$close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Osa-aikainen MBA-ohjelmat Markkinoinnin opinnotssa Munich Saksassa 2021/2022

MBA on ylivoimaisesti menestynein aste 20-luvulla. Katsokaa American tilastoja. Ensimmäinen tutkinto ei annettu ulos, kunnes 1900-luvulla. Loppuun mennessä 20-luvulla se oli 27% markkinaosuus kaikista jatkotutkintoja annetaan pois.Markkinoinnin MBA-tutkinto on syventävä tutkinto, joka suoritetaan yleensä siksi, että opiskelijan ura markkinoinnin ja mainonnan alalla kaipaa uutta potkua. Oppil… Lue lisää

MBA on ylivoimaisesti menestynein aste 20-luvulla. Katsokaa American tilastoja. Ensimmäinen tutkinto ei annettu ulos, kunnes 1900-luvulla. Loppuun mennessä 20-luvulla se oli 27% markkinaosuus kaikista jatkotutkintoja annetaan pois.

Markkinoinnin MBA-tutkinto on syventävä tutkinto, joka suoritetaan yleensä siksi, että opiskelijan ura markkinoinnin ja mainonnan alalla kaipaa uutta potkua. Oppilaitoksesta ja opetussuunnitelmasta riippuen kuuluu opintoihin yleensä ainakin joitain seuraavista aiheista: markkinatutkimus, yritysten ja vähittäismyyjien välinen viestintä sekä sosiaalisen median markkinointistrategiat.

Saksa, virallisesti Saksan liittotasavalta, on liittovaltion parlamentaarinen tasavalta Länsi-Keski-Euroopassa. Maa koostuu 16 valtion ja sen pääkaupunki ja suurin kaupunki on Berliini.

München on 3. suurin kaupunki Saksassa. Se sijaitsee Baijerin ja sillä on yli miljoona asukasta. Kuten johtava paikka tiede ja tutkimus, München on yli 4 suuria yliopistoja ja useita korkeakouluissa.

Ota yhteyttä yliopistoihin Osa-aikainen MBA-tutkinnot Markkinoinnin opinnotssa Munich Saksassa 2021/2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Saksassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
  • Suositut Uusimmat Nimi
  • Suositut
  • Uusimmat
  • Nimi
EU Business School
Munich, Saksa +1 Lisää

Viestinnän ja suhdetoiminnan edellyttämät taidot on määritelty voimakkaasti sosiaalisen ja digitaalisen median etenemisen myötä. Alan ammattilaiset tarvitsevat koordinoimaan y ... +

Viestinnän ja suhdetoiminnan edellyttämät taidot on määritelty voimakkaasti sosiaalisen ja digitaalisen median etenemisen myötä. Alan ammattilaiset tarvitsevat koordinoimaan yhä monimutkaisempia PR-kampanjoita ja määrittelemään monimutkaisia ​​strategioita ja mikro-tavoitteita, jotta organisaation keskeiset viestit tavoittavat tärkeimmät kohderyhmät. Tämä ohjelma tarjoaa opiskelijoille osaamista, jota he tarvitsevat pysyäkseen nykyisten suuntausten edelle ja soveltamaan uusinta tekniikkaa ja viestintästrategioita. -
MBA
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
Englanti
10 Tammi 2022
Kampuksella ja verkossa
Kampus
Online
 
European School of Data Science and Technology - ESDST
Munich, Saksa

Tässä jatkuvasti kasvavassa tietokasassa ja keskittymällä markkinointistrategioihin koskaan ennen yritykset alkavat voimakkaasti tunnistaa "asiakkaiden äänen". ESDST MBA markk ... +

Tässä jatkuvasti kasvavassa tietokasassa ja keskittymällä markkinointistrategioihin koskaan ennen yritykset alkavat voimakkaasti tunnistaa "asiakkaiden äänen". ESDST MBA markkinoinnin analytiikassa tasoittaa tietä ymmärtää ja lähestyä markkinointitietojen monimutkaisuuksia ja paljastaa oivalluksia. Tämä kurssi tekee valmistuneista valmiita vaikuttamaan välittömästi esittämällä dataan perustuvia oivalluksia liiketoimintastrategian tueksi. Opetussuunnitelma on suunniteltu yhdistämään markkinointitutkimusmenetelmien erikoiskoulutus analytiikkatekniikoihin, mikä tekee siitä täyden paketin. Ohjelma on yhtä hyödyllinen ihmisille, joilla on aiempaa tietoa markkinointialasta, ja myös uusille tulokkaille, koska se koskettaa perusteellisesti markkinointialan lattiaa ja kattoa ennen kuin ryhtyy siihen liittyvän data -analyysin käyttöön. -
MBA
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
18 kuukautta
Englanti
Online
 
EU Business School
Munich, Saksa +1 Lisää

Tuotteiden ja palveluiden markkinointi on tärkeä osa liiketoimintaa. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjonnan tehokas tuottaminen ovat avainasemassa sen onnis ... +

Tuotteiden ja palveluiden markkinointi on tärkeä osa liiketoimintaa. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjonnan tehokas tuottaminen ovat avainasemassa sen onnistumiselle. Tämä ohjelma tarjoaa puitteet ymmärtää markkinoita, kilpailijoita, tuotesalkkuja ja kuluttajien käyttäytymistä kansainvälisestä näkökulmasta. Tulet tutustumaan e-markkinointistrategioiden, mainonnan ja median uusimpaan kehitykseen valmistaessasi uran kansainvälisessä markkinoinnissa. -
MBA
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
Englanti
10 Tammi 2022
Kampuksella ja verkossa
Kampus
Online