Keystone logo

2 Täysaikainen EMBA Ohjelmat sisään Digitaalimarkkinointi sisään Tunisia varten 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • EMBA
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
  • Digitaalimarkkinointi
  • Täysaikainen
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (2)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

    Täysaikainen EMBA Ohjelmat sisään Digitaalimarkkinointi

    Digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset osaavat markkinoida brändejä ja tuotteita niin sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksien avulla, tekstiviesteillä, digitaalisessa radiossa ja televisiossa kuin muiden, vasta nousevien digitaalisten alustojenkin avulla. Digimarkkinoijat myös tietävät, miten suunnitellaan onnistuneita kampanjoita ja viestejä juuri jollekin tietylle viestintäkanavalle.

    Tunisia (arabiaksi: تونس Tunisia) virallisesti kutsutaan Tunisian tasavallan (arabiaksi: الجمهورية التونسية al-Jumhūriyyah at-Tūnisiyyah), on maa Pohjois-Afrikassa, joka on Välimeren rannikolla aivan Välimeren Afrikassa. Itsenäisyytensä Ranskan vuonna 1956, Tunisian opetusalalla on osoittanut suurta edistystä. Sisäänkäynnille sijaitsee keskeisellä ohjataan kansallisen yliopiston suuntautumisen järjestelmä.

    Siinä vaiheessa, kun liikkeenjohdon tutkinto on suoritettuna ja käytännön kokemustakin on jo karttunut, EMBA-tutkinto (Executive MBA) on looginen seuraava askel. EMBA-ohjelmissa yhdistellään rahoitusalan, laskentatoimen ja markkinoinnin perusasioita ja johtajuuden opintoja, joiden avulla on helpompi kohota tärkeisiin johto- ja hallintotehtäviin.

    Päätoimiset opinnot ovat opintoja, jotka edellyttävät opiskelijan osallistumista tunneille päivittäin, yleensä vähintään neljä tuntia päivässä. Päätoimisten opintojen tärkein etu on, että sen avulla opiskelijat voivat suorittaa opinnot lyhyemmässä ajassa. Tästä voi olla hyötyä niille, jotka haluavat valmistua nopeammin tai päästä työelämään aikaisemmin.