
MBA digitaalisen strategian suunnittelussa ja muuttamisessa
Paris, Ranska
KESTO
18 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 16 000
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Digital Strategy Design & Transformation MBA kouluttaa muutoksen tekijöitä. Se valmistaa valmistuneita hallitsemaan arvoketjun digitaalisen muutoksen, luomaan uusia liiketoimintamalleja ja toteuttamaan globaalia, kattavaa digitaalista strategiaa. Innovaatiojohtamisen konsultoinnista on erityinen kurssi.
IPAG:n erikoistunut MBA on kansainvälinen liiketalouden tutkinto (Master of Business Administration). Se on tarkoitettu 3- tai 4-vuotiaille tutkinnon suorittaneille.
Yhdessä kaikkien kansallisuuksien opiskelijoiden kanssa opit johtamaan tiimejä ja pilottiprojekteja eettisesti liiketoimintaympäristössä, johon digitaalinen ja uusi teknologia vaikuttaa yhä enemmän.
Tarjolla on 4 erikoisalaa:
- Kansainvälinen liiketoiminnan kehitys
- Rahoitus ja investoinnit
- Digitaalisen strategian suunnittelu ja muuntaminen
- Kestävän kehityksen muutoksen hallinta
Kurssin lopussa opiskelijat saavat 5-vuotisen tutkinnon ja ovat oikeutettuja "Manager of Organisations" -tason 7 RNCP-arvoon, jonka ECEMA Association on myöntänyt 7. heinäkuuta 2017 annetulla määräyksellä ja joka on rekisteröity Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP) ) RNCP-koodilla 15053.
Vahvuutemme
- 4 erikoisalaa;
- CSR jokaisen ohjelman akateemisen projektin ytimessä;
- Painopiste on tapaustutkimuksissa ja tosielämän skenaarioissa: bisnespelit, harjoittelut Ranskassa tai ulkomailla, tapaamiset ammattilaisten kanssa, Weekend Challenge;
- Tuki opiskelijoille: urasuunnittelu, persoonallinen brändäys ja työnhakutyöpajat ja johtamisen kehittämisseminaarit;
- Ydinkurssit Blended Learning -muodossa.
aste
MBA 5 vuoden tutkintotason RNCP sertifioitu
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Alumni-stipendi
10% alennuksen lukukausimaksuista annetaan kaikille valmistuneiden lapsille, ohjelmasta riippumatta.
Opetussuunnitelma
Erikoistumismoduulit
- Digitaalinen markkinointi
- Arvoketjun ja siihen liittyvien työkalujen digitalisointi
- Digitaalistrategia
- Ketterä lähestymistapa (ketterit periaatteet ja SCRUM)
- Konsultointitapa ja huomisen työpaikat
Johdon perusteet
Vaihe 1 (lukukaudet 1 ja 2)
Core-moduulit
- Strateginen johtaminen
- Markkinointi
- Rahoittaa
- Toimitusketjun hallinta
- HR ja johtajuus
Projektit ja bisnespeli
- Henkilökohtaiset kehitystyöpajat johtajuuden parantamiseksi
- Haasteviikonloppu konkreettisen bisnesaiheen parissa työskentelemiseen
- Konferenssit ja säännölliset tapaamiset ammattilaisten kanssa
- Konkreettinen yksittäisprojekti, kuten huippukiviprojekti
Sovellettu johtaminen ja erikoistuminen
Vaihe 2 (lukukausi 3)
Harjoittelu ja projektien toteutus
- 4-6 kuukauden työharjoittelu
- Capstone-projekti
Projektit ja yrityspelit
- Henkilökohtaiset kehitystyöpajat johtajuuden parantamiseksi
- Viikonloppuhaaste työskennellä liiketoiminnan parissa
- Konferenssit ja säännölliset tapaamiset ammattilaisten kanssa
- Yksilöllinen projekti kuin Capstone-projekti
Työkokemus
- 6 kuukauden harjoittelu
- Useita yritysvierailuja ja verkostoitumismahdollisuuksia
kansainvälinen
- 4 erikoisalavaihtoehtoa opetetaan 100% englanniksi
- Mahdollisuus suorittaa 6 kuukauden harjoittelu ulkomailla
Ohjelman tulos
tavoitteet
- Talouden digitalisaation vaikutusten hallinta eri toimialoille ja talousmalleille
- Yrityksen arvoketjun digitalisoinnin tuki
- Digitaalinen markkinointi ja jakelu Innovaatioiden hallinta ja menetelmät
- Tuki konsultointitilan muutokselle
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
- Digitaalisen muunnoksen konsultti
- Digitaalinen johtaja
- Innovaatiokonsultti
- Innovaatiopäällikkö