MBA -muotinhallinta - ylellinen pääaine
IFA Paris
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
24 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 14 800 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Hakemusmaksu 150 EUR - Lukukausimaksu: 9500 EUR verkko -ohjelmasta
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
IFA Paris MBA -sertifioitu FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Kesto: 24 kuukauden ohjelma englanniksi
- Kampukset: Pariisi, Istanbul
- Muoto*: Pariisi tai Istanbul/Pariisi
- ECTS Laajuus: 120
- Hakemusmaksu: 150 €
- Lukukausimaksu: 14 800 €
- Rajoitettu: 25 oppilasta per luokka
* Muotojen saatavuus voi vaihdella vuodesta toiseen
Johdanto
Muodin ammattilaisten on enemmän kuin koskaan osoitettava joustavuutta ja kykyä sopeutua vaikeampaan taloudelliseen ympäristöön, mutta myös muuttuviin kuluttajatrendeihin ja muotijärjestelmän muutoksiin, ja kysyntä kestävämmille ja eettisemmille liiketoimintakäytännöille kasvaa. Yritykset etsivät johtajia, jotka voivat kehittää kiinnostavampia ja sosiaalisempia kokemuksia kannustaakseen kuluttajia muodostamaan yhteyden, ja voivat luotettavasti liikkua innovatiivisissa strategioissa digitaalisessa ympäristössä.
Vuodesta 2008 lähtien tarjottu MBA-muotinhallinta on täysin uudistettu, jotta voimme hyödyntää täysimääräisesti IFA Paris perintöä ja kulttuurisia erityispiirteitä sekä asiantuntemustamme huipputekniikoista ja kestävämpien käytäntöjen mukauttamisesta muotiteollisuudelle.
Prioriteettimme: tarjota valmistuneille erinomaiset markkinointi- ja johtamistaidot, joita tarvitaan muuttuvassa ympäristössä liikkumiseen. Kun teollisuus pyrkii luomaan uusia markkinarakoja ylläpitämään tuotteidensa tai palveluidensa pitkän aikavälin kannattavuutta, olemme kehittäneet KOLME suurta yritystä, jotka yhdistävät ranskalaisen perinteisen savoir-fairen ja muodin tulevien tarpeiden syvällisen ymmärtämisen vaatteet, muotimediat ja ylellisyysteollisuus:
- Ylellisyys (tämä ohjelma)
- Vaatteet
- Media
Ylellisyystuotteet määriteltiin perinteisesti harvinaisuuden näkökulmasta. Ainutlaatuiset raaka -aineet yhdistettynä hienostuneeseen ja esi -isien käsityötaitoon ovat arvonnostimia, jotka auttavat hallitsemaan korkeaa hintaa. Vaikka tämä määritelmä on edelleen hyväksyttävä, se on kehittynyt dramaattisesti, kun käsitteet, kuten aika, tila ja kokemus, liittyvät nyt ylellisyyden käsitteeseen.
Suurin ongelma teollisuudessa on määritellä sen olemus uudelleen. Mahdollisia hypoteeseja on kaksi:
- Rakenteelliset muutokset pakottavat luksusteollisuuden muuttumaan ja räjähtämään erilaisiin ja joskus paradoksaalisiin ideologioihin.
tai, - Rakenteelliset muutokset pakottavat luksusteollisuutta aloittamaan perinteisten ja maallisten arvojen supistamisen takaisin alkuperäiseen ytimeen.
MBA in Fashion Management - Luxury Major on järjestetty uudelleen, jotta ehdokkaat saavuttavat optimaalisen ketteryyden, jonka avulla he voivat navigoida ylellisyysteollisuuden eksistentiaalisessa kriisissä.
MBA -kurssimme on rakennettu ECTS -puitteet mielessä Bolognan yleissopimuksen mukaisesti. Opintojensa päätyttyä osallistujat keräävät yhteensä 120 op, jotka he voivat siirtää, jos he haluavat jatkaa opintojaan. Tämä ohjelma on myös FEDE: n (Fédération Européenne Des Écoles) sertifioima.
Haluatko lisätietoja tästä MBA -ohjelmasta sähköpostitse? Napsauta tätä → Lähetä minulle lisätietoja!
