MBA in
MBA ylellisessä brändinhallinnassa Glasgow Caledonian University, London (GCU London)

Johdanto
Tämä innovatiivinen MBA -ohjelma vastaa osaavien johtajien kasvavaan kysyntään ymmärtämällä perusteellisesti ylellisyyden merkkien hallintastrategiat ja työkalut.
Ohjelma perustuu MBA Luxury Brand Marketingin menestykseen ja tarjoaa edelleen erinomaisen alustan maailmanlaajuisten ylellisyysmarkkinoiden kehityksen tutkimiseen.
MBA Luxury Brand Management -ohjelma on suunniteltu varustamaan ehdokkaat, joilla on asiaankuuluva johtamiskokemus, erikoistuneita tietoja ja taitoja siirtyäkseen uransa seuraavalle tasolle.
Ohjelman suunnittelu auttaa opiskelijoita ymmärtämään syvällisesti hallinnan monimutkaisuutta ylellisyysjärjestöjen puitteissa, etenkin kun ylellisyysmarkkinat ovat yhä kilpailukykyisempiä ja moniulotteisempia ja ylellisyyskuluttajat entistä polarisoituneempia.
Ohjelmassa painotetaan voimakkaasti tietojen keräämistä ja analysointia monimutkaisen päätöksenteon tueksi. Opiskelija kehittää analyyttisiä taitoja, joita tarvitaan tutkiakseen monenlaisia ylellisyyteen vaikuttavia kysymyksiä ja kykyä rakentaa luovia ratkaisuja. Aktiivinen kokemuksellinen oppiminen antaa opiskelijoille mahdollisuuden kehittää strategista ajattelua, johtajuutta, ihmissuhdetaitoja ja ryhmätaitoja sekä syvempää yrittäjyyttä. Ongelmanratkaisukykyjä kehitetään myös tapaustutkimusten, yrityspelien ja live-alushousuprojektin kautta, joka on luotu yhteistyössä johtavien luksusjärjestöjen kanssa.
Ylellisyysbrändit menestyvät jatkossakin aitouden, yksinoikeuden ja ammattitaidon keskeisten elementtien kautta, mutta nykyään niiden on oltava tasapainossa 24/7 pääsyn ja välittömän saatavuuden kanssa ja heijastettava digitaaliteknologian kehitystä ja kuluttajien kasvavaa valtaa. MBA Luxury Brand Management tutkii, kuinka luksusbrändien on löydettävä innovatiivisia tapoja ratkaista klassinen kompromissi harvinaisuuden ja maailmanlaajuisen laajentumisen välillä.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ydinmoduulit
Ylellisiä näkökulmia ja käytäntöä
Suunniteltu arvioimaan kriittisesti luksuskonseptin monimutkaisuutta ja globaalin luksussektorin kehitystä. Opiskelijat analysoivat, miten käsitykset luksusarvosta kehittyvät erilaisissa tuote- / markkinakonteksteissa, ja tutkivat, miten yksittäisten kuluttajien ominaisuudet, sosiaalinen dynamiikka ja brändiin liittyvät tekijät vaikuttavat luksustuotteiden ja -palvelujen ostopäätöksiin.
Rahoitus ja varallisuudenhoito
Kehittää kriittistä tietoisuutta nykyaikaisesta varallisuudenhoidosta ja perustuu opiskelijoiden aiempaan altistumiseen taloushallinnon periaatteille ja tekniikoille. Moduulissa keskitytään kaikkiin kolmeen varallisuudenhoidon päänäkökohtaan, jotka olisivat: vaurauden luominen, varallisuuden säilyttäminen ja varallisuuden siirto.
Luksusjakelu ja vähittäiskauppa
Tarjoaa kriittisen analyysin johtamistrendeistä ja kehityksestä ylellisyystuotteiden ja -palvelujen vähittäiskaupan ja jakelun suhteen. Luksuskaupan kokemuksen mitat otetaan huomioon - painottaen erityisesti erilaisen edun luomista myymäläkuvan luomisen ja asiakaspalvelun avulla.
