
MBA in
MBA Luxury Brand -markkinointi ja kansainvälinen johtaminen Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Johdanto
Sijoitettu ykköseksi 30 vuoden ajan ja tunnustettu alan parhaaksi koulutukseksi, MBA Luxury Brand Marketing and International Management on kokonaan ammattilaisten ja asiantuntijoiden suunnittelema koulutus. Yritysten antamat tehtävät ja tapaukset antavat opiskelijoille mahdollisuuden käyttää kursseilla hankittua tietoa käytännössä.
Ensimmäisen vuoden avulla voit hallita markkinoinnin ja liiketoiminnan ymmärtämisen kannalta välttämättömiä työkaluja luksusbrändien ja talojen sektorilla. Se kestää syyskuusta heinäkuuhun, ja yksi lukukausi on käynnissä ja yksi lukukausi harjoittelussa.
Iltaluokan toisen vuoden aikataulu antaa tuleville palkinnonsaajille mahdollisuuden jatkaa ammattitoimintaansa tai suorittaa yksi tai useampi harjoittelupaikka yrityksissä vakiinnuttaakseen tietämyksensä tästä alasta.
Tämä ohjelma tarjoaa ylellisyystuotteiden markkinointi- ja myyntipäällikön arvonimen, joka on rekisteröity RNCP: ssä 27.12.2018 annetulla asetuksella, joka julkaistiin EUVL: ssä 4.1.2019 NSF-koodi 312m ammatillinen sertifiointitaso I.

Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ensimmäinen vuosi
- Ylellinen ja alakohtainen ylellisyyskulttuuri
- Ylellisyyden markkinoinnin perusteet
- Viestintä luksusbrändeistä
- Liiketoiminnan perusteet
- Toiminnanohjaus
- Tiimin johtaminen
- Henkilökohtaista kehitystä
- Vieraat kielet
- Vuotuinen projekti
- 6 kk harjoittelu
Toinen vuosi
- Strategia
- Geopolitiikka / geostrategia
- Kilpailustrategiat ylellisyysteollisuudessa
- Identiteetti ja viestintä
- Trendianalyysi ja luovuuden hallinta
- Markkinointikommunikaatio
- markkinointi
- Ylellisyyden viestinnän erityispiirteet
- digitaalinen
- Hallinto ja hallinto
- Jakelu ja logistiikka
- Kansainvälinen kauppa
- myynti
- Johtaminen / Rahoitus
- oikea
- Etiikka ja hallinto
- Yleinen kulttuuri
- Ylellisyyden historia
- valmennus
- Työelämä ja henkilökohtainen kehitys
Jotkut kurssit voivat olla englanniksi.