Master of Business Administration (MBA)

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Kuvaus

2000-luvulla vaaditaan alkuperäisiä lähestymistapoja, joita tuovat uudenlaisen yritysjohtajan rotu - innovatiivinen, kekseliäs, käytännöllinen ja peloton. Näiden johtajien on oltava tietoisia ja oivaltavia, jotta he voivat luovasti ja tehokkaasti käsitellä tulevaisuuden haasteita, myös niitä, jotka eivät ole ilmeisiä.

Geneven MBA-koulu perustettiin vastaamaan näitä vaatimuksia. Tavoitteenamme on harjoittaa uuden sukupolven liike-elämän johtajia, jotka ovat myös maailmanlaajuisia kansalaisia.

Suunniteltu erinomaisille kandidaatintutkinnon suorittaneille ja kokeneille johtajille, joilla on kunnianhimoiset ura-tavoitteet, ohjelma ottaa innovatiivisen lähestymistavan johdolle haastavassa liiketoimintaympäristössä. Il parantaa nykyistä luovaa ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoja, kehittää johtajia strategian ja liiketoiminnan hallinnon seuraaville tasoille. Tämä ohjelma tarjoaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan hallintoon ja liiketoiminnan hallintaan. Se avaa yrittäjyyden ja maailmanlaajuisen innovaation oven ja täyttää niiden opiskelijoiden vaatimukset, jotka haluavat kehittää tarvittavia taitoja johtamisessa ja yrittäjyydessä.

Ottaa Master of Business Administration (MBA), voit odottaa löytää johtava ja johtava asema kansainvälisissä järjestöissä.

Vauhti

Meidän MBA on toimitettu yli 18 kuukautta (3 lukukautta) ja rytmi on järjestetty siten, että opiskelijat voivat työskennellä osa-aikaisesti, mikä luo tietä heidän työlleen. Uraamme

Validointi / opinnäytetyö

MBA: n lopussa opiskelijan tulee puolustaa väitöskirjaa, joka suorittaa yhden ohjelman aikana tutkituista aiheista.

pitoisuus

strategia

  • Laadunhallinta
  • Liiketoimintasuunnitelman kehittäminen (Harvard Business School Publishing)
  • Projektinhallinta (Harvard Business School Publishing)
  • Prosessin parantaminen (Harvard Business School Publishing)
  • Kansainvälinen kauppaoikeus
  • Strateginen henkilöstöhallinto
  • Muutosten hallinta (Harvard Business School Publishing)
  • Päätöksenteko (Harvard Business School Publishing)
  • Lobby Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
  • Tietoturva
  • Innovaatioiden toteutus (Harvard Business School Publishing)

Kirjanpito

  • tilasto
  • Kirjanpito
  • verotus
  • Sisäinen tarkastus
  • makro
  • Yritysrahoitus
  • Etiikka
  • Maailmantalous
  • Poliittinen sosiologia
  • Yritysetiikka

Markkinointi

  • Strateginen markkinointi - mallit
  • Kuluttajatutkimukset
  • Kilpailulaki
  • Brand Management
  • Hinta-asetus
  • Ydinosaaminen - Markkinointi
  • Myyntitiimin johtaminen
  • Kansainvälinen markkinointi
  • CRM
  • Sensorial Marketing

muut

  • Innovaatiopäivä
  • Yritysenglanti
  • Puhuminen luottavaisin mielin
  • Metodologia
  • tutkielma

arviointi

  • Välitutkimukset
  • Loppukokeet
  • Väitöskirja

Oppiminen

tutkielma

Viimeksi päivitetty Tammikuu 2019

Oppilaitoksesta

International Management School Geneva is a business school which prepares students for the job market. We are delivering Bachelor & Master degrees, in English, French and mixed English/French pat ... Lue lisää

International Management School Geneva is a business school which prepares students for the job market. We are delivering Bachelor & Master degrees, in English, French and mixed English/French pathways. Our team are hand-picked to ensure we can deliver the highest standards and connect to students on their individual professional journey. Näytä vähemmän