Master in Business & Administration
Rome, Italia
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
1-vuotinen MBA-koulutuksemme johtamisessa, markkinoinnissa & Rahoitus tarjoaa uusimmat taidot ja työkalut viestinnän, johtamisen ja rahoituksen alalla. MBA-tutkinnon tavoitteena on kehittää tietoa ja asiantuntemusta, joita tarvitaan toimimiseen johto- ja yrittäjärooleissa yrityksissä, organisaatioissa ja laitoksissa. Kauppatieteiden maisterin tutkinto Rooman kaupunki-instituutissa pyrkii kouluttamaan opiskelijoita ammatilliseen etenemiseen ja elinikäiseen oppimiseen kansainvälisellä tasolla.
Oppimistavoitteet
johto
- ehdottaa strategioita kotimaisen ja kansainvälisen liiketoiminnan yhteydessä ongelmien ratkaisemiseksi tai mahdollisuuksien hyödyntämiseksi kotimaisilla ja maailmanlaajuisilla markkinoilla.
- Määritellä järjestöt, sopimukset, yleissopimukset ja määräykset, jotka suosivat tai haittaavat kansainvälisen liiketoiminnan harjoittamista, sekä tapa hyödyntää niitä organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi.
- tutustua kansainvälisen liiketoiminnan vaikutuksiin eri maissa maailmanlaajuisesti globalisaation ja maailman kehityssuuntausten vaikutuksesta, jotka edellyttävät ketterää ja tehokasta strategista johtamista.
- Arvostaa kansainvälisessä liiketoiminnassa esiintyvää inhimillistä, taloudellista ja kulttuurista monimuotoisuutta, joka vaikuttaa merkittävästi päätöksentekoon ja haasteisiin, joita organisaatioiden on kohdattava globaaleilla markkinoilla.
Markkinointikommunikaatio
- Suunnitella markkinointisuunnitelmia ja liiketoimintamalleja analysoimalla tietoja, soveltamalla tekniikoita ja käyttämällä teknologioita, jotka edistävät niiden täytäntöönpanon onnistumista kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla.
- valita markkinoinnin tarjoamat välineet, tekniikat ja menetelmät, joilla edistetään luovaa, innovatiivista ja yrittäjähenkistä ajattelua johtamispäätösten tekemiseksi eettisen ja sosiaalisen vastuun puitteissa.
- ehdottaa innovatiivisia viestintästrategioita, joissa käytetään perinteisiä tai digitaalisia viestimiä, jotta organisaatiolle voidaan luoda arvolupauksia, joilla pyritään tyydyttämään kuluttajien tarpeet ja heidän psykologiansa.
Rahoittaa
- Suunnitella strategioita soveltamalla asianmukaisesti ja asiantuntevasti erilaisia investointi- ja rahoitusvaihtoehtoja ottaen huomioon voimassa olevat säännökset ja pyrkien tuottamaan arvoa organisaatiolle.
- ehdottaa rahoitusmalleja käyttäen kvantitatiivisia ja teknologisia välineitä, joiden avulla voidaan ennustaa liiketoimintavaihtoehtoja ja tehdä tarvittavia analyysejä päätöksentekoprosessin tueksi.
- Arvioi tärkeimmät muuttujat, jotka vaikuttavat organisaation taloudelliseen tilanteeseen ja rakenteeseen, joka mahdollistaa rahoitustuotteiden ja -palvelujen tehokkaan hallinnoinnin teknologian avulla ja eettisten normien mukaisesti.