Keystone logo
University of Baltimore, Merrick School of Business MBA-markkinointi
University of Baltimore, Merrick School of Business

MBA-markkinointi

0 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

Pyydä lukukausimaksuja

Etäopiskelu, Kampuksella

* per osake valtion ulkopuolella 840 dollaria luottoa kohden

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi

Johdanto

Baltimore MBA - Tehokas, joustava ja suunnitellut YOU.

University of Baltimore MBA on suunniteltu sinun (ja työnantajan) mielessä. Sinulla on mahdollisuus ottaa luokat perinteisessä luokkahuoneessa, verkossa tai molemmilla - se on sinun valintasi. Mitä päätät, opit muiden opiskelijoiden rinnalla, jotka haluavat kasvaa ammattimaisesti, aivan kuten sinäkin.

Ohjelman vaatimukset

36-48 luotto-ohjelma, johon kuuluu Capstone ja 11 erikoistumisalueet.

Joustavat vaihtoehdot

Saatavilla täysin verkossa, perinteisessä luokkahuoneessa tai molempien yhdistelmänä.

Ohjelmakustannukset

Opetus on 840 dollaria luottoa kohti, 1,172 dollaria valtion ulkopuolella. Online-MBA-opiskelijat ja alueelliset asukkaat maksavat valtion valuuttakurssin.

Odotukset ylittävät.

Opiskelumme kertovat meille, että ylitämme heidän odotuksensa viidellä keskeisellä alueella: henkilökohtainen kehittyminen, heidän tietämystensä / teknisten taitojensa edistäminen, heidän palkkojensa kasvun, organisaation näkyvyyden ja työpaikkojen lisääminen.

(Lähde: nykyisen MBA-opiskelijan sisäinen tutkimus 2016)

AACSB International akkreditointi varmistaa, että tarjoamme sinulle laadukasta ohjelmaa, joka voi auttaa sinua tänään - mutta lopulta antaa sinulle tietoa ja taitoja huomiselle.

Markkinointi

Tämän erikoistumisen markkinointiosaaminen ja -osaaminen on suunniteltu elinikäiseen arvoon sekä kotimaassa että maailmanlaajuisesti. MBA-markkinoinnin erikoistuminen valmistaa sinua ymmärtämään paremmin asiakkaiden arvon luomiseen liittyviä strategioita. Laajennat markkinointiyrittäjätaitoja ja vahvista analyyttisiä taitoja. Sinut esitellään markkinoiden viestinnän ja digitaalisen median nopeasti muuttuvassa maailmassa, joka muuttaa asiakkaiden sitoutumista tuotemerkkeihin.

Erikoistumiskursseja (9 op)

Kurssi nro



Edellytys: Osaston suostumus 3 MKTG 615 Yrittäjämarkkinointi

Edellytys: MKTG 605 1,5 MGMT 625 Asiakkaat ja markkinat *

Edellytys: MKTG 605 molemmille.

* HUOMAA: kumpi ei oteta osana joustavaa ydintä: 1,5 op täyttää Flex Core -vaatimuksen ja 1,5 opintopistettä täyttää markkinoinnin erikoistumisluoton, kun molemmat markkinointi-flex-perusvaihtoehdot on saatu päätökseen. 3 MGMT 755 Markkinointiviestintä ja sosiaalinen media

Edellytys: MKTG 605 3 MGMT 760 Global Marketing Management

Edellytys: MKTG 605 tai MKTG 640 3 MGMT 762 Market Opportunity Analysis

Edeltävä edellytys: MKTG 605 tai ohjaajan lupa 3 MKTG 770 Tuotteen ja tuotemerkkien kehitys ja hallinta

Edellytys: MKTG 605 tai MKTG 640 3 MKTG 780 Markkinointitiedot ja analyysi

Edellytys: MKTG 605 3 MKTG 797 Erityisaiheet markkinoinnissa

Edellytys: MKTG 605 tai MKTG 640 3 MKTG 799 Itsenäinen opiskelu

Edellytys: MKTG 605 3



Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • MBA markkinoinnin hallinnassa
  • MBA markkinoinnin hallinnassa - UCAM, Espanja
    • Sharjah, Arabiemiirikunnat
  • MBA markkinoinnin hallinta
    • London, Yhdistynyt kuningaskunta