Strategiajohtajuus ja sosiaalinen vastuu
Antaa opiskelijoille mahdollisuuden analysoida kriittisesti johtajien rooleja strategian muotoilussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa luksusalan organisaatioissa. Opiskelijoita kannustetaan pohtimaan johtamisen merkitystä organisaatioiden strategisten kyvykkyyksien kehittämisessä, suojaamisessa ja hyödyntämisessä. Moduuli on suunniteltu auttamaan opiskelijoita ottamaan merkittävä johtorooli tulevalla urallaan luksusalalla.
Strateginen brändinhallinta
Tutkii tuotteen luonnetta ja roolia brändin toimituksen ja kokemuksen näkökulmasta useilla luksussektoreilla. Siinä korostetaan tehokkaan brändinhallinnan merkitystä ylellisyystuotteiden ja -palvelujen alalla tarkastelemalla yksityiskohtaisesti suhteellista kirjallisuutta, jota tukevat kontekstuaaliset esimerkit.
Brändinhallinnan oikeudelliset näkökohdat
Keskittyy ja kontekstualisoi lainsäädännön kapealla puolella olevia näkökohtia, jotta ne olisivat niiden saatavilla, joilla ei ole aiempaa oikeudellista tutkimusta teollis- ja tekijänoikeuksista tai sääntelystä. Se tarjoaa perustan kriittiselle, analyyttiselle ja oikeudellisesti luovalle ajattelulle samalla kun tutkitaan tavaramerkkeihin, verkkotunnuksiin, välittämiseen, mallioikeuksiin, patenttioikeuksiin, tekijänoikeuksiin ja mainontastandardeihin liittyviä oikeudellisia kysymyksiä.
Tutkimushanke: Suunnittelu ja menetelmät
Tutustuttaa opiskelijat tutkimusmenetelmiin ja ajanhallintataitoihin, jotka ovat välttämättömiä heidän tutkimusprojektilleen. Moduuli tarjoaa olennaista tietoa tutkimusasetelmasta eri osa-alueilla ja omaksuu kriittisen näkökulman vaihtoehtoisten tutkimusmallien vertailuun ja vertailuun.
Tutkielma
Ohjelman viimeinen osa on väitöskirja, joka tarjoaa sinulle mahdollisuuden suunnitella ja tehdä alkuperäistä tutkimusta luksusbrändimarkkinoinnin valikoivalla alueella. Osana tutkimusta opiskelijoilla on mahdollisuus soveltaa aiemmin opetetuissa moduuleissa esiteltyjä teorioita, käsitteitä, teorioita ja kehyksiä. Väitöskirjalla voi olla yksi 3 muodosta: soveltavan tutkimuksen projekti, kyselyprojekti tai liiketoiminnan konsultointiprojekti.
Opettaminen ja oppiminen
MBA Luxury Brand Managementia opiskelevat opiskelijat ovat osa pientä ja keskittynyttä luokkaa, sekoitus paikallisia ja kansainvälisiä opiskelijoita, jotka jakavat johtamisosaamista ja hyötyvät maailmanluokan professorien opetuksesta, joilla on tutkimus- ja työkokemusta sekä läheiset yhteydet teollisuuteen.
Jokaisen yksilön luokalle tuoma monimuotoisuus ja kokemus on yksi MBA: n ensisijaisista vahvuuksista vuonna GCU London. Ohjelman tarkoituksena on edistää epävirallista vertaistukea ja tiedonjakoverkostoja, jotka auttavat heitä tulemaan tehokkaiksi, itsenäisiksi ja elinikäisiksi oppijoiksi. Kansainväliset tutkijat Ranskasta, Espanjasta, Italiasta, Taiwanista, Kiinasta ja Yhdysvalloista ovat vierailleet GCU London saadakseen käsityksen opetuksestamme.
Uramahdollisuudet
Valmistuneiden mahdollisuudet
Aiemmat MBA-tutkinnon suorittaneet ovat rakentaneet vahvaa uraa maailmanlaajuisesti tunnustetuissa organisaatioissa. Kansainväliset tutkinnon suorittaneet ovat työllistyneet kotimaihinsa Euroopassa, Intiassa, Pakistanissa, Nigeriassa, Kanadassa, Meksikossa, Indonesiassa ja Kiinassa.