
Master of Business Administration (MBA): korostaminen E-markkinointi
Austin, Yhdysvallat
KESTO
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2024
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Master of Business Administration -ohjelma tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden edetä osaamistaan ja taitojaan liiketoiminnan alalla. Opiskelijat voivat tulla yrityksen perustutkinnon tutkintoon tai voivat päättää suorittaa peruskursseja varmistaakseen, että kaikki opiskelijat pääsevät ohjelmaan vankalla pohjalla liiketoiminnan alalla. Perusohjelman kursseja tarjoavat opiskelijoille mahdollisuuden parantaa analyyttisiä ja käytännön taitojaan kirjanpidon, rahoituksen, taloustieteiden, tietojärjestelmien, markkinoinnin, kvantitatiivisten menetelmien ja johtamisen aloilla. Painopistealueet tarjoavat opiskelijoille tilaisuuden räätälöidä ohjelmaa auttaakseen heitä saavuttamaan erityiset uransa tavoitteet.
MBA-tutkinto näkyy liike-elämässä osoituksena siitä, että sinulla on yleinen kirjanpito-, talous-, rahoitus- ja johtamisosaaminen erityisesti keski- tai ylimmän johdon näkökulmasta. NAU: n Master of Business Administration tarjoaa sinulle tietoa ja taitoja, joita tarvitset vastaamaan nykyisten organisaatioiden tarpeisiin. E-markkinoinnin keskittymän jatko-opiskelijat voivat harjoittaa uraa sähköisessä kaupankäynnissä, verkkomarkkinoinnissa ja sosiaalisen median markkinoinnissa. ONET Onlinein mukaan sähköisen markkinoinnin kaltaiset kannat, kuten internetmarkkinoinnin asiantuntijat ja sähköisen kaupankäynnin markkinointipäälliköt, ovat kirkkaita näkymiä, joilla on vahva työpaikkojen kasvu ja korkeat mediaanitulot. E-markkinoinnin opetussuunnitelma sisältää kursseja SEO / SEM, sosiaalisen median markkinointi ja sähköinen kaupankäynti. Markkinointi mobiililaitteiden välillä on myös painopiste.
MBA-ohjelman vaatimukset
NAU: n tarjoama MBA-tutkinto koostuu kahdesta akateemisesta vaatimuksesta: päällikön peruskursseista ja valinnaisista opintojaksoista. Koulutusohjelma koostuu 10 kurssista ja 45,0 luotto tuntia.
MBA-peruskurssit
MT6255 on täytettävä ensimmäisen seminaarin aikana ja ennen muiden master-kurssien suorittamista. Keskeiset MBA-kurssit ovat seuraavat:
- AC6550 Yhtiön johto 4.5
- EC6150 Johtotehtävät 4.5
- FN6350 Taloushallinto 4.5
- MA6600 Määrälliset menetelmät johtamispäätöksille 4.5
- MG6500 Markkinointihallinto 4.5
- MT6255 Johdatus johtamiseen ja laatuun 4.5
- MT6650 strategia ja politiikka 4.5
E-markkinoinnin korostaminen
Opettajat, jotka valitsevat tämän vaihtoehdon, on täytettävä MBA-peruskurssit sähköisen markkinoinnin painopisteenä sekä seuraavat valittavat kurssit:
- MG6600 Internetmarkkinointi 4.5
- MG6610 Sähköinen kaupankäynti 4.5
- MG6620 Social Media Marketing 4.5
- MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Valmistuneet MBA-ohjelma painottaen E-Markkinointi:
- Kehitä, toteuta ja seuraa markkinointisuunnitelmia digitaalisten markkinointitekniikoiden avulla.
- Arvioida reaalimaailman markkinointikenaarioita ja ehdottaa ratkaisuja, jotka perustuvat kriittiseen analyysiin käytettävissä olevista markkinointitiedoista.
Pääsyvaatimukset
- Kandidaatintutkinto
- Englannin kielitaidon todistus
- Ei tarvita GRE: tä!
- Opinnäytetyötä ei vaadita!
Liittyvät ura-alueet
- Pääjohtajat
- Päälliköt ja operatiiviset johtajat
- Myyntipäälliköt
- Hallinnolliset palvelut
- Teollisuustuotannon johtajat
- Rakennuspäälliköt
- Sosiaali- ja yhteisöpalveluiden johtajat
- Kustannuslaskenta
- Johdon analyysit
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.