MBA digitaalisessa liiketoiminnassa
Geneva, Sveitsi
KESTO
1 up to 2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Oct 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
CHF 39 750 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Yrityksen menestys nykyään riippuu sen läsnäolosta verkossa. Näin ollen digitaalinen liiketoiminta on yksi nopeimmin kasvavista ja kysytyimmistä moderneista teollisuudenaloista. Digitaalisen liiketoiminnan ohjelma valmistaa sinut menestymään online-liiketoiminnan kontekstissa. Se tutkii monenlaisia aiheita verkkoarkkitehtuurista käytettävyyteen ja kattaa monia tärkeitä asioita, joita johtajat kohtaavat Internet-pohjaisissa ympäristöissä. Opiskelijoilla on hyvät valmiudet perustaa oma verkkoliiketoiminta, liittyä olemassa olevaan yritykseen tai keksiä uusia tapoja asioida verkossa.
Oppiminen johtajilta
Tapahtumat, joissa EU-opiskelijat tutustuttavat maailmanlaajuisesti menestyneisiin johtajiin, ovat olennainen osa lähestymistapaamme tarjota yrityskoulutusta, joka käynnistää urasi.
Culture Tripin toimitusjohtaja Kris Naudts ja Collibran toinen perustaja Stijn Christiaens puhuivat EU-opiskelijoille heidän matkastaan globaalisti menestyvien digitaalisten yritysten rakentamisessa, ketteryydestä ja olemassa olevien liiketoimintamallien rajojen ylittämisestä.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja instituutin verkkosivuilta.
Opetussuunnitelma
- Kesto: Kolme lukukautta / vuosi (kokopäiväinen) tai kuusi lukukautta / kaksi vuotta (osa-aikainen)
- Opintopisteiden määrä: 90 op
- Aloituspäivät: loka, tammi ja maaliskuu
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 12 600 CHF
- Pääsymaksu: Ympäri vuoden
Tutkinto myönnetty
- Valtion tunnustama yliopistollinen MBA-tutkinto, jonka akkreditoi Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Espanja (título propio) .
- MBA-tutkinto osoitteesta EU Business School Switzerland joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Ohjelman tulos
Credits: 90 ECTS
Degree Awarded
- A university MBA degree awarded by Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), a state-recognized university in Spain.
- An MBA degree from EU Business School Switzerland which is internationally accredited by ACBSP, IACBE, IQA and certified by eduQua.
Learning Outcomes
The managerial skills taught in the digital business are applicable to both those that wish to launch their own digital businesses and those who go on to work for an established operation. Students will also:
- Focus on marketing and branding essentials, such as banner and search engine optimization.
- Discover how to effectively build and maintain a corporate digital business.
- Form a practical approach to real world case studies and examples.
- Learn from the point of view of the consumer.