MBA - kauppatieteiden maisteri
Geneva, Sveitsi
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Aug 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
CHF 39 240
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu, Kampuksella
Johdanto
Organisaation tarkoituksen ja sen menestyksekkään strategisen soveltamisen tuntemuksen kautta Geneven Websterin yliopiston MBA-ohjelma opettaa opiskelijoille liiketoimintaosaamista, jota tarvitaan arvoa luovien ideoiden ja ratkaisujen kehittämiseksi ja toteuttamiseksi, samalla kun opiskelija kehittää henkilökohtaisia taitojaan, joita hän tarvitsee saavuttaakseen ammatilliset toiveensa.
Akkreditointi
Webster Universityllä on sekä amerikkalainen akkreditointi yliopistona (koko laitoksen laajuinen) että erityinen ACBSP-akkreditointi liiketalouden ohjelmillemme, mikä takaa tutkintosi pitkän aikavälin tunnustamisen ympäri maailmaa.
Galleria
Opetussuunnitelma
The MBA is a 12-course sequence, delivered by a combination of research professors and practitioners who are at the forefront of their field in areas ranging from organizational behavior and behavioral finance to strategic management and leadership.
Opiskelijat voivat valita osallistuvansa kahdesta vaihtoehdosta: Live Virtual (off-kampuksella) tai Face to Face (kampuksella)
Innovatiiviset opetussuunnitelman toimitustavat yhdistävät viikoittain verkko-oppimisen WorldClassroomin (Canvas) kautta kolmen tunnin live-sovellus- ja keskusteluistuntoihin, joko kasvokkain tai virtuaalisesti 8 viikon ajan. Tuntiajat mukautetaan tällä hetkellä ilmoittautuneiden opiskelijoiden kohortin mukaan. Yleisiä vaihtoehtoja ovat kaksi arki-iltaa klo 18 alkaen tai lauantaisin klo 11 alkaen, ja ehtoihin on sisällytetty myös erikoistapahtumat/verkostoituminen. Ota yhteyttä keskustellaksesi mieltymyksistäsi.
Webster tarjoaa viisi tällaista termiä vuodessa (syksy 1 ja syksy 2, kevät 1 ja kevät 2 sekä yksi 8 viikon kesäkausi).
This allows busy professionals to attend, and for those who may be seeking employment or internships to keep an open daytime schedule.
Curriculum
The following are required courses in the MBA Degree:
Foundation courses (4)
- Business 5000 *
- Value Creation
- Quantitative Methods for the MBA *
- Marketing Analysis and Business Planning
Value Creation (CORE) Components (5)
- Adding Value through Human Capital
- The Financial Value of Capital Projects
- Providing Value to Customers
- The Supply Chain and Business Processes
- Information Support for Decision Making
Value Creation in Practice (2):
- Cases in Value Creation
- Walker Consulting Project
Elective(s):
* Opiskelijat, joilla on aikaisempi ACBSP (tai vastaava) akkreditoitu tutkinto, tai opiskelijat, jotka läpäisevät luopumiskokeen, voivat korvata valinnaisen BUSN 5000:n.
Walker Joint MBA Program
Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet ACBSP:n akkreditoidun perustutkinto-ohjelman Websterissä viimeisten 10 vuoden aikana, voivat luopua 6 opintotunnista valinnaisista aineista, mikä vähentää vaadittujen kurssien määrää 30 opintotuntiin. Tutkinnon voi tällöin suorittaa jopa yhdessä kalenterivuodessa.
Emphasis Options
MBA painottaen Corporate Finance
39-45 luottoaikaa
Yritysrahoitukseen keskittyvän MBA:n tulee sisältää seuraavat kurssit:
- FINC 5000 Finance* (3 tuntia) (vaatimukset: BUSN 5760 ja BUSN 5600)
- FINC 5100 Financial Modeling (3 hours)
- FINC 5810 pääomabudjetointi ja yrityssijoitukset (3 tuntia)
- FINC 5880 Advanced Corporate Finance (3 hours)
- FINC 5890 -tilinpäätösanalyysi (3 tuntia)
- FINC 6100 Corporate Finance Emphasis Exit -koe (0 tuntia)
*FINC 5000 voi korvata MBA 5200:n. FINC 5000 ja BUSN 5760 voivat korvata MBA 5020:n.
MBA, jossa painopiste on kyberturvallisuudessa
42-45 luottotunnit
The MBA with an emphasis in cybersecurity must include the following courses:
- CSSS 5000 Introduction to Cybersecurity (3 hours)
- CSSS 5120 Cybersecurity Infrastructures (3 hours)
- CSSS 5210 Cybersecurity Law and Policy (3 hours)
- CSSS 5220 Cybersecurity Threat Detection (3 hours)
MBA with an Emphasis in Digital Marketing Management
42-45 luottotunnit
The MBA with an emphasis in digital marketing management must include the following courses:
- MRKT 5740 Management of Digital Marketing (3 hours)
- MRKT 5895 Marketing Analytics (3 hours)
- MRKT 5750 Management of Social Media (3 hours)
- MRKT 5790 Digital Marketing Strategy (3 hours)
Kahden tutkinnon vaihtoehto: MBA/MA
Dual Degree Vaihtoehto: MBA / MA johtamisessa ja johtamisessa
48 to 51 Credit Hours
- BUSN 5000 Business (3 hours)
- MBA 5010 -arvon luominen (3 tuntia)
- MBA 5020 kvantitatiiviset menetelmät MBA:lle (3 tuntia)
- MBA 5030 -markkina-analyysi ja liiketoiminnan suunnittelu (3 tuntia)
- MBA 5200 Pääomaprojektien taloudellinen arvo (3 tuntia)
- MBA 5300, joka tarjoaa lisäarvoa asiakkaille (3 tuntia)
- MBA 5400 Supply Chain and Business Processes (3 tuntia)
- MBA 5500 -tietotuki päätöksentekoon (3 tuntia)
- MBA 5910 -tapaukset arvon luomisessa (3 tuntia)
- MBA 5920 Walkerin konsultointiprojekti: Arvon lisääminen organisaatioille (3 tuntia)
- MNGT 5000 Management (3 tuntia)
- MNGT 5590 Organizational Behavior* (3 hours)
- HRMG 5000 Managing Human Resources (3 hours)
- MNGT 5650 Management and Strategy (3 hours)
- MNGT 5670 Managerial Leadership (3 hours)
- HRDV 5630 Organization Development and Change (3 hours)
- MNGT 6000 Integrated Studies in Management (3 hours)
*MNGT 5590 voi korvata MBA 5100:n.