EMINENTTIJOHTAJA

Kansainvälinen hallituksemme ja hallintoneuvosto koostuu merkittävistä yritysjohtajista ja tutkijoista, jotka jakavat syvän sitoutumisensa Aasian ja sen ihmisten kehitykseen.

MONIVUUTISEN YMPÄRISTÖ

Opiskelijamme on monikansallinen ja ennen kaikkea aasialainen.

SAATTAA VAHVISTA ALUMNI-VERKKOON

Alumnimme löytyvät korkeimmista vastuualueista yksityisissä, julkisissa ja voittoa tavoittelemattomissa sektoreissa koko Aasian ja Tyynenmeren alueella ja muualla maailmassa.

OIKEUS JA TIETO AASIAN POISTAMISEKSI

Opetussuunnitelmamme, kursseja ja opetusmateriaalejamme on kehitetty sekä yksityisten että julkisten aasialaisten yritysten olosuhteisiin ja tarpeisiin, ja niitä tarjotaan paitsi Filippiineillä myös muissa Aasian maissa.

KÄYTTÄJÄN OHJEKIRJA

Akateemisesti ja ammattitaitoisella tiedekunnallamme on laaja alueellinen näkemys ja laaja kokemus ja aasian johtamisen ja käytännön tuntemus. Meidän lähestymistapamme on käytännönläheinen, ja suhteemme organisaatioihin kaikkialla alueella ovat olennaisia ​​ohjelmien ja toimintojen kehittämiselle ja parantamiselle.

Luomme innovatiivisia johtamisohjelmia ja olemme luoneet suhteita keskeisiin akateemisiin laitoksiin ja kehitysorganisaatioihin ympäri maailmaa.

MISSÄÄN JOHTAJAKSI

Tutkimuskeskuksemme muodostavat yhteyden, jossa yksityinen sektori, hallitus ja kansalaisyhteiskunta yhdistävät, lähestyvät ja synergoituvat. Tuemme tukea alueelta taloudellisen panoksen ja johdon ja liike-elämän osallistumisen kannalta AIM: n opetus- ja tutkimustoiminnassa.

KÄYTÄNNÖLLINEN OPPIMINEN CASE STUDYMENETEN kanssa

Ohjelmamme on suunniteltu käytännön sovelluksiin todellisessa maailmassa. Tavoitteen edistämiseksi käytämme tapaustekniikkaa ensisijaisena opetus- ja oppimismuotona. Tämän menetelmän avulla, joka on mukautettu Harvard Business Schoolin omasta järjestelmästä, opiskelija analysoi todellisia liiketoimintasuunnitelmia hioakseen analyyttisiä, päätöksenteko- ja viestintätaitojaan.

Menetelmä myös rohkaisee vilkkaita keskusteluja luokkatovereiden välillä, mikä johtaa vankkaan ja dynaamiseen oppimisympäristöön.

LEARNING TEAMS

Edistää yhteistä oppimista ja johtajuutta sekä edistää koulun monikulttuurista eettisyyttä oppilaiden keskuudessa, ja määrittelemme jokaisen "oppimisryhmälle" tai "ryhmään". Nämä ryhmät antavat opiskelijoille monipuolisen oppimisympäristön ja tarjoavat jokaiselle mahdollisuuden kokemusta ja hyötyä monipuolisista näkökulmista.

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Sijainnit

  • Makati

    Paseo de Roxas,123, 1229, Makati

Kysymyksiä