MBA -muotinhallinta - vaatteet
IFA Paris
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
24 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 14 800 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Hakemusmaksu 150 EUR - Lukukausimaksu: 9500 EUR verkko -ohjelmasta
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
IFA Paris MBA -sertifioitu FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Kesto: 24 kuukauden ohjelma englanniksi
- Kampukset: Pariisi, Istanbul
- Muoto: Pariisi tai Istanbul/Pariisi
- ECTS Laajuus: 120
- Hakemusmaksu: 150 €
- Lukukausimaksu: 14 800 €
- Rajoitettu: 25 oppilasta per luokka
"Täydellinen 360 asteen näkymä muotiliiketoiminnasta"
Johdanto
malmin kuin koskaan, muodin ammattilaisten on osoitettava joustavuutta ja kykyä sopeutua vaikeampaan taloudelliseen ympäristöön, mutta myös kuluttajien muuttuviin suuntauksiin ja muotijärjestelmän muutoksiin sekä kestävämpien ja eettisempien liiketoimintakäytäntöjen kysyntään. Yritykset etsivät johtajia, jotka voivat kehittää kiinnostavampia ja sosiaalisempia kokemuksia kannustaakseen kuluttajia muodostamaan yhteyden, ja voivat luotettavasti liikkua innovatiivisissa strategioissa digitaalisessa ympäristössä.
Vuodesta 2008 lähtien tarjottu MBA-muotinhallinta on täysin uudistettu hyödyntämään täysimääräisesti IFA Paris perintöä ja kulttuurisia erityispiirteitä sekä osaamistamme huipputeknologioissa ja kestävämpien käytäntöjen mukauttamisessa muotiteollisuudelle.
Prioriteettimme: tarjota valmistuneille erinomaiset markkinointi- ja johtamistaidot, joita tarvitaan muuttuvassa ympäristössä liikkumiseen. Kun teollisuus pyrkii luomaan uusia markkinarakoja ylläpitämään tuotteidensa tai palveluidensa pitkän aikavälin kannattavuutta, olemme kehittäneet KOLME suurta yritystä, jotka yhdistävät ranskalaisen perinteisen savoir-fairen ja muodin tulevien tarpeiden syvällisen ymmärtämisen vaatteet, muotimediat ja ylellisyysteollisuus:
- Vaatteet (tämä ohjelma)
- Ylellisyyttä
- Media
Sosiaalisen median nousu on nostanut uudelleen käsityksen vastuuvelvollisuudesta ja läpinäkyvyydestä yhteiskuntamme perusarvoina. Käsitteet monimuotoisuudesta, osallisuudesta ja ympäristönsuojelusta on oikeutetusti korotettu pelkän "muodin muokkaamisen" asemasta pakottaviin kysymyksiin, jotka on ratkaistava.
Eikö muoti petä meitä? Vaikea vastata kysymykseen, koska se asetti tuotemerkit ja kuluttajat velvollisuuksiensa eteen. Siitä huolimatta meillä on moraalinen velvollisuus vastata!
MBA in Fashion Management - Apparel Major, on järjestetty uudelleen siten, että ehdokkaita koulutetaan tulemaan tietoisiksi alan johtajiksi. Kyky lukea ja ennakoida yhteiskunnallisia muutoksia on tässä ohjelmassa toteutettavan pedagogisen strategian keskipiste.
MBA -kurssimme on rakennettu ECTS -puitteet mielessä Bolognan yleissopimuksen mukaisesti. Opintojensa päätyttyä osallistujat keräävät yhteensä 120 op, jotka he voivat siirtää, jos he haluavat jatkaa opintojaan. Tämä ohjelma on myös FEDE: n (Fédération Européenne Des Écoles) sertifioima.
Haluatko lisätietoja tästä MBA -ohjelmasta sähköpostitse? Napsauta tätä → Lähetä minulle lisätietoja!
Tämä MBA -ohjelma on saatavana myös verkko -opiskeluun etäopetussivustollamme IFA Paris - Opi verkossa. Saat kaikki tiedot kurssin täydestä online -versiosta osoitteesta: MBA Fashion Management - Apparel Major (Online).
