
MBA in
MBA-markkinointi, tuotemerkin hallinta ja innovaatiot ISEG Business And Finance School - school of management

Apurahat
Johdanto
MBA-markkinointi, tuotemerkin hallinta ja innovaatiot tutustuttavat sinut uusiin markkinointitoimintoihin, jotka keskittyvät asiakkaiden odotusten tarkkaan tuntemiseen ja markkinointiinnovaatioiden lähestymistapoihin erottaakseen itsensä kilpailijoistaan, saamaan uusia markkinoita ja varmistamaan sen kestävyyden.
taidot:
Kehitä liiketoiminnan kehittämissuunnitelman kanssa yhteensopivia markkinointityökaluja
Kehitä globaali ja kokemuksellinen lähestymistapa palvelemaan brändiä ja sen asiakkaita
Hallitse yrityksen digitaaliseen muutokseen liittyviä projekteja
Arvioi suorituskykyä ja poikkeamia hallinnoitavien yksiköiden tavoitteista
Ura:
Tuote- / tuotepäällikkö, brändipäällikkö, suhdemarkkinointipäällikkö, innovaatioprojektipäällikkö, operatiivinen johtaja, CRM-johtaja