Master of Business Administration (MBA)
IMSG International Management School Geneva
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Geneva, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti, Ranskan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
CHF 10 900 / per quarter
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Kuvaus
2000-luvulla vaaditaan alkuperäisiä lähestymistapoja, joita tuovat uudenlaisen yritysjohtajan rotu - innovatiivinen, kekseliäs, käytännöllinen ja peloton. Näiden johtajien on oltava tietoisia ja oivaltavia, jotta he voivat luovasti ja tehokkaasti käsitellä tulevaisuuden haasteita, myös niitä, jotka eivät ole ilmeisiä.
Geneven MBA-koulu perustettiin vastaamaan näitä vaatimuksia. Tavoitteenamme on harjoittaa uuden sukupolven liike-elämän johtajia, jotka ovat myös maailmanlaajuisia kansalaisia.
Suunniteltu erinomaisille kandidaatintutkinnon suorittaneille ja kokeneille johtajille, joilla on kunnianhimoiset ura-tavoitteet, ohjelma ottaa innovatiivisen lähestymistavan johdolle haastavassa liiketoimintaympäristössä. Il parantaa nykyistä luovaa ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja, kehittää johtajia strategian ja liiketoiminnan hallinnon seuraaville tasoille. Tämä ohjelma tarjoaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan hallintoon ja liiketoiminnan hallintaan. Se avaa yrittäjyyden ja maailmanlaajuisen innovaation oven ja täyttää niiden opiskelijoiden vaatimukset, jotka haluavat kehittää tarvittavia taitoja johtamisessa ja yrittäjyydessä.
Ottaa Master of Business Administration (MBA), voit odottaa löytää johtava ja johtava asema kansainvälisissä järjestöissä.
Vauhti
Meidän MBA on toimitettu yli 18 kuukautta (3 lukukautta) ja rytmi on järjestetty siten, että opiskelijat voivat työskennellä osa-aikaisesti, mikä luo tietä heidän työlleen. Uraamme
Validointi / opinnäytetyö
MBA: n lopussa opiskelijan tulee puolustaa väitöskirjaa, joka suorittaa yhden ohjelman aikana tutkituista aiheista.
pitoisuus
strategia
- Laadunhallinta
- Liiketoimintasuunnitelman kehittäminen (Harvard Business School Publishing)
- Projektinhallinta (Harvard Business School Publishing)
- Prosessin parantaminen (Harvard Business School Publishing)
- Kansainvälinen kauppaoikeus
- Strateginen henkilöstöhallinto
- Muutosten hallinta (Harvard Business School Publishing)
- Päätöksenteko (Harvard Business School Publishing)
- Lobby Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- Tietoturva
- Innovaatioiden toteutus (Harvard Business School Publishing)
Kirjanpito
- tilasto
- Kirjanpito
- verotus
- Sisäinen tarkastus
- makro
- Yritysrahoitus
- Etiikka
- Maailmantalous
- Poliittinen sosiologia
- Yritysetiikka
Markkinointi
- Strateginen markkinointi - mallit
- Kuluttajatutkimukset
- Kilpailulaki
- Brand Management
- Hinta-asetus
- Ydinosaaminen - Markkinointi
- Myyntitiimin johtaminen
- Kansainvälinen markkinointi
- CRM
- Sensorial Marketing
muut
- Innovaatiopäivä
- Yritysenglanti
- Puhuminen luottavaisin mielin
- Metodologia
- tutkielma
arviointi
- Välitutkimukset
- Loppukokeet
- Väitöskirja
Oppiminen
tutkielma
Opetussuunnitelma
Strategia ja yleinen johtaminen
- Laadunhallinta
- Liiketoimintasuunnitelman kehittäminen (Harvard Business School Publishing)
- Projektinhallinta (Harvard Business School Publishing)
- Prosessin parantaminen (Harvard Business School Publishing)
- Kansainvälinen liikeoikeus
- Strateginen henkilöstöjohtaminen
- Muutoksenhallinta (Harvard Business School Publishing)
- Päätöksenteko (Harvard Business School Publishing)
- Lobbauskriisinhallinta (Harvard Business School Publishing)
- IT-turvallisuus
- Innovaatioiden käyttöönotto (Harvard Business School Publishing)
Kirjanpito ja rahoitus
- Tilastot
- Kirjanpito
- Verotus
- Sisäinen tarkastus
- Makro- ja mikrotaloustiede
- Yritysrahoitus
- Etiikka ja ammattistandardit
- Maailmantalous
- Poliittinen sosiologia
- Yritysetiikka
Markkinointikommunikaatio
- Strateginen markkinointi – mallit
- Kuluttajatutkimukset
- Kilpailulaki
- Brändinhallinta
- Hinnan asettaminen
- Ydinosaaminen – markkinointi
- Myyntitiimin johtaminen
- Kansainvälinen markkinointi
- CRM ja myynninhallinta
- Sensoraalinen markkinointi
muu
- Innovaatiopäivä
- Yritysenglanti
- Luottamuksella puhuminen
- Metodologia
- Väitöskirja
Arviointi
- Välikokeet
- Loppukokeet
- Opinnäytetyön puolustaminen
Oppimismatkat
Väitöskirja