MBA-matkailun strateginen johtaminen
Riga, Latvia
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
31 Jul 2024
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
29 Sep 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 3 550 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* EU:n/ETA:n, Sveitsin, IVY-maiden, Georgian ja Ukrainan kansalaisille; 3330 euroa/vuosi muiden maiden kansalaisille
Johdanto
- Suoritettu tutkinto: Liiketalouden maisterin tutkinto (MBA)
- Myönnetty pätevyys: Yritysten ja laitosten johtaja
- Harjoittelu: Latvialaiset tai ulkomaiset matkailu- ja ravintola-alan yritykset, matkailukohteet ja kohteiden hallintaorganisaatiot
- Opintojen kesto: 2 lukuvuotta
- Opintokieli: Englanti
"Matkailun strategisen johtamisen" opinto-ohjelman puitteissa opit kohtuudella keskustelemaan matkailun johtamisen monimutkaisista näkökohdista, kehittämään yritys- ja institutionaalisia strategioita nykypäivän muuttuvassa ympäristössä, löytämään ratkaisuja matkailualan yritysten monimutkaisiin ja arvaamattomiin toimintaolosuhteisiin, tutkimusta. , analysoida ja vertailla matkailukohteita Latviassa ja ymmärtää matkailun ja muiden alojen vuorovaikutusta.
Ammatillinen maisteriohjelma "Matkailun strateginen johtaminen" tarjoaa laajan tietopohjan matkailun ja vieraanvaraisuuden hallinnasta ja tarjoaa strategisen näkökulman maailmanlaajuiseen matkailun kehitykseen. Opinto-ohjelma on ylpeä lecalt="turersista - erinomaisista alan toimijoista, jotka edustavat matkailua ja siihen liittyviä aloja - hotellijohtamista, valtakunnallista matkailupolitiikan suunnittelua ja ravintolatoimintaa. Opiskelijat kehittävät opiskeluprosessin aikana toimivia strategioita uusien kehittämiseen. matkailukohteita, jotka tarjoavat mahdollisuuden oppia strategista matkailun suunnittelua käytännössä.Opiskelijat saavat korvaamattoman näkemyksen globaalin matkailualan kehityksestä ja trendeistä osallistumalla maailman suurimpaan IT-näyttelyyn ITB Berlin, joka on myös arvokas alusta kansainvälisille kontakteille .
Hyödyllinen
- 50% opiskelijoista tulee maista, jotka tähän mennessä on otettu käyttöön vain kartan avulla. Nyt sinulla on tilaisuus tutustua ihmisiin, kykyyn ja ymmärrykseen näistä maista!
- Vuodesta 2014 on kulunut noin miljardi kansainvälistä matkaa
Ammatillinen maisteriohjelma Strategic Management in Tourism on saanut arvostetun UNWTO - YK: n maailmanmatkailujärjestön TedQual -akkreditoinnin mahdollisimman pitkään - neljä vuotta vuoteen 2022 asti.
Akkreditointi
Matkailuohjelmille on myönnetty arvostettu UNWTO – Yhdistyneiden kansakuntien Maailman matkailujärjestö TedQual-akkreditointi. Turiba University on ainoa yliopisto Baltian maissa ja Pohjois-Euroopassa, jolla on tämä arvostettu akkreditointi.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
1. lukuvuosi | 2. lukuvuosi |
Valinnaiset opinnot
|
|
Galleria
Ohjelman tulos
1. lukuvuonna opiskelija oppii matkailun strategisen johtamisen, suunnittelun ja projektoinnin menetelmät ja säännönmukaisuudet. Tulet tutustumaan kansainväliseen matkailuympäristöön ja sen ajankohtaisiin trendeihin. Yksi opintojakson tavoitteista on tutkimustyön tekeminen matkailun suunnittelussa ja markkinoinnissa. Opintomatkojen aikana vierailet matkailukohteissa; pääset tutustumaan matkailualan menestyneisiin kokemuksiin kansainvälisellä tasolla ja tapaat alan ammattilaisia.
2. lukuvuonna teoreettista osaamista vahvistetaan käytännössä matkailu- ja ravitsemisalan yrityksissä. Teet luovia ja riippumattomia tutkijoita, jotka yhdistävät eri alojen tietämystä ja ratkaisevat alan ja yritysten ajankohtaisia ongelmia. Hyödyntämällä aiemmilla kursseilla hankittua tietoa ja esimaisteriharjoittelun aikana hankittua kokemusta, kehität pro gradu -tutkielman.
Uramahdollisuudet
- Matkailu- ja ravitsemisalan yritysten johtaja Latviassa tai ulkomailla
- Matkailun kehittämis- ja tutkimusprojektipäällikkö
- Kuntien matkailuasiantuntija, matkailuneuvontakeskukset
- Ylin johtaja valtion tai kuntien toimielimissä