Keystone logo
Thammasat Business School GEMBA: Kauppatieteiden maisteri Global Business Management -yrityksessä
Thammasat Business School

GEMBA: Kauppatieteiden maisteri Global Business Management -yrityksessä

Bangkok, Thaimaa

17 Months

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

THB 704 000 *

Kampuksella

* Baht 650 000 (thaimaalaiset opiskelijat); Baht 704 000 (kansainväliset opiskelijat)

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi

Johdanto

ABOUT GEMBA

Master of Business Administration-ohjelma Global Business Management on suunniteltu niille, joilla on vähintään 3 vuoden kokemus ansaitessaan kandidaatin tutkinnon kaikilla aloilla.

Ohjelma korostaa tapaustutkimuksia, parhaita käytäntöjä ja dynaamisia oppimiskokemuksia, joiden avulla opiskelijat voivat vertailla itäisiä ja länsimaisia ​​liiketoimintastrategioita esimerkiksi johtamisen, rahoituksen, markkinoinnin, innovaation, digitaalisten yritysten ja globaalin liiketoiminnan aloilla.

MIKSI GEMBA TBS?

Kompakti

  • 36 opintopistettä 17 kuukaudessa (3 lukukautta ja 1 kesä)
  • Oppiaineita tarjotaan "moduuleissa", joilla pyritään antamaan tiivis, vuorovaikutteinen ja tuottava luokkahuoneen kokemus
77063_Profile1.jpg

OHJELMAN TIIVISTELMÄ

Yksityiskohdat Master of Business Administration (MBA) Global Business Management ovat seuraavat

Pakolliset kurssit

Liiketoimintamalli globalisoituneessa maailmassa

  • Organisaatioiden strategiat ja tapaustutkimukset yritysten toimittamisessa erilaisissa taloudellisissa ja sosiaalisissa olosuhteissa. Keskusteluissa käsitellään yritysten johtamista, markkinointia, henkilöstöresursseja ja toimintakysymyksiä.

Globaalit kuluttajat ja markkinointi

  • Analysoidaan eri markkinoiden, kuten Business-to-Business ja Business-to-Consumer, kuluttajien tarpeet. Kuluttajien ominaisuuksia ja segmenttejä eri maissa ja konteksteissa käsitellään. Kurssilla käsitellään myös liiketoimintapolitiikan ja markkinointistrategian kehittämistä ja vastaamista kuluttajien tarpeisiin etenkin digitaalisessa iässä.

Päätöksenteko käyttäen kirjanpitoa

  • Yrityksen kirjanpidon ja taloustietojen käyttö johtoryhmän analyysiin, suunnitteluun ja päätöksentekoon. Johtoryhmän tapaustutkimuksia kirjanpidon ja taloudellisen tiedon käytöstä laskettaessa yrityksen suorituskykyä käsitellään.

ASEANin talousyhteisö

  • ASEANin maantieteellistä, taloudellista ja sosiaalista ympäristöä mahdollisuuksiksi alueen yrityksille. ASEANin teollisuuden ja yritysten suuntaukset ja suuntaukset.

ASEANin talousyhteisö II

  • Case-tutkimukset onnistuneista yrityksistä, joilla on jalanjälkiä ASEANin ja niiden markkinointi-, hallinnointi- ja rahoitusstrategiat. Pitkän aikavälin kilpailuetua ylläpitäviä haasteita käsitellään.

Toimitusjohtaja Vision Series I

  • Toimitusjohtajan visio menestyksekkäistä globalisoituneista yrityksistä käsitellään. Tämä sisältää liiketoimintapolitiikan, markkinoinnin, rahoituksen

Toimitusjohtaja Vision Series II

  • Toimitusjohtajan visio menestyksekkäistä globalisoituneista yrityksistä käsitellään. Tämä sisältää hallintastrategian, organisaation muutoksen ja innovaation. Opiskelija tutkii eri maiden tapaustutkimuksia.

Johtajuus globaalille liiketoiminnalle

  • Opiskellaan johtajien roolia ihmisten erojen, ryhmien ja kulttuurien moninaisuuden hallinnassa. Keskustellaan myös johtajien periaatteista, joilla on näkemys ja intohimoinen globaalin liiketoiminnan muutos.

Globaalin liiketoiminnan strategian hallinta

  • Organisaation hallintastrategioita käsitellään. Keskustellaan myös sisäistä ja ulkoista ympäristöarviointia sekä liiketoimintaprosessin muotoilua alueelliselle ja maailmanlaajuiselle kilpailukyvylle.

Global Business Finance

  • Taloudellisen suunnittelun periaatteet yrityksen tavoitteelle, selviytymiselle ja menestykselle. Tapaustutkimukset johdon strategiasta rahoituksesta. Tämä tarkoittaa sitä, miten talousjohtaja vastaa liiketoiminnan taloudellisesta toiminnasta yrityksen kilpailukyvyn kannalta eri maissa.

