3 Markkinointi Osa-aikainen MBA degrees found
- Osa-aikainen MBA
- Markkinoinnin opinnot
- Markkinointi
- Eurooppa2
3 Markkinointi Osa-aikainen MBA degrees found
Esittelyssä
EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Online MBA in Luxury Marketing
- Online
Osa-aikainen MBA
Osa-aikainen
15 kuukaudet
Sekoitettu
Englanti
Online MBA in Luxury Marketing by EIML Paris offers students a unique learning experience, and prepares them to build their career towards sectorial areas of the luxury industry: fashion, jewelry and watches, cosmetics and perfumes, gastronomy, wine and spirits, hospitality and luxury services. The online program fully taught in English, enables students to gain core knowledge of luxury management, marketing and communication while developing an understanding of brand management regarding different luxury sectors. The pedagogy is innovative and based on practical teachings including seminars, conferences, case studies and consulting projects in collaboration with luxury brands. Thus, EIML MBA offers seminars in class in the following specialties: collection design, gemology, cosmetics-and-perfume-making techniques and raw materials, gastronomy and wine-tasting workshops. Study trips including store tours in European capitals are organized in order to help students to develop an international vision of luxury cultures. Who is this program for? Students having earned a four-to-five-year higher education degree, and professionals aspiring to deepen their knowledge or extend their actionable know-how. Through a partnership with ISIMI-PPA, EIML Paris is entitled to train students and assess them to get a level-7 RNCP certificate of “Manager des Stratégies Communication Marketing” accredited under the French Ministry of Employment by an order of 7 July 2017 and published in the Official Journal of 19 July 2017. One academic year of 65 course days corresponds to 60 ECTS-credits. Skills and knowledge are assessed, equally, in two distinct ways: continuous assessment and final evaluation. Continuous assessment is organized over the teaching period. It can be based on assessment tests, practical cases, research work and / or oral presentations to be carried out individually or in groups. The final evaluation tests are organized outside the course sessions. If necessary, it can relate to a case study, the realization of a project, the writing of an activity report and / or an essay, a role-playing in a professional context.
Esittelyssä
Horizons University
MBA in International Marketing
- Paris, Ranska
Osa-aikainen MBA
Täysaikainen
2 vuotta
Etäopiskelu, Kampuksella
Englanti, Ranskan kieli
Leavey School of Business
Osa-aika MBA
Osa-aikainen MBA
Osa-aikainen
Kampuksella
Englanti
Osallistu meidän osa-aika MBA sydämessä Piilaakson ja lopeta astetta kahdessa vuodessa. Santa Clara University, voit liittyä verkkoon ikäisensä jotka ovat johtajia innovointia ja yrittäjyyttä.
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Osa-aikainen MBA Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi
Osa-aikainen Master of Business Administration on tutkinto usein haetaan opiskelijoita, jotka haluavat jatkaa uraansa kehittynyt koulutus. Osa-aikainen ohjelma on hyödyllinen niille, jotka tarvitsevat tutkinnon asteittain hitaammin ja hoitavat myös muita tehtäviä.
Mikä on osa-aikainen MBA Markkinointi? MBA voidaan harjoittaa millä tahansa erikoisalalla ja harjoittaa monissa eri muodoissa. Markkinointiin erikoistunut MBA on brändäys-, mainonta- ja kuluttajasuhteisiin keskittynyt ohjelma. Tämän päivän markkinapaikan ansiosta painopiste voi olla verkkomarkkinoinnissa ja sosiaalisen verkostoitumisen käytössä myynnissä, myynninedistämisessä ja asiakkaiden hankinnassa. Sähköisen markkinoinnin aiheiden ohella kurssi voi sisältää luokkia kuten ostajakäyttäytymistä, kansainvälistä markkinointia tai kuluttajatutkimusta.
Monet ihmiset jatkavat osa-aikainen MBA Markkinointi, koska se on hyötyä urakehitykselle. Opiskelija osaa oppia esimerkiksi hallintaa, markkina-analyysia ja kuluttajasuhteita. Nämä voivat olla hyödyllisiä sekä työvoimasta että todellisesta maailmasta.
Markkinoinnin MBA-kustannukset vaihtelevat suuresti eri laitoksissa. Suurin osa osa-aikaisista ohjelmista kestää kahta tai neljä vuotta. Opiskelijoita kehotetaan tekemään perusteellinen tutkimus ennen ohjelman valitsemista.
MBA markkinoinnissa osoittaa yksilön pätevyyden johtotasolla. Tällä asteella on myös se etu, että se on arvokasta useimmilla toimialoilla. Markkinoinnin MBA-tutkinnon hakijat ovat usein päteviä esimerkiksi markkinointijohtaja, myyntipäällikkö tai PR-asiantuntija. Järjestöt, valtion virastot ja kaupalliset yritykset käyttävät markkinointiammattilaisia auttamaan organisaation tavoitteita.
Osa-aikainen kauppatieteiden maisterin tutkinto markkinoinnissa tarjotaan verkossa ja perinteisen astetta eri laitoksissa valtakunnallisesti. Verkko-optiot voivat olla erityisen hyödyllisiä opiskelijoille, jotka tarvitsevat osa-aikatyötä. Aloita haku alla olevasta ohjelmasta ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun valintatoimistoon täyttämällä lyijy-lomake.