MBA Dual Degree
B.H.M.S. Business & Hotel Management School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lucerne, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yleiskatsaus
MBA-tutkinto yhdistettynä alan kokemukseen tuo työnantajille maailmanlaajuisesti huomattavaa arvoa ja arvovaltaa. York St John MBA-tutkinto on suunniteltu antamaan tutkinnon suorittaneille mahdollisuuden parantaa johtamisen osaamistaan ja valmiuksiaan soveltamalla oppimista tapaustutkimusten, ryhmätyön ja todellisten yritysten esimerkkien avulla. Yhdistämällä York Business Schoolin johtamisen asiantuntemus ja BHMS: n vahva maine vieraanvaraisuudessa ja liiketoiminnan johtamisessa MBA tarjoaa mahdollisuuden oppia ja kehittää opiskelijoiden johtamistaitoa aidosti globaalissa ympäristössä. Sveitsi on maailmankuulu korkealaatuisista palvelualoistaan, vieraanvaraisuudesta ja rahoituksesta sekä innovaatioista useilla aloilla. MBA-opetussuunnitelman ohella opiskelijat voivat valita BHMS-erikoistumisen opiskelemalla lisämoduulia ja keskittyä tutkimusprojektiin. Opiskelijoilla on siis mahdollisuus seurata nykyaikaista opetussuunnitelmaa saadakseen keskitetyn näkemyksen ja taidot keskeisissä liiketoimintakäytännöissä tietyllä alalla ja tutkia monenlaisia monialaisia kehityksiä. Tapaustutkimukset, tietojenkäsittely ja hankkeet varmistavat oppimisen ja todellisen uran arvon.
Ohjelman tavoite
Ohjelman tavoitteena on:
- Kehitä sinut potentiaaliseksi johtajaksi ja johtajaksi.
- Auta sinua kehittämään järkevää ymmärrystä tarvittavista taidoista osallistua mihinkään organisaatioon.
- Tarkastele pyrkimyksiä vastuullisten ja eettisten johtajien kehittämisessä.
- Tuetaan johtajuuden osaamisen kehittämistä, jotta voisimme toimia tehokkaasti ja asiantuntevasti kansainvälisissä yhteyksissä.
Ohjelma koostuu yhdestä intensiivisestä 6 kuukauden kokopäiväistä opiskelua koskevasta opintokokonaisuudesta, jota seuraa itsenäinen tutkimustutkimus, jonka avulla opiskelijat voivat jatkaa syvällistä tutkimusta alueensa kannalta. Tutkimus voidaan suorittaa 6 kuukauden pituisen maksullisen harjoittelujakson rinnalla Sveitsissä tai ulkomailla opiskelijoille, jotka haluavat saada lisää työkokemusta ennen uransa etenemistä. Vaihtoehtoisesti opiskelijat voivat palata kokopäiväiseen asemaan ohjelman tässä vaiheessa. Tämä ohjelma sopii ehdokkaille, joilla on kandidaatin tutkinto, ovat saaneet vähintään 2-3 vuoden työkokemuksen ja haluavat päästä tai saada edistystä tietyllä toimialalla tai alalla. Hakijoita, joilla on laaja johtamiskokemus, joilla ei ole kandidaatin tutkintoa, arvioidaan yksilöllisesti.
Maksettu teollisuuskoulutus Sveitsissä
Teollisuuskoulutus on olennainen osa BHMS: n tutkimusfilosofiaa ja tarjoaa mahdollisuuden saada palkattua työkokemusta eri kulttuurimaisemissa osana urakehitystä. Riippuen opiskelijoiden aiemmasta kokemuksesta, kielitaidosta ja ammatillisista tavoitteista, ohjelman lukukauden 2 aikana voidaan toteuttaa erilaisia sijoituspaikkoja vieraanvaraisalan keskeisillä toiminnallisilla alueilla. Tämä antaa opiskelijoille arvokasta palvelualan kokemusta ja siirrettäviä taitoja, jotka ovat elintärkeitä niin monille teollisuudenaloille. Työnantajien järjestön ja Työntekijäliiton välillä Sveitsissä järjestetty alan koulutuspalkka on tällä hetkellä vähintään 2 022 CHF kuukaudessa. Tästä palkasta opiskelijat joutuvat maksamaan huonetta, kartonkia ja veroja. Keskimääräinen nettotulo kuukaudessa vaihtelee CHF: stä 1'20 - 1'400. Kansainvälisesti on tarjolla myös erilaisia sijoitusmahdollisuuksia, joihin sovelletaan paikallisia / kansallisia työlupia ja muita säännöksiä. Opiskelijat, joilla on huomattava aiempi työkokemus, voivat halutessaan palata täysipäiväiseen työhön, kun he suorittavat lopullisen MBA-tutkintamoduulin.
