
MBA in
Innovaatio ja yrittäjyys
EDC Paris Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti, Ranskan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 400 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Tule huomenna yritysten johtajaksi
Oppimismenetelmät
- Tapausmenetelmän menetelmä
- Projektipohjainen oppiminen
- Monialainen lähestymistapa
- Itseohjattu oppiminen (pääsy yrityssisällön tietokantoihin)
Ohjelman rakenne
Itse akateemisen kurssin toteuttaminen, joka käsittää neljä erilaista oppimislohkoa : suuntautuminen, ydinkurssit, keskittyminen ja MBA-opinnot.
Samalla opiskelijoilla on pääsy luokkahuoneen ulkopuolelle suunniteltuihin palveluihin, joiden tarkoituksena on tehdä oppimiskokemuksestaan täysin kattava, kuten muun muassa ammatillisista urapalveluista, yritys- ja sosiaalisen verkostoitumisen palveluista.
MBA-ohjelmamme painaa 75 op. Se sisältää ranskalaiset törmäyskurssit (4 päivää - 24 tuntia) ja perehdyttämispäivän (6 tuntia).
- Työpajat / seminaarit jaetaan koko ohjelmaan.
- Ohjaajien profiili: Asiantuntijat, joilla on vahva kokemus johtavissa innovatiivisissa ja yrittäjyyttä edistävissä hankkeissa. EDC Paris Business School ylemmät tiedekunnat (Ranskan parhaiten arvostettu Business School)
- Osallistujien tavoite: Johtajat ja johtajat, jotka haluavat lisätä toimittajaansa innovatiivisella ja yrittäjähenkisellä johtamisnäkemyksellä.
- Ohjelman kesto: 12 kuukautta (mukaan lukien opinnäytetyö).
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
Zoomaa suuntaa
Se sisältää ranskalaiset törmäyskurssit (4 päivää - 24 tuntia) ja perehdyttämispäivän (6 tuntia).
Zoomaa peruskursseilla (48 op)
Ydinkurssit kattavat perus- ja välttämättömät liiketoiminta-alueet; ydinkurssit on jaettu lohkoihin, joiden paino on 6 op (36 tuntia). Jokainen lohko koostuu 2 kurssista, joiden paino on 3 opintopistettä.
- Strategia ja innovaatio
- Strateginen johtaminen
- Innovaationhallinta
- Kirjanpito ja talous
- Talousanalyysi
- Yritysrahoitus
- Arvoarkkitehtuuri ja prosessit
- Toimitusketjun hallinta
- Tietojärjestelmien ja prosessien hallinta
- Ihmisten ja organisaatioiden johtaminen (HRM & Organisational Behavior)
- Kansainvälinen henkilöstöhallinto (henkilöstöhallinto)
- Organisaatiokäyttäytyminen
- Markkinointi ja kansainvälinen liiketoiminta
- Markkinoinnin johtaminen
- Kansainvälistä bisnestä
- Tulosohjaus
- Kustannuslaskenta
- Hallinnan ohjaus
- Tietopohjainen päätöksenteko
- Johtotalous (mikro- ja makro)
- Mallit päätöksentekoon / kvantitatiivisiin menetelmiin
- Johtamisen ja johtamisen kehittäminen
- Tiimi ja kulttuurienvälinen hallinta
- Emotionaalinen älykkyys ja CSR
Opiskelija oppii:
- Ymmärtää ympäristön dynamiikkaa strategisten ja markkinointitoimien määrittelemiseksi kestävien kilpailuetujen luomiseksi
- Kuinka ajaa arvonluontia sidosryhmille ja arvioida mahdollisuuksia ja sijoituksia, joita yritys voi ylläpitää
- Tämä onnistunut strategian toteutus ei koske vain älykkäitä ja motivoituneita ihmisiä vaan myös tehokkaita ja tehokkaita prosesseja.
Zoomaa innovaatio- ja yrittäjyyspitoisuuteen (16 op)
Keskittymiskurssit kattavat kehittyneitä liiketoiminta -alueita; jokainen keskittymiskurssi koostuu 4 opintopisteestä (24 tuntia) - keskittymiskurssit painavat 16 op
- Liiketoimintamallin innovaatiot digitaaliaikana
- Uusi tuotekehittely
- Liiketoimintamahdollisuuksista liiketoimintasuunnitelmaan
- Organisaation muuttaminen - yritysyrittäjyys
Keskeiset edut opiskelijoille
- Rikastaminen-monialaisen lähestymistavan ansiosta
- Ohjelmien ajan tasalla pitäminen ajan tasalla
- Työllistettävyys - suurimman kysynnän osaamisen hankkimisen seurauksena
Zoomaa MBA-opinnäytetyössä (11 op)
MBA-opinnäytetyö on mahdollisuus laittaa kaikki hankitut tiedot käytäntöön ja akkreditoida taitosi johtajana.
Kaikki hankkeet toteutetaan ryhmänä ja niitä puolustetaan sitten akateemisen paneelin edessä
MBA-tutkielma on ohjelman keskeinen ydin ja omistaa itsenäisen kurssin. Tässä kurssissa ryhmä suunnittelee ja laatii liiketoimintasuunnitelman, joka perustuu johonkin seuraavista vaihtoehdoista: teoreettinen tutkimushanke, joka liittyy mihinkään liiketoimintaorganisaation osaan; tai toiminnallinen toimintasuunnitelma, joka perustuu todelliseen yritykseen ja tilanteeseen.
Kurssin aikana esitellään tämän suunnitelman kehittämisohjeet ja työryhmien muodostaminen.
MBA-väitöskirjassa on neljä keskeistä tavoitetta:
- Tutkimushankkeen toteuttamiseen tarvittavien taitojen ja tekniikoiden kehittäminen
- Parannetaan valmiuksia ongelmien ratkaisemiseen tuntemattomassa ympäristössä yrittäjyyteen ja liiketoimintaan liittyvissä yhteyksissä
- Integroimalla tietämyksen, jonka olet hankkinut MBA: stä
- Ymmärtää ryhmän roolien dynamiikkaa ja tiimin tuottavuutta tutkimuksessa.
Ennen MBA-opinnäytetyön aloittamista osallistujat seuraavat seminaaria, jossa selvitetään, miten johtaja / yritystutkimus ja tutkimus tehdään (9 tuntia)
Lähennä henkilökohtaista kehitystä ja urapalveluita (48 tuntia)
Henkilökohtainen kehitys on kriittistä (MBA on elämää muuttava kokemus!), Mutta urapalvelu on yhtä kriittinen sijoituksille ja opiskelijoiden yleiselle tyytyväisyydelle.
- 24 tuntia henkilökohtaisen kehityksen ympärillä, mukaan lukien viestintä- ja esitystekniikat, ilmainen MBTI-arviointi (tai vastaava) ja verkottuminen,
- 24 tuntia ympäri urapalveluita, mukaan lukien työpajat, tapahtumat, CV-klinikat, pilkkahaastattelut jne.
Työpajat / seminaarit jaetaan koko ohjelmaan.
Yrityssuhteiden osasto osallistuu syvästi tämän raidan suunnitteluun ja toimittamiseen.
Uramahdollisuudet
Uramahdollisuudet
Markkinointijohtaja - Digitaalinen johtaja - Operatiivinen johtaja - Liiketoiminnan kehityspäällikkö - Innovaatiopäällikkö - Strateginen projektijohtaja/Johtaja jne.