MBA markkinointikeskittymällä
Irvine, Yhdysvallat
KESTO
12 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 14 100
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Johdanto
The Kauppatieteiden maisteri, jonka pääaineena on markkinointi (Markkinoinnin MBA verkossa) brentwoodin yliopistossa on suunniteltu kaiken kokemuksen omaaville ammattilaisille, jotka haluavat edetä nykyisellä urallaan tai siirtyä markkinoinnin alalle muilta aloilta. Tämä erikoistunut MBA valmistaa opiskelijoita johtamaan ja hallinnoimaan tehokkaita markkinointistrategioita integroimalla kehittyneitä markkinointityökaluja ja -tekniikoita ja varustamalla heidät taidoilla, joilla he voivat innovoida ja ylläpitää kilpailuetua nopeasti kehittyvillä globaaleilla markkinoilla. Kun opiskelijat ovat suorittaneet perusopintokokonaisuudet, he voivat syventää osaamistaan suorittamalla kaksi ylimääräistä erikoistumiskurssia. Oppilaitoksen akateemiset viranomaiset voivat milloin tahansa muuttaa kaikkia ohjelmia, ja asianomaisille opiskelijoille ilmoitetaan viipymättä kaikista muutoksista. viipymättä kaikista muutoksista.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opiskelijoiden on suoritettava kuusi alla olevista kursseista, mukaan lukien molemmat keskittymiskohtaiset kurssit, ansaitakseen MBA:n. Vaikka yksilölliset kurssitoivomukset tehdään kaikkensa, Brentwood University pidättää oikeuden määrätä kursseja saatavuuden mukaan.BU 151101 Organisaatio ja johtajuusBU 151102 Innovaatio- ja teknologiaäly ja johtajuusBU 151106 LiiketoimintastrategiaBU 151202 Johdon kirjanpito ja taloushallintoBU 151203 Yrittäjyys ja johtajuusBU 151204 HenkilöstöjohtaminenBU 151206 Projektinhallinnan perusteetBU 151207 Strateginen markkinointiBU 151208 Johtajuus kansainvälisessä monikulttuurisessa järjestössäBUMKT101 Digitgal-markkinointi ja brändinhallintaBUMKT102 Myynti ja tuotehallinta
Ohjelman tulos
Markkinointiin erikoistuneen kauppatieteiden maisterin (Marketing MBA online) -tutkinto-ohjelman menestyksekkäästi suorittaneet opiskelijat hankkivat seuraavat pätevyydet:
- Kriittinen ajattelu: ratkaise johtamisongelmia kriittisen ajattelun ja kvantitatiivisen analyysin avulla;
- Eettinen perustelu: arvioi organisaatiorakenteessa käytettyjä moraalisia ja eettisiä periaatteita;
- Tiimin kehittäminen: analysoi johtamis- ja johtamistaitojen käyttöä tuottavien tiimien kehittämisessä;
- Päätöksenteko ja toteutus: tutkia yritystietoja päätöksenteon tukemiseksi ja päätösten toteuttamiseksi;
- Tehokas viestintä: arvioi liiketoiminnassa käytettyjä sisäisen ja ulkoisen viestinnän käytäntöjä;
- Global Thinking: analysoi liiketoimintamahdollisuuksia ja haasteita globaalista näkökulmasta.
- Strateginen markkinoinnin hallinta: Kehitä ja toteuta tehokkaita markkinointistrategioita, jotka vastaavat organisaation tavoitteita hyödyntäen tietopohjaisia oivalluksia tuotemerkin asemoinnin, asiakkaiden sitoutumisen ja markkinaosuuden optimoimiseksi.
- Digitaalinen markkinointi ja analytiikka: Analysoi ja käytä digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja alustoja käyttämällä kehittynyttä analytiikkaa kampanjan tehokkuuden arvioimiseen ja asiakkaiden hankinnan, säilyttämisen ja kasvun edistämiseen digitaalisessa ympäristössä.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.