Innovaation hallinta globaalille liiketoiminnalle

  • Yrityksen innovaatiokehitysprosessi ja innovaatiostrategia globaalissa liiketoiminnassa. Tapaustutkimukset onnistuneesta innovaatiosta eri markkinoilla. Tämä tarkoittaa sitä, miten yritys pystyy vastaamaan muutokseen ja innovointiin.
77065_Profile2.jpg

Valinnaisia ​​kursseja

Seminaari organisaation johtamisessa

  • Keskustelu yritysjohdon näkökulmasta ja keskeisistä menestystekijöistä maailmanlaajuisen liiketoiminnan saavuttamisessa. Tämä sisältää liiketoiminnan rakenteen, organisaatiorakenteen ja yrityksen strategian erilaisten liiketoiminnan laajentamiselle.

Seminaari Global Marketing Managementissa

  • Keskustelu yrityksen markkinoinnin ja menestystekijöiden keskeisistä menestystekijöistä globaalissa liiketoimintamarkkinoinnissa. Tähän sisältyy keskustelu tapaustutkimuksista globaalissa brändästrategiassa.

Seminaari globaalissa henkilöstöhallinnossa

  • Keskustelu yrityksen henkilöresurssien hallinnasta ja henkilöstöresurssien kehittämisestä maailmanlaajuisessa liiketoiminnassa. Tähän sisältyy keskustelu rekrytoinnista, valinnasta, kehityksestä, suorituskyvyn arvioinnista ja palkitsemisesta johtajille ja johtajille maailmanlaajuisen liiketoiminnan eri tasoilla.

Itsenäinen opiskelu

Itsenäinen opiskelu

  • Tutkitaan globaalin liiketoiminnan kannalta merkittäviä kysymyksiä. Tämä voi olla esimerkkejä globaalin markkinoinnin, rahoituksen, toiminnan, inhimillisten voimavarojen tai innovoinnin aloilla. Luodaan riippumaton tutkimus neuvonantajan kuulemisen ja valvonnan alaisena.

HARJOITTELUOHJELMA

77057_Skjermbilde2018-05-27kl.23.57.04.png

PÄÄSYVAATIMUKSET

  • Kandidaatin tutkinto tai vastaava (kaikilla aloilla) akkreditoituna laitokselta, Thaimaasta tai ulkomailla, jolla on 3 vuoden työkokemus tai A TBS-kandidaatin tutkinnon suorittanut 3,00 kumulatiivinen GPA ja 6 ov harjoittelua .

  • Englanninkielinen testi (yliopiston ilmoittama), joka on otettu enintään kaksi vuotta, ennen ilmoittautumisajan päättymistä.
    • a. TU-GET Pisteet vähintään 550, tai
    • b. TOEFL-pisteet vähintään 550 paperilla tai vähintään 213 tietokoneella tai vähintään 79 internet-pohjaisella tai
    • C. IELTS-pistemäärä on vähintään 6,5

  • Tässä tapauksessa opiskelijat, jotka ovat syntyperäisiä englantilaisia ​​puhujia, vapautetaan.

  • Jos ehdokkailla ei ole edellä mainittua englantilaista testiä, heidän tuloksensa ovat vähintään 400, tai TOEFL Paper-pohjainen vähintään 400 / tietokoneohjattu vähintään 97 / Internet-pohjainen vähintään 32 , tai IELTS vähintään 4,5, hakijoilla on oltava vähintään 3,00 kandidaatin tutkintotodistus tai heillä on oltava joko tutkimusjulkaisu tai johtokokemus. Huomaa, että ehdokkaiden on suoritettava englanninkielinen testi , jonka pisteet ovat korkeintaan kaksi vuotta, kunnes ottopäivä on viimeinen. Tällöin ohjelma voi hyväksyä ehdokkaat ja hakijoiden on toimitettava Englannin pisteet yliopiston vaatimusten mukaisesti ennen riippumattoman opintojen suorittamista. Jos ei, hakijat hylätään automaattisesti ohjelmasta.

  • Hakemuksen laatiminen ja / tai keskustelu asiaan liittyvästä työpaikasta / liiketoimintakokemuksesta, joka liittyy enintään yhden sivun ohjelmaan.

  • Anna englannin haastattelutesti yliopiston nimeämälle komitealle. Ulkomailla asuvat henkilöt voidaan vapauttaa Thaimaan haastattelusta ja ohjelmakomitea harkitsee vaihtoehtoista prosessia tapauskohtaisesti.

MAHDOLLISUUDET

77058_Skjermbilde2018-05-28kl.00.02.29.png

OHJELMAKOT

LUKUKAUSIMAKSUT

Baht 650 000 (thaimaalaiset opiskelijat) ja Baht 704 000 (kansainväliset opiskelijat), jotka kattavat opetuksen, opetusmateriaalin ja useimmat ateriat luokkien aikana.

LISÄMAKSU

Lennot, paikalliset matkakulut ja majoitus eivät sisälly edellä mainittuihin lukukausimaksuihin. Tämä ylimääräinen kustannus, jonka hakija on täysin vastuussa, on noin 300 000 bahtia.

77064_Profile3.jpg

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Johtajuus ja muutos EMBA
    • Valbonne, Ranska
    • Belo Horizonte, Brasilia
    • + 6 lisää
  • MBA in Global Business
    • Amsterdam, Alankomaat
  • Global Business Administration (MBA) - verkossa
    • Online