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin rakenne
Vuosi 1:
Ensimmäinen vuosi on omistettu ydintaitojen ja -taitojen hankkimiseen luokkahuoneympäristössä.
Tämä intensiivinen ja käytännönläheinen koulutus toimitetaan neljään moduuliryhmään järjestettyjen opetettujen moduulien kautta.
Kaksi näistä moduulien ryhmittymistä muodostavat MBA Fashion Managementin ydinkomponentit. Se on yhteinen kaikille kolmelle suurelle toimialalle (ylellisyys, vaatteet, media):
Markkinointi ja johtaminen
Tämä ryhmittely sisältää joukon moduuleja, jotka suunnitellaan peräkkäin markkinointisuunnitelman rakenteen perusteella. Opiskelijoiden hankkima kokonaistieto valmistaa heidät:
Analysoi monimutkaisia markkinoinnin haasteita käytännön tapaustutkimusten perusteella
Kohdista resurssit strategisesti ennalta määritettyjen tavoitteiden saavuttamiseksi
Käsityöbrändin DNA:t mahdollistavat kestävän kilpailuedun saavuttamisen.
Liiketoimintaa koskevat kysymykset
Kyky kuunnella ja tulkita markkinoiden signaaleja on keskeinen osa nykyajan johtajia. Sitä on viljeltävä jatkuvasti. Tämän moduulin ryhmittelyssä opiskelijat löytävät muotiteollisuuden omituisuudet taloudellisesta ja rahoituksellisesta näkökulmasta.
Ydinmoduulin lisäksi tämä vaatetusala keskittyy kahden moduuliryhmän ympärille, jotka edustavat lähes puolta opetussuunnitelmasta:
Muoti prosessit
Opiskelijat saavat perusteellisen käsityksen muotitalon logistiikan kaikista vaiheista hankinnasta ja ostamisesta vähittäiskauppaan ja jakeluun.
Mallistokehityksessä opiskelijat uppoavat työpajaympäristöön, jossa he voivat saada intensiivistä ja käytännönläheistä koulutusta muotimalliston jokaiseen kehitysvaiheeseen, alusta alkaen kaupallistamiseen.
Muotiympäristö
Tämä moduuliryhmä valmistaa opiskelijamme vastaamaan kilpailukykyisen muotiteollisuuden tuleviin tarpeisiin, olipa kyseessä sitten uusien teknologioiden käyttöönotto, huippuluokan laatuprosessien toteuttaminen tai nykyajan muotiilmiöiden huomioiminen.
Vuosi 2:
Toinen vuosi on omistettu näiden taitojen käyttöönotolle ja kokeilulle pakollisen työharjoittelun suorittamisen ja Capstonen opinnäytetyön kehittämisen kautta. Tämä on ainutlaatuinen ja yksilöllinen projekti, joka on paljon velkaa IFA Paris pedagogisesti oppimiselle.
Capstone-projektissa opiskelijoiden odotetaan luovan linkin kurssitietojen ja alan ajantasaisten parhaiden käytäntöjen käytännön ymmärrykseen laatiakseen täysimittaisen liiketoimintasuunnitelman.
Lopuksi, aloittamisesta valmistumiseen asti ja sijainnistaan riippumatta, alueen IFA Paris jatko-opiskelijat hyötyvät ainutlaatuisen "Ura- ja alumnikeskuksen" -osaston tuesta.
Hyödyntämällä vahvaa yhteistyötä LVMH:n, Richemontin tai Keringin kaltaisten ryhmien kanssa, Ura- ja Alumnikeskus tarjoaa pääsyn eksklusiivisiin brändin julkaisutapahtumiin, muotinäytöksiin, taidenäyttelyihin tai ammattinäyttelyihin opiskelijoiden oman ammatillisen verkoston rakentamiseksi.
Tekijät:
Vuosi 1: 60 op
Markkinointi ja johtaminen - 18 op
Yritysasiat - 13 op
Muotiprosessit - 16 op
Muotiympäristö - 13 op
Vuosi 2: 60 op
Harjoittelu - 20 op
Capstone Project - 40 op
Ohjelman lukukausimaksu
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Muotoilun, muodin ja ylellisyystavaroiden maailmanlaajuinen MBA-tutkinto
- Bologna, Italia