MBA, jolla on keskittyminen markkinointiin
University of New York in Prague (UNYP)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Prague, Tšekki
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
19 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
UNYP MBA, jossa keskitytään markkinointiin, auttaa sinua kohdistamaan urasi oikealle yleisölle
Markkinoinnissa keskittyvä MBA valmistelee opiskelijoita monimutkaisille haasteille, joita yritykset kohtaavat erittäin kilpailuympäristössä. Markkinoinnista ja markkinointiviestinnästä on tullut avaintekijöitä markkinaosuuden ja yritysaseman saamisessa ja ylläpitämisessä. Tämä vaihtoehto on ihanteellinen opiskelijoiden hoitamiseksi vanhempana markkinointiroolina. Asiantuntija-aiheet perustuvat ydinaineisiin tarjotakseen kattava markkinointitieto.
Erikoistuneet markkinointikurssit:
- Markkinointitutkimus
- Kuluttajan käyttäytyminen ja neuromarkkinointi
- Strateginen markkinoinnin johtaminen
- Brand Management
UNYP Selfie" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/29/29364_UNYP_Selfie_square.jpg" alt="UNYP Selfie" />
10 syytä ilmoittautumiseen UNYP MBA-ohjelmaan
- Paranna globaaleja työllisyysnäkymiäsi
- Lisää ansaintapotentiaalia
- Hio johtajuustaidosi
- Opi paikallisessa ja kansainvälisessä ympäristössä
- Terävöitä päätöksentekokykysi
- Harjoittele oppimislähestymistapoja, mukaan lukien virtuaalisen liiketoiminnan simulaatiot, vierailevat puhujat, työpajat, tapaustutkimukset ja vertaisoppiminen
- Ymmärrä uudet liiketalouden ja johtamisen asiat menestyäksesi paremmin kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- Harjoittele taitojasi altistamalla soveltuville ongelmanratkaisu-, roolipeleille ja kokemuksellisille oppimistilanteille
- Levitä uudet taidot työssä seuraavana päivänä
- Osallistu ainoaan Tšekin tasavallan MBA-ohjelmaan, jolla on kolminkertainen akkreditointi CR (ČAMBAS), Iso-Britannia (BAC) ja Yhdysvallat (IACBE)
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
- Markkinointitutkimus
- Kuluttajakäyttäytyminen ja neuromarkkinointi
- Strateginen markkinoinnin hallinta
- Brändinhallinta