MBA-markkinoinnin MBA
SMS - Sports Management School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Ranskan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 19 400 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 1. vuosi: 9700 €; 2. vuosi: 9700 €
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
2. vuoden urheilumarkkinoinnin MBA on tulevaisuuden asiantuntijoille markkinointimaailmassa. MBA-urheilun johtamisen ensimmäisen vuoden jälkeen, joka on yleinen ydin, joka keskittyy urheiluliiketoiminnan asiantuntemukseen, urheilumarkkinoinnin MBA 2: n tavoitteena on ammatillinen integraatio. Se tarjoaa taitoja, joita tarvitaan harjoittelemaan tämän vaihtoehdon maailmankaikkeudessa ja saamaan ymmärrystä urheilumarkkinoinnista. Seuraava lukuvuosi on lokakuussa.
2. vuoden urheilumarkkinoinnin MBA: llä on monia etuja:
- Peruskurssit, joissa käsitellään kaikkia markkinoinnin keskeisiä kohtia
- Erityiset kurssit ovat markkinoinnin eturintamassa
- Ammatillisen projektin rakentaminen
- Ammatillinen muisti ammatillisen projektin rakentamisen tukemiseksi
- Markkinoinnin maailman avaaminen
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman avulla voit hankkia seuraavat taidot:
- Ryhdy alan ammattilaiseksi koko markkinoinnin alalla
- Yleinen tietämys markkinoinnin maailmasta
- Työkalujen ja strategioiden hallinta
- Strategisten ja operatiivisten viestintätekniikoiden hallinta ja DTP-työkalujen hallinta
- Kokeneet bisnestaidot
- Hallintotaidot (talous, laskentatoimet, budjetti) sekä toimistoautomaatiotyökalujen hallintaa
- Kykyä johtaa projektia tai ryhmää (projektijohtaminen ja henkilöstöjohtaminen)
- Kyky organisoida ja suunnitella markkinointiprojektia
- Aloita yritys
- Sinulla on ammattienglannin kielen taito
- Lisääntynyt itsetuntemus ja ammatillinen profiili
- Hänen ammatillisen ja henkilökohtaisen projektinsa toteutuminen
Uramahdollisuudet
- Markkinointipäällikkö, tuotepäällikkö, verkostopäällikkö
- Store Manager
- Urheiluliitot ja -seurat
- Mainostajat ja yritysmarkkinointiosastot
- Urheilutapahtumia järjestävät yritykset
- Tekninen johtaja, logistiikkapäällikkö, projektipäällikkö, näyttämöpäällikkö, viestintäpäällikkö, mediakoordinaattori, vieraanvaraisuus, sponsorointi, VIP-alueiden hallinta
- Markkinointi- ja viestintäneuvontatoimistot urheilun kautta
- Paikallis- ja alueviranomaiset
- Kunto-, hyvinvointi- ja urheilullinen virkistysala
Opetussuunnitelma
Lähi-osaaminen
- Markkinointimarkkinoiden toimijat ja heidän erityispiirteet
- Sähköisen liiketoiminnan strategia
- Urheilumarkkinointi
- Aktivointikeinot
* Luettelo ei ole tyhjentävä
Viestintä - Tapahtumat
Median hyödyntäminen ja aktivointi urheilutapahtuman ympärillä
Urheilutapahtumien ja rakenteiden digitaalinen optimointi
* Luettelo ei ole tyhjentävä
Ammattityökalut – täydentävät toiminnot
Ammattimaiset työkalut
- Heijastava ja ammattimainen lähestymistapa projektiinsa
- Rakenna kuvasi sosiaalisten verkostojen kautta
- DTP-työkalut
- Julkinen puhuminen
- Ammatillinen opinnäytetyö markkinointikysymyksestä
Täydentävät toiminnot
- Matka tutustumaan eilisen ja tämän päivän urheiluun
- Urheiluliiketoiminnan konferensseja urheilun maailman tunnustettujen asiantuntijoiden kanssa eri teemoista. (PR, yhteisöjohtaminen, tapahtumien järjestäminen, vapaaehtoistyö urheilussa)
- Liiketoiminnallinen fokus (johtajan, toimitusjohtajan, liiton, seuran, brändin markkinointi-/viestintäjohtajan väliintulo)