Keystone logo

4 Asiakassuhteet tutkintoa löytyi

Hae ainetta tai sijaintia
Suodattimet
Suodattimet
  • Liiketalouden opinnot
  • Asiakassuhteet
Järjestä

    4

  • 4
  • Lisää kohteessa Liiketalouden opinnot
  • Liikkeenjohtaminen1508
  • Liiketalous151
  • Liikkeenjohto154
  • Kansainvälinen liiketoiminta102
  • Yrittäjyys64

  • Afrikka1
  • Eurooppa3

    1
    3

    4

    4

    2
    2

4 Asiakassuhteet tutkintoa löytyi

MBA Ohjelmat sisään Liiketalouden opinnot Asiakassuhteet

Asiakassuhteet viittaavat strategioihin, joita yritykset käyttävät kommunikoidakseen asiakkaidensa kanssa ja ylläpitääkseen positiivista suhdetta heidän kanssaan. Asiakassuhteiden tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia suhteita yrityksen ja sen asiakkaiden välille.

Asiakassuhdetutkinto antaa sinulle tarvittavat taidot ja tiedot menestyäksesi asiakaspalvelu- ja johtotehtävissä. Opit kehittämään tehokkaita asiakassuhteita ja hallitsemaan asiakaskontakteja. Lisäksi saat ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointistrategioista, suhdetoiminnasta, kassatoiminnasta ja muusta.

Asiakassuhteiden tutkinnon suorittamalla voit edetä useilla eri urapoluilla, kuten markkinointipäällikkönä tai asiakaspalvelun edustajana. Saatat myös työskennellä valtion virastoissa tai voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, joissa taitojasi voidaan käyttää käytännössä auttamalla muita. Riippumatta siitä, minne päädyt töihin valmistumisen jälkeen, asiakassuhteiden tutkinnon suorittaminen antaa sinulle työkalut menestyäksesi missä tahansa asiakaslähtöisessä roolissa.