MBA - Business Administration (thesis / ei-thesis)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Famagusta, Kyproksen tasavalta
Kieli (kielet
Englanti, Turkkilainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Meidän master-ohjelmiin Business Administration (MBA) ja Marketing Management (DI) avoinna valmistuneille kaikki akateemisen. MBA-ohjelma on perinteisesti kestää kolme lukukautta (yleensä hieman enemmän opinnäytetyön vaihtoehto) ja Markkinointi Masters kestää kaksi lukukautta (yleensä hieman enemmän tutkielma vaihtoehto). Riippuen tausta kuitenkin lukukauden peruskurssit voi olla tarpeen ennen tai yhdessä teidän säännöllisesti kursseja. Suosittelemme hakijoita, joilla pyritään jatkamaan Ph.D. valita maisteriohjelman kanssa opinnäytetyön vaihtoehto. Toisaalta, suosittelemme hakijat tavoitteena työskennellä teollisuudessa valita ohjelma ilman tutkielma. Hakijoiden kanssa opinnäytetyön ohjelmien neuvottu käyttämään aikaisin ja vahvistaa niiden soveltamista salkun lukien todisteet tutkimuksen taitoja ja kielitaitoa.
MBA (Turkin kielellä)
Suosittu työskentelevät ammattilaiset ja joitakin turkkilaisille opiskelijoille on meidän MBA-ohjelma (İşletme Yönetimi) tarjotaan iltaisin Turkin kielellä off-kampuksella tilat pääkaupunki Nikosia (Lefkosa). Se on myös opinnäytetyön ja ei-thesis vaihtoehtoja ja on samanlainen kesto ja sisältö perinteisiä MBA-ohjelma Englanti kielellä.
Pääsyvaatimukset
MBA ja Markkinointi master -ohjelmaa avoinna hakijoille kaikista akateemisen akateemisten CGPA yli 2,5 ulos 4,00 tai vastaava.
Tiedekunnan tutkimus Harrastukset
Seuraavassa on ohjeellinen luettelo Tutkimuksemme etujen Väitöstutkimus tasolla: kuulumaton työntekijöiden edustusta suunnitelmia, järjestäytyminen, verkko suhteet IR järjestelmissä, positiivinen työntekijä-työnantaja suhteet, henkilöstön kehittäminen, kestävän kehityksen strategioita, sidosryhmien suhteita, yritysten sosiaalinen vastuu, kansainvälinen markkinointi , kuluttajakäyttäytyminen, yrittäjyys, liiketoiminnan kehittämispalveluja, kognitiivinen tyylejä, henkilöstöhallinnon, rekrytointi ja valinta, organisaation oikeudenmukaisuus, asiakastyytyväisyys, palvelujen markkinoinnin, palvelun laatu, vienti malleja pk-yritysten.