MBA in
MBA Kansainvälisessä liiketoiminnassa ISC Paris Business School

Apurahat
Johdanto
MBA: n ISC Paris keskeiset kohdat:
- 16 kuukauden täysipäiväinen ohjelma (6 kuukautta käytännön projekti)
- AACSB akkreditoitu
- Virallisten kumppanien verkosto (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS-TAPAHTUMAT, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE jne.)
- Yritysten suhteet ja 60 000 työpaikkaa vuosittain
- Alumni-verkosto (yli 16 000 jäsentä)
- Kansainvälinen ulottuvuus: korkea kulttuurinen monimuotoisuus ja profiilit, korkeatasoinen kansainvälinen tiedekunta
- Koko englanti
- Campus: Pariisi
ADMISSIONS REQUIREMENTS
- vähintään 3 vuoden työkokemus
- vähintään 3 vuotta korkea-asteen koulutusta
HOITO- JA TYÖPAIKAT
Export Business Manager, Kansainvälinen tuotepäällikkö, International Marketing Analyst, International Trader
TAVOITTEET
Selkeät markkinointivälineet tuottavat voittoa, tuotteiden elinikää ja brändiuskollisuutta: kaikki yritykset etsivät. Koska suurin osa liike-elämän toimijoista tarkastelee tuotemerkkejä uusille markkinoille ja kanaville, MSc International Business Marketing tutkii markkinointia maailmanlaajuisesti ja antaa opiskelijoille organisaation järjestelmällisen ja globaalin näkökulman ympäristöönsä. Sekoittamalla strateginen johtaminen, markkinointi ja kansainvälinen liiketoiminta MSc IBM mahdollistaa opiskelijoiden soveltavan osaamista ja osaamista seuraavilla aloilla: brändäys, markkinatutkimus, kuluttajien käyttäytyminen, uusi tuote markkinoiden kehitys ja kansainvälinen liiketoiminnan hallinta.
AVAINKOHDAT
- 100%: n kursseja englanniksi
- Opettajat, jotka tulevat eri puolilta maailmaa sekoittaen akateemisia
- valtakirjat teollisten kokemusten kanssa
- Ainutlaatuinen akateemisen ja käytännönläheisen opetuksen yhdistelmä:
- Tapaustutkimukset vakavissa peleissä, yrityksen sisäisissä hankkeissa
- Kolmen päivän kursseja joka viikko
- Ura- ja ammattihankkeiden valmennukset tunnetuin päähänpäähän.
OHJELMAN TIEDOT
HALLINTO (YHTEINEN KERTOMUS)
- Kansainvälinen viikko
- Hallinnan simulointi - Vakava peli
- Johtajuus ja projektijohtaminen
- Strateginen johtaminen
- Etiikka ja kestävä johtaminen
- Tilinpäätös ja liiketoiminnan suunnittelu
MARKKINOINTI (YHTEINEN CORE)
- Markkinatutkimukset
- brändäys
- Strateginen markkinointi ja tapaustutkimukset
- Digitaalinen markkinointi
- Suhdemarkkinointi ja CRM
KANSAINVÄLISTÄ BISNESTÄ
- Kulttuurienvälinen johtaminen
- Kansainvälinen markkinointi
- Oppiminen liiketoimintaa tekemällä liiketoimintaa
Vakava peli
- Sales Force -optimointi
- Kansainvälinen liiketoiminnan neuvottelu
- Strategiset päätökset kansainvälisessä kaupassa
- Liiketoiminta kehittyvillä markkinoilla
- Suuret tiedot ja tiedon louhinta - Business Intelligence
- Globaali integroitu toimitusketjun hallinta
- Kansainvälinen projektinhallinta
- In-company-projekti
- Ammattitutkimus ja metodologia
- Yksilöllinen urasuunnittelu ja työnhaku