Keystone logo

1 Sekoitettu EMBA Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot sisään Kazakstan varten 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • EMBA
  • Markkinoinnin opinnot
  • Sekoitettu
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (1)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

Sekoitettu EMBA Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot

Markkinoinnin MBA-tutkinto on syventävä tutkinto, joka suoritetaan yleensä siksi, että opiskelijan ura markkinoinnin ja mainonnan alalla kaipaa uutta potkua. Oppilaitoksesta ja opetussuunnitelmasta riippuen kuuluu opintoihin yleensä ainakin joitain seuraavista aiheista: markkinatutkimus, yritysten ja vähittäismyyjien välinen viestintä sekä sosiaalisen median markkinointistrategiat.

Kazakstanin tasavalta on maa Keski-Aasiassa. Se on suurin sisämaavaltio. Koulutus on yleinen ja pakollinen. Se on jaettu 3 vaihetta, nimittäin: ensisijainen (lomakkeet 1-4), yleistiedot (lomakkeet 5-9), ja ylemmän tason koulutus (lomakkeet 10-11 tai 12).

Siinä vaiheessa, kun liikkeenjohdon tutkinto on suoritettuna ja käytännön kokemustakin on jo karttunut, EMBA-tutkinto (Executive MBA) on looginen seuraava askel. EMBA-ohjelmissa yhdistellään rahoitusalan, laskentatoimen ja markkinoinnin perusasioita ja johtajuuden opintoja, joiden avulla on helpompi kohota tärkeisiin johto- ja hallintotehtäviin.

Blended learning yhdistää digitaalisen ja verkkomedian perinteiseen kasvokkain tapahtuvaan oppimiseen. Sen avulla opettajat voivat käyttää erilaisia opetusmenetelmiä ja teknologiaa räätälöidäkseen oppimista jokaiselle opiskelijalle. Blended-oppimista voidaan käyttää eri muodoissa täysin verkkokursseista hybridikursseihin, joissa opiskelijat oppivat sekä fyysisessä luokassa että verkossa.