
Johdanto
Markkinointiosastolla on nykymarkkinoilla tärkeä rooli tuotteiden ja tuotemerkkien hallinnassa ja asiakkaiden tavoittamisessa sen lisäksi, että se auttaa tutkimus- tai tuotetiimiä futurististen tuotteiden suunnittelussa. Markkinoinnin hallinta on prosessia, jossa kehitetään strategioita ja suunnittelua tuotteille tai palveluille, mainoksille, promootioille, myynnille halutun asiakassegmentin saavuttamiseksi. Markkinointipäällikkö vastaa brändin auditoinnista, markkinointistrategiasta, toteutuksesta ja suunnittelusta, markkinointiprojektien hallinnasta, kansainvälisestä markkinoinnista ja asiakassuhteiden hallinnasta. Markkinoinnin hallinnan (MM) erikoistuminen kattaa kansainvälisen markkinoinnin, asiakassegmentoinnin, asiakassuhteiden hallinnan, tuotemerkin hallinnan, tuotelanseerauksen, markkinointisuunnitelman kehittämisen, markkinointiviestinnän, tuotelanseerauksen ja hallinnan, markkinoille pääsyn strategiat ja jakelun moduulit. Ohjelma kattaa myös tuotestrategioita ja hinnoittelua koskevat moduulit.
Markkinoinnin johtamisen yhden vuoden MBA (Master of Business Administration) on kattava ohjelma, joka on suunniteltu markkinoinnin ammattilaisille, jotka odottavat loistavaa uraa markkinoinnin alalla. Ohjelman päätyttyä opiskelijat saavat Post Graduate Extended Diploma in Marketing Management Cambridge International Qualifications, UK, ja MBA markkinoinnin johtamisen Universidad Catolica de Murcia, UCAM.
Toimitus – Online
Ohjelma toimitetaan huippuluokan verkko-oppimisjärjestelmän kautta, ja kaikilla oppijoilla on pääsy kansainvälisiin lehtiin ja kirjoihin. Kaikki ohjelmat toimitetaan kansainvälisten tiedekuntien toimesta ja opiskelijat voivat osallistua johtavien kansainvälisten tiedekuntien suoriin luentoihin kirjautumalla sisään järjestelmään. Kaikki istunnot tallennetaan ja opiskelijat voivat kuunnella luentoja vapaa-ajallaan. LMS:llä on mahdollisuus epäilysten selvitysistuntoihin ja online-luokkahuonetoimintoihin. Tunnit pidetään kahdesti viikossa (sunnuntai ja tiistai) kolme tuntia kerrallaan.
Pääsymaksut
Tietoja koulusta
Tietoja UCAM:sta (Universidad Catolica de Murcia) – Murcian katolisesta yliopistosta
UCAM on huippuosaamisen yliopisto, joka sijaitsee Murciassa, Espanjassa. Vuodesta 1995 alkaen UCAM:lla on aktiivinen 21 000 opiskelijan opiskelijakunta ja yli 1000 akateemista henkilökuntaa. UCAM, Murcia, Espanja, MBA-ohjelma on ANECA:n akkreditoima, ja yliopisto on ENQA, Universia, ja -järjestön jäsen. EUA. UCAM:lla on yli 300 yliopiston strateginen kumppanuusverkosto, mukaan lukien Stanford, Singaporen kansallinen yliopisto ja National Technological University. UCAM:lla on strateginen kumppanuus alan johtajien kanssa, mukaan lukien Coca-Cola, Microsoft, Soft ja SAP. Urheiluyliopistona UCAM:lla on yli 20 olympialaista alumneina.
Tietoja CIQ:sta
Cambridge International Qualifications on Yhdistyneessä kuningaskunnassa sijaitseva kansainvälinen palkintoelin. CIQ palkitsee johtamisen ja teknologian ammattilaisia kaikkialla maailmassa, ja sillä on edistymiskumppanuus merkittävien yliopistojen kanssa ympäri maailmaa. CIQ on jäsenenä European Association for Quality Assurance in Higher Educationissa, ja CIQ:n ohjelmia ovat tukeneet TQUK ja NCFE. CIQ on myös yritysten oppimiskumppani yli 100 organisaatiolle eri puolilla maailmaa.