Tämä MBA -ohjelma on saatavana myös verkko -opiskeluun etäopetussivustollamme IFA Paris - Opi verkossa. Saat kaikki tiedot kurssin täydestä online -versiosta osoitteesta: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin rakenne
Vuosi 1:
Ensimmäinen vuosi on omistettu ydintaitojen ja -taitojen hankkimiseen luokkahuoneympäristössä.
Tämä intensiivinen ja käytännönläheinen koulutus toimitetaan neljään moduuliryhmään järjestettyjen opetettujen moduulien kautta.
Kaksi näistä moduulien ryhmittymistä muodostavat MBA Fashion Managementin ydinkomponentit. Se on yhteinen kaikille kolmelle suurelle toimialalle (ylellisyys, vaatteet, media):
Markkinointi ja johtaminen
Tämä ryhmittely sisältää joukon moduuleja, jotka suunnitellaan peräkkäin markkinointisuunnitelman rakenteen perusteella. Opiskelijoiden hankkima kokonaistieto valmistaa heidät:
Analysoi monimutkaisia markkinoinnin haasteita käytännön tapaustutkimusten perusteella
Kohdista resurssit strategisesti ennalta määritettyjen tavoitteiden saavuttamiseksi
Käsityöbrändin DNA:t mahdollistavat kestävän kilpailuedun saavuttamisen.
Liiketoimintaa koskevat kysymykset
Kyky kuunnella ja tulkita markkinoiden signaaleja on keskeinen osa nykyajan johtajia. Sitä on viljeltävä jatkuvasti. Tämän moduulin ryhmittelyssä opiskelijat löytävät muotiteollisuuden omituisuudet taloudellisesta ja rahoituksellisesta näkökulmasta.
Ydinmoduulin lisäksi tämä Luxury-pääaine keskittyy kahden moduuliryhmän ympärille, jotka edustavat lähes puolta opetussuunnitelmasta:
Luksusprosessit
Opiskelija ymmärtää perusteellisesti luksustavaroiden tuotannon, myynnin ja jakelun prosesseja.
Ylellinen elämäntapa
Luxury Lifestyle -moduuliryhmä antaa opiskelijoillemme mahdollisuuden kokea erilaisia toimialoja ja antaa heille tarkempia näkemyksiä jokaisesta niistä. Aiheita, kuten Haute Couture, Luxury Jewelry, Beauty Industry tai Hospitality, käsittelevät alojen asiantuntijat, jotka ohjaavat opiskelijoita heidän löytämisprosessissaan.
Vuosi 2:
Toinen vuosi on omistettu näiden taitojen käyttöönotolle ja kokeilulle pakollisen työharjoittelun suorittamisen ja Capstonen opinnäytetyön kehittämisen kautta. Tämä on ainutlaatuinen ja yksilöllinen projekti, joka on paljon velkaa IFA Paris pedagogisesti oppimiselle.
Capstone-projektissa opiskelijoiden odotetaan luovan linkin kurssitietojen ja alan ajantasaisten parhaiden käytäntöjen käytännön ymmärrykseen laatiakseen täysimittaisen liiketoimintasuunnitelman.
Lopuksi, aloittamisesta valmistumiseen asti ja sijainnistaan riippumatta, alueen IFA Paris jatko-opiskelijat hyötyvät ainutlaatuisen "Ura- ja alumnikeskuksen" -osaston tuesta.
Hyödyntämällä vahvaa yhteistyötä LVMH:n, Richemontin tai Keringin kaltaisten ryhmien kanssa, Ura- ja Alumnikeskus tarjoaa pääsyn eksklusiivisiin brändin julkaisutapahtumiin, muotinäytöksiin, taidenäyttelyihin tai ammattinäyttelyihin opiskelijoiden oman ammatillisen verkoston rakentamiseksi.
Tekijät:
Vuosi 1: 60 op
Markkinointi ja johtaminen - 18 op
Yritysasiat - 13 op
Luksusprosessit - 9 op
Ylellinen elämäntapa - 20 op
Vuosi 2: 60 op
Harjoittelu - 20 op
Capstone Project - 40 op
Ohjelman lukukausimaksu
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
MBA luksusbrändin hallinnassa
- Montreux, Sveitsi