2 Globaali markkinointi MBA degrees found
- MBA
- Markkinoinnin opinnot
- Markkinointi
- Globaali markkinointi
- Eurooppa1
- Aasia1
2 Globaali markkinointi MBA degrees found
Esittelyssä
EU Business School
MBA in International Marketing
- Geneva, Sveitsi
- Munich, Saksa
MBA
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Etäopiskelu, Kampuksella
Englanti
The marketing of products and services is an important aspect of any business. Understanding consumers’ needs and effectively delivering a company’s offer are key to its success. This program provides the framework for understanding markets, competitors, product portfolios and consumer behavior from an international perspective. You will learn about the latest developments in e-marketing strategies, advertising and media to prepare you for a career in international marketing.
INTI International University & Colleges, Malaysia
Mba kansainvälinen markkinointi, Coventryn yliopisto, uk
- Batu Pahat, Malesia
MBA
Täysaikainen, Osa-aikainen
Kampuksella
Englanti
MBA International Marketing on tarkoitettu opiskelijoille toteuttaa akateemista moduulit yhdessä joko yksittäisen hankkeen perustuva työharjoitteluun, konsultointi- tai akateeminen väitöskirja. Olemme varustaa tutkinnon kanssa syvällinen tietämys strategian, markkinoinnin, johtamisen, rahoituksen, globaalin liiketoiminnan ja luovuutta.
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
MBA Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi Globaali markkinointi
Maailmanlaajuinen markkinointi tutkimukset koostuvat koulutusta siitä, miten tuotteet on suunniteltu ja kehitetty ja sitten strategisesti markkinoidaan ihmisille kansainvälisesti. Opiskelija voi tutkia menetelmiä ja strategioita käytetään prosessissa.
Liiketoimintajohtamisen maisterin tutkinto (master of business administration, MBA) on ammatillinen tutkinto, joka myönnetään liikkeenjohtoa kauppakorkeakoulussa opiskelleille. Opintoihin kuuluu erilaisia analysointiin ja strategiaan liittyviä kokonaisuuksia, ja niissä perehdytään muun muassa markkinointiin, rahoitusalaan ja laskentatoimeen.