Master of Business Administration Markkinointi
Caucasus International University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Tbilisi, Georgia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
"Jos et usko asiakkaaksi, et usko lainkaan" - nämä kuuluisan liikemies Jeck Welchin sanat luovat vaikutelman kansainvälisen markkinoijän tyypistä, jonka on nostettava tänään. Markkinoinnin ja ajan vaatimusten valossa markkinoinnin vetäjänä pitäisi miettiä kuin asiakas.
Vastuullisuuden ja skeptisyyden periaatteella asennettu markkinoija on omistettu arvoverkoston perustamiselle, joka voi yhdistää kansalliset markkinat kansainvälisiin markkinoihin ja tukea molempia osapuolia hyödyttävää vaihtoa.
Ohjelman päätavoitteena on näin ollen nostaa markkinajohtaja, joka on erotettu kansainvälisen markkinoiden tuntemuksesta ja kokemuksesta ja jolla on käytännön taitoja, joiden avulla hän voi tukea ja helpottaa nopeaa kehitystä Georgiassa ja koko Kaukasian alueella, jolla on vientimahdollisuuksia. Kansainvälisen markkinoinnin ammattihenkilöstön kasvattaminen 2000-luvulla on yhden ihmisen suurimman henkisen potentiaalin kertyminen, joka voi vaikuttaa hyvin kansallisten ja kansainvälisten markkinoiden ja koko taloutta hyödyttäviin yhteyksiin, kansainvälisten suhteiden myönteiseen kehitykseen.
Menetelmät tulosten saavuttamisesta
Yhdistämällä ohjattujen ja nykyaikaisten opintojaksojen opetusmenetelmien yhdistäminen takaa menestyksen saavuttamisen.
Opetusmenetelmät perustuvat pääosin opiskelija-suuntautuneisiin opetusmenetelmiin ja sisältävät tekniikoita opiskelijoiden motivaation ja vastuun tunteen nostamiseksi. Opiskelijalähtöinen opetusstrategia on melko tehokas ja testattu menetelmä, jonka tarkoituksena on kehittää opiskelijaa. Tämän menetelmän mukaan opiskelija on keskeinen kuva tiedon vastaanottajana ja sen johtajana samanaikaisesti. Opettajan tulisi noudattaa periaatetta:
”Tietoon perustuva ja vapaa, yksilöllinen suuntautuminen yhdessä ryhmätyön periaatteen kanssa, jolla varmistetaan uusien johtajien koulutus”. Mainittu strategia motivoi opiskelijaa. Aluksi hän ymmärtää, että hän pystyy paljastamaan parhaita ominaisuuksiaan tämän ohjelman puitteissa. Opiskelijat vaikuttavat tietoon perustuvasta keskustelualustasta, jossa rohkaistaan vapaata ajattelua. Tämä on sosiaalinen väline, jonka luomisessa kansainvälisen markkinoinnin maisteriohjelman toteuttajat ja opiskelijat pyrkivät. Opiskelijan tulee kääntyä joukkueen tärkeäksi jäseneksi, koska ainoa yhtenäinen tiimin ja yksilöllisen työn sulautuminen voi varmistaa suuren menestyksen nykyaikaisen markkinoinnin maailmassa.
Ohjelmassa suunnitellut tieteenalat viittaavat kysymyksiin kahdella menetelmällä: tiedon tarjoamisesta ja keskustelusta. Mainitut menetelmät lisäävät opiskelijan osallistumista kurssin toteutumiseen ja käsitystapaan, mikä osaltaan lisää opiskelijoiden vastuuta oman tietämyksensä johtamisesta, kehittämisestä ja soveltamisesta. Opiskelijan tulisi ymmärtää, että ilman dynaamisia toimia tahansa teoria, jopa erittäin tehokas erityisesti markkinoinnissa, voi olla vain tae pysähtyneisyydestä ja tehottomuudesta.
Kun tämä viisaus on havaittavissa, oppilas oppii paitsi kuuntelemaan ja vastaanottamaan passiivisesti tietoa, mutta palauttamaan sen ja ymmärtämään menestyksen saavuttamisen merkityksen hänen tietämyksensä toteutumisen kautta. Opiskelijan on ymmärrettävä, että kansainvälisessä markkinoinnissa jokainen teoria on vain käytännön alku ja yrittää analysoida käytäntöä.
Ohjelman toteutuksessa käytetään seuraavia opetusmenetelmiä:
- Kirjoitusmenetelmä;
- Sanallinen menetelmä;
- Esittely- ja esittelymenetelmä;
- Kirjallinen työmenetelmä;
- Keskustelujen / keskustelujen suorittamistapa;
- Yksilöllinen ja ryhmätyön menetelmä;
- Osuustoiminnallinen opetus;
- Roolipelit;
- Ongelmapohjainen oppiminen;
- Selittävä menetelmä;
- Tapaustutkimus;
- Elektroninen oppimismenetelmä;
- Aivoriihi;
- Empiirisen tutkimuksen tutkimusmenetelmät toimintoperusteisella opetusmenetelmällä;
- Kokemusperusteinen opetusmenetelmä;
- Yhteistoiminnan opetusmenetelmä.
Opetusmenetelmät valitaan ottaen huomioon tietyn kurinalaisuuden sisältö ja erityispiirteet, jotka heijastuvat asiaan liittyvän kurinalaisuuden opetussuunnitelmassa.
Mahdollisuus jatkaa opintoja
Pääaineenaan maisteriohjelmalla on oikeus jatkaa opintoja korkeakouluissa Georgiassa tai muissa maissa tohtorikoulutusohjelmassa, joka on suunnattu seuraavan tason tutkijoiden koulutukseen.
Jatkuva tieteellinen tutkimus kansainvälisen markkinoinnin, kansainvälisen brändäyksen, tarjonnan ja kansainvälisen integroidun markkinointiviestinnän alalla takaa jatko-opiskelijoille vakavia näkymiä.
Maailmanlaajuinen korkeakouluopetus kansainvälisen markkinoinnin alalla, suuri määrä tieteellistä koulutusta toteuttavat yliopistot ja tunnettujen professorien joukko, jolla on kyseinen ohjelma toteuttamiskelpoinen ryhmä, on yhteydenpitoa ja antaa perustelut todeta, että jos jatketaan kansainvälisen markkinointi, menestyksen saavuttaminen on taattu suuressa määrin.
Edellytys osallistumiselle ohjelmaan
Kandidaatti tai henkilö, jolla on vastaava korkeakoulututkinto joka suuntaan / erikoisalaan, on oikeus ilmoittautua
Kansainvälisen markkinoinnin yleissivistävä koulutusohjelma yliopiston yleisten maisteritutkintotulosten ja tutkimusten ja testien tulosten perusteella.
Opettajan maisteriohjelman opiskelijan aseman hankkimisen perusteet ovat Generalin tulokset
Maisteritutkinnot, jotka on suorittanut kansallisen tutkintakeskuksen, erikoisnäytteiden sisäiset kokeet ja englanninkielinen testi, jotka on otettu yliopistossa. Englanninkielisen B2-tason kielitaitoa antavan henkilön on vapautettava ottamasta englantilaista testiä.
Yliopiston päätöksestä opiskelija voidaan haastatella sen sijaan, että hän voi suorittaa tenttiä erikoisalalla.
Kun Caucasus International University opiskelijan asema on saatu, Caucasus International University on toimitettava korkeakoulututkinnon tai vastaavan tutkintotodistuksen saaneen asiakirjan, kun henkilö on toimitettu asevelvolliselle sovellettavan lainsäädännön mukaisesti, on toimitettava asiakirja, jolla vahvistetaan että henkilö on arkistossa asevelvolliselle.
Maisteriohjelman kansainvälisen markkinoinnin koulutusohjelma akateemisen liikkuvuuden kautta on sallittua kahdesti vuodessa Georgian opetus- ja tiedeministeriön asettaman toimikauden aikana yliopiston määrittelemiä pakollisia menettelyjä ja sääntöjä noudattaen.
Maisteriohjelman ilmoittautuminen tai ilmoittautuminen ulkomaalaisen tunnustetun korkeakoulun välityksellä suoritetaan Georgian opetus- ja tiedeministeriön päätöksen perusteella.