IPADE Business School
Johdanto
Tietoja IPADEista
IPADE on tiedon luomiseen ja vaihtoon keskittynyt instituutio. Olemme organisaatio, joka kehittyy ja muuttuu jatkuvasti vastaamaan modernia maailmaa.
Ohjelmamme keskittyvät vastaamaan jatkuvasti muuttuvan, globalisoituneen maailman haasteisiin. IPADE ei rajoitu tekniseen asiantuntemukseen tai yhteen liiketoiminta-alueeseen. Olemme oppilaitos, joka tavoittelee tietoa, totuutta ja perustavanlaatuista ihmislähtöisyyttä kouluttamissamme yritysjohtajissa.
Case-menetelmän ja opiskelijakeskeisen opetusmallin avulla edistämme analysointi-, diagnostiikka- ja suunnittelukykyjä, joiden avulla johtajat voivat pohtia liiketoimintaansa ja itseään tehdäkseen tehokkaasti päätöksiä ja johtaakseen inhimillisesti organisaatiotaan.
IPADE yhdellä silmäyksellä
Historia
IPADE Business School perustettiin vuonna 1967.
Tiedekunta
Yhdeksän yksikkömme osallistuvat osallistujien koulutukseen eri IPADE-ohjelmista.
alumni
Yli 37 000 opiskelijaa on valmistunut IPADE-luokkahuoneista. Se on valikoima eri alojen ja eri intressien liikemiehiä, jotka jakavat IPADEn solmukohdaksi. IPADE: lle valmistuneista on tärkein arvo.
akkreditoinnitIPADEn laatu ja johdonmukaisuus ovat mahdollistaneet sen, että se saa kolme kansainvälistä akkreditointia, jotka myönnetään maailman tärkeimmille kauppakorkeille.NeuvontakomiteaIPADE Business School on edistänyt kansainvälistä vuoropuhelua ottamalla mukaan maailman kaksi arvostetuimpia kauppakorkeakouluja: Harvard Business School ja IESE Business School.
Metodologia
Case-menetelmän avulla osallistujat täydentävät johtamistaitoaan käyttäessään todellisten liiketoimintaongelmien havaitsemista, analysointia ja diagnoosia.
Case-menetelmä käyttää todellisia organisatorisia haasteita hyödyntäviä akateemisia materiaaleja (liiketoiminta-tapauksia) analysoidaan eri näkökulmista. Tämä prosessi on jaettu kolmeen vaiheeseen: henkilökohtainen opiskelu, tiimityö ja asiantuntijaprofessorin johtama täysistunto.
Tapauksissa ja niihin liittyvissä teknisissä muistiinpanoissa osallistujat hankkivat tarvittavat tiedot liiketoiminnan johtamisen perusteista. Vierailevat puhujat ja vierailevat professorit tarjoavat käytännönläheisiä panoksia, osaamista ja elämänkokemusta.
1. Henkilökohtainen tutkimus
Osallistujat käyttävät henkilökohtaista kokemustaan tilanteessa, jossa he ovat arvioineet kysymyksiä ja tekevät toimintasuunnitelman.
2. Tiimityö
Osallistujaryhmä yhdistää henkilökohtaisen ja täysistunnon analyysin tekemään päätöksiä ikään kuin yhtiön hallituksen jäseniksi.
3. Täysistunto
Tapaus analysoidaan käyttämällä koko luokasta saatuja tuloja asiantuntijaprofessorin johdolla.
Sosiaalityö
El Peñónin säätiö ja Colegio Montefalco ovat kaksi oppilaitosta epäedullisessa asemassa oleville perheille, jotka asuvat itäisessä Morelos-osavaltiossa. Molemmat oppilaitokset ovat osa IPADEn sosiaalisen vastuun aloitteita. Institutionaalisen kehityksen osasto yhdistää molemmat osallistujat ja alumnit koulujen edistämiin erityisaloitteisiin lasten, nuorten ja heidän perheidensä koulutuksen tukemiseksi.