Sisäänpääsyvaatimukset
- Bachelor Degree missä tahansa kurinalaisuudessa
- IELTS 6.0 tai vastaava
- 2-3 vuoden työkokemus
Opintojakson sisältö
Opiskelijoiden on läpäistävä määrätty 180 akateemista opintopistettä York St John -palkinnolle sekä lisäksi 15 erikoisalennusta BHMS MBA: lle erikoistumissertifikaatilla. Valitun erikoistumisalueen tulisi olla myös tutkimuksen tutkimustoiminnan painopiste, jonka avulla opiskelijat voivat kehittää kattavan kriittisen käsityksen valitsemastaan alueesta. Valikoima muita kursseja voi korvata tai muuttaa edellä mainittuja kursseja. Pyydä yksityiskohtaista kurssiohjelmaa hakemuksen tekohetkellä. Siniset luotot ovat vain BHMS-luottoja.
BHMS MBA -opinnot
BHMS tarjoaa kolme erilaista erikoistumista yleisen MBA-ohjelman ohella, jotka noudattavat nykyistä ja progressiivista opetussuunnitelmaa.
Kansainvälinen vieraanvaraisuuden hallinta
Kansainvälinen vieraanvaraisuuden johtamisen erikoistuminen tarjoaa monipuolisen ja kannustavan opinto-ohjelman, jonka avulla opiskelijat voivat täysin arvostaa globaalin vieraanvaraisuuden monimuotoisuutta ja monimutkaisuutta. Se tarjoaa strukturoidun tutkimuksen kansainvälisestä teollisuudesta ja tärkeimmistä ympäristöistä ja isäntämarkkinoista, joissa liiketoiminta kehitetään ja toteutetaan. Lisäksi se tutkii globalisaation ja globaalin vieraanvaraisuuden, poliittisten, taloudellisten, sosio-kulttuuristen, teknologisten, ekologisten ja sääntely-ympäristöjen ominaisuuksia, joissa maailmanlaajuinen vieraanvaraisuuden hallinta tapahtuu.
Innovaatio ja yrittäjyys
Innovaation ja yrittäjyyden erikoistuminen on suunniteltu saamaan käsityksen uusien liikeideoiden ja yrittäjyyden ydinliiketoiminnasta, jotta opiskelijat saisivat erityistä osaamista, jota tarvitaan uuden liiketoimen luomisessa. Se keskittyy erityisesti alueisiin, jotka tukevat koko käynnistysprosessia, kuten ainutlaatuisten ja uusien liiketoimintaideoiden, mallien ja prosessien kehittäminen, liiketoimintasuunnitelman laatiminen ja toimittaminen, yrityksen kilpailuedun tunnistaminen ja innovaation arvonmuodostusprosessi yhteiskunnalle.
Globaali markkinointi
Globaalimarkkinoinnin erikoistumisessa opiskelijat tutkivat digitaalisten työkalujen ja keskeisten sosiaalisen median alustojen tarjoamia mahdollisuuksia, kuten Facebook, Twitter, LinkenIn, markkinointikampanjoiden tehostamiseksi. SoMen käytön ja yleissopimusten kulttuurisia ja maantieteellisiä vaihteluita sekä liiketoiminnan vaikutuksia tutkitaan ja toteutetaan myös kehittämällä kansainvälistä SoMe-kampanjaa.