MBA
DEI College
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Thessaloniki, Kreikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
DEI COLLEGE: n liiketalouden laitos pyrkii yhteistyössä Sunderlandin yliopiston kanssa kouluttamaan jatko-opiskelijoita aloilla, jotka rakentavat menestyvän liike-elämän uran kansainvälisesti tunnustetun tutkinnon avulla. Jatko-ohjelmat tarjoavat dynaamisen ja tasapainoisen johtamisen osaamisen ja akateemisen asiantuntemuksen suhteen, varustamalla mahdolliset tutkinnon suorittaneet arvokkaalla käytännön tietämyksellä suoraan markkinoilta, johtamistaidot, itseluottamus ja kilpailuedut, epätavallinen ajattelutapa ja innovatiivinen kriittinen kyky, suuntautuminen ratkaisuihin ja yrittäjähenki globalisoituneella ja ekstrovertillä näkymällä.
Liiketalouden jatko-ohjelma - MBA on ihanteellinen tutkinnon suorittaneille, jotka haluavat kansainvälisesti tunnustetun jatkotutkinnon, jolla on suora pääsy yritysmarkkinoille. Opetussuunnitelma on suunniteltu tarjoamaan dynaaminen ja tasapainoinen johtamisen osaamisen ja akateemisen asiantuntemuksen suhde, joka varustaa tulevat yritysjohtajat ja organisaatioiden jäsenet tarvittavalla pätevyydellä.
Ihanteelliset opiskelijat
MBA-ohjelma on suunnattu niille, jotka:
- Haluat saada arvokasta käytännön tietoa suoraan markkinoilta
- Pyri kehittämään kriittistä kykyään ja osaamistaan ajankohtaisissa yrityksiä koskevissa asioissa
- Haluat hankkia ongelmanratkaisuun liittyvää laadullista ja määrällistä tietoa
- Haluaa saada ekstrovertti näkemys yritysmaailmasta, jotta he voivat saada kilpailuetua työmarkkinoilla
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelma kestää kaksitoista kuukautta ja se alkaa kunkin lukuvuoden loka-marraskuussa ja tammi-helmikuussa.
Moduulit ovat seuraavat:
Ensimmäinen termi
Varainhoito ja valvonta
Opiskelijat tutustutaan taloushallinnon ja varainhoidon valvonnan pääalueisiin. Hän perehtyy laskentatoimen rooliin strategisten suunnitelmien laadinnassa, taloudellisen tuloksen mittaamiseen ja vertailuun, kokonaisuuden kustannuskäsitettä operatiivisessa ja strategisessa johtamisessa sekä kokonaisjohtamista ja kustannusanalyysiä. Samalla opiskelija oppii kustannuslaskennan ja hallinnan menetelmät, strategisen suunnittelun periaatteet päätöksenteossa ja budjetin käsitteen. Opiskelija perehtyy budjetin valmisteluun ja talouden valvontaan, sijoitusmahdollisuuksien arviointiin, yritysten rahoituspäätöksiin ja käyttöpääoman rooliin yritysten rahoituksessa.
Strateginen johtaminen kansainvälisessä kontekstissa
Taloushallinnon ja -ohjauksen opiskelun jälkeen opiskelijalla on mahdollisuus uppoutua strategian ja kansainvälisen liiketoiminnan eri aiheiden tutkimiseen, kun yritysmaailma on siirtymässä yhä enemmän kohti globaalia näkökulmaa. Ohjelman aikana tarkastellaan kansainväliseen ja globaaliin strategiseen johtamiseen liittyviä keskeisiä ja ajankohtaisia kysymyksiä, joissa tarkastellaan strategisen johtamisen ja johtamisprosessien suunnittelua sekä tapoja, joilla strategiset päätökset vaikuttavat sekä kotimaassa että kansainvälisesti liiketoimintaa harjoittavien organisaatioiden toimintaan. .
Ammattimainen johtaminen ja johtamisen kehittäminen
Opiskelijoilla on mahdollisuus opiskella ja kehittää henkilökohtaista johtamistyyliään useiden johtamis- ja johtamisteorioiden avulla. Ohjelman aikana opiskelijat tutkivat aiheita, kuten strategia ja muutos, strategian ja päätöksenteon kolme tasoa, johtamisen ja johtamisen erot, johtamisen asenteet ja motivaatiot, tunneäly ja henkilökohtainen johtamistyyli, transaktio- ja transformaatiojohtaminen sekä henkilöstöresurssien yleissuunnittelu. .
2. termi
Arvonluonti organisaatioissa - Toiminnan ja markkinoinnin hallinta
Opiskelija kehittää kriittistä ajattelua siitä, miten organisaatiot luovat arvoa asiakkaille yhdistämällä toiminnan ja markkinoinnin johtamisstrategian keskeiset näkökohdat. Opiskelijat opiskelevat ohjelman aikana arvonluomista organisaatioiden ensisijaiseksi tavoitteeksi, olivatpa ne sitten aloittelevia tai olemassa olevia, tuote- ja palveluideoista uusille markkinoille leviämiseen asti. Opiskelijalle opetetaan nykyaikaisen toiminnanjohtamisen ja markkinoinnin johtamisen strategian peruskäsitteitä, malleja ja teorioita sekä perehdytään organisaation perustoiminnot sisältävien viitekehysten soveltamiseen.
Tässä osiossa tarkastellaan tämänhetkisiä haasteita nykypäivän epävakaassa kilpailuympäristössä. Keskeisiä aiheita ovat: arvonluonti ja innovaatiot, toiminnan suunnitteluun, suunnitteluun, ohjaukseen ja parantamiseen liittyvät toiminnanohjauksen näkökohdat, yhteistuotantosuhteiden merkitys sekä niiden lukemattomien kanavien arvostus, joiden kautta asiakkaat kokevat ja ovat vuorovaikutuksessa yritysten kanssa.
Erikoistumiskursseja
MBA rahoituksessa
Johdon kirjanpito ja rahoitus päätöksentekoa varten
MBA markkinoinnissa
Brändien hallinta / digitaalinen markkinointi
MBA in Human Resource Management
Nykyaikainen kansainvälinen henkilöstöjohtaminen
Kolmas termi
MBA-projekti
Viimeinen projekti
Yhteistyössä laitoksen akateemisen ohjaajan kanssa ja soveltavaa liiketoimintatutkimusta soveltaen opiskelija valitsee opinnäytetyönsä muodon väitöskirjan, soveltavan yritysprojektin, yritysprojektin tai liiketalouden väitöskirjan joukosta. Jokaisen opiskelijan väitöskirjan tulee sisältää selkeä yhteenveto, yhteenveto tutkittavasta organisaatiosta, katsaus asiaankuuluvaan akateemiseen kirjallisuuteen ja pätevien tutkimuskysymysten poimiminen sekä kirjallisuudesta että organisaatioon tai liiketoimintaan liittyvistä kysymyksistä. Samalla opiskelijan tulee tehdä katsaus tutkimusaiheeseen liittyviin metodologisiin kysymyksiin, mukaan lukien vaihtoehtoisten tutkimusmetodologioiden ja niiden rajoitusten kriittinen arviointi, katsaus käytössä olevaan tutkimusmenetelmään ja tiedonkeruutekniikoihin, joihin kuuluu haastatteluja, havaintoja. ja . osallistujan havainnointi sekä niiden seuraukset ja rajoitukset. Erityisesti painotetaan laadullisten ja mahdollisesti kvantitatiivisten tietojen tulkintaa ja analysointia käyttäen asianmukaisia tilastollisia ja laskennallisia tekniikoita sekä empiiristen tulosten esittämistä.
*Moduulit voivat muuttua vuosittain.
Uramahdollisuudet
Ohjelman onnistuneesti suoritettuaan opiskelija on hankkinut tiedot ja taidot uralla, jