
MBA in
Kokopäiväinen MBA ESIC Business & Marketing School

Johdanto
Eroerot
- Sisällön poikkileikkaussuunnittelu, joka sallii yrityksen kokonaisnäkymän pystysuorissa "siiloissa" järjestetyn perinteisen ohjelman sijaan.
- AMBA akkreditoitu. Vain 2%: lla kouluista maailmassa on akkreditoitu MBA.
- Kansainvälinen verkostoituminen luokkahuoneessa yli 10 eri kansallisuuden kanssa.
- Selkeä tavoite kehittää tiedon lisäksi myös monimutkaisia tilanteita systemaattisesti ja luovasti kansainvälisessä ja digitaalisessa kontekstissa sekä kehittää liiketoimintapäätöksiä inhimillisten ja eettisten arvojen puitteissa.
Työllisyysaste
- 6 kuukautta ohjelman suorittamisen jälkeen: 85%
- Yksi vuosi ohjelman suorittamisen jälkeen: 90%
Tiedot ohjelman entisistä opiskelijoista
Toiminta-alueet, joita opiskelijamme miehittävät
- 30% markkinointi
- 25% liiketoiminnan kehittäminen
- 21% kansainvälinen kehitys
- 7% rahoitus
Maantieteelliset alueet, joilla he työskentelevät
- 75% Espanja
- 10% LATAM
- 6% Afrikka
- 5% muu Eurooppa
- 2% USA
- 1% Aasia
- 1% Oseania
metodologia
Ohjelman metodologia on keskittynyt opiskelijoiden oppimiseen yhdistämällä riittävä yksilöllinen työ ja kyky ja osallistuminen ryhmätyöhön.
Ohjaajat, mentorit ja opettajat helpottavat tiedon ymmärtämistä ja soveltamista sekä taitojen välittämistä.
- Hyvä piiri toiminta-palaute-analyysi-toiminta-ohjelmaan osallistujille.
- Kriittisen ajattelun kehittäminen, itsenäisen oppimisen edistäminen (opiskelijakeskeinen oppiminen).
- Päätökseen suuntautuneet istunnot.
- Henkilökohtainen vaatimus arvioinneissa, tapauksissa, harjoituksissa jne.
- Ryhmäesitys yritystapauksista.
- Valmistelu, esittely ja puolustaminen ohjatun loppuprojektin ryhmissä.
Menetelmäkriteerit
- Teoreettinen osa
- Käytännöllinen osa
- Teokset ja tapaukset
- opinnäytetyö
- Henkilökohtaiset arviot
- Ryhmäarvioinnit
Akateeminen rakenne

ESIC MBA perustettiin yli kolme vuosikymmentä sitten vastaamaan yritysten kasvavaan tarpeeseen sisällyttää ammattilaisia ja yrittäjiä nykyaikaisella koulutuksella ja sopeutua nykypäivän yritystodellisuuteen, kykenevä luomaan ja johtamaan tehokkaita työryhmiä. globaalissa ja digitaalisessa ympäristössä jatkuvassa muutoksessa ja muutoksessa. MBA on hallinnon maisteriohjelma, joka kattaa kaikki yrityksen toiminnalliset alueet ja tarjoaa samalla erityisen ja eriytetyn keskittymisen markkinoinnin ja digitaalitalouden viimeisimpiin suuntauksiin. ESIC Master in Business Administration (MBA kokopäiväinen) Opiskelijat hankkivat tarvittavat taidot, työkalut ja mentaliteetin menestyvän ammatillisen uran kehittämiseksi globaalisti.
Ydinmoduulit
- Globaali ympäristö: maailmanmarkkinat
- Taloudelliset mallit ja järjestelmät
- strategia
- Ainutlaatuisten ja eriytettyjen liiketoimintamallien määrittely ja kehittäminen
- Taloudellinen analyysi ja arvo sidosryhmille.
- Kolminkertainen pohjaviiva
- Rahoitus ja sijoitukset
- Markkinoiden ja kuluttajien ymmärtäminen
- Brändin ja yrityksen maine verkossa - offline-tilassa
- Big Data ja Analytics
- Tietojen mallinnus päätöksentekoon
- Vastuulliset ja markkinalähtöiset organisaatiot
- Monipuolisten kykyjen ja inhimillisen pääoman kehittäminen
- Online - arvojen toimitus offline-tilassa
Ristiistunnot
- Kriittinen ajattelu, ongelmanratkaisu ja itsenäinen oppiminen
- Yhtiö vastuullisena globaalina kansalaisena
- Kristillinen humanismi
- Projektinhallinta
- Kasvu ja arvonluonti kansainvälisillä markkinoilla
- Päätöksenteko epävarmassa ympäristössä
- Taitojen kehittäminen
- Integrointi korkean suorituskyvyn joukkueisiin
- Luovuus ja innovaatio muuttuvilla markkinoilla
- Kehitykseni globaalina ja vastuullisena johtajana
- Digital Lab
- Yrittäjyys: Työmallien suuntaukset
TFM
- TFM
rankingissa
# 1 - 1. sija Ranking El Mundo - El Mundo
TOP - ESIC 250 parhaan MBA-kauppakorkeakoulun joukossa - QS
TOP - ESIC vuoden 20 parhaan globaalin kauppakorkeakoulun 20 parhaan joukossa - Ranking América Economía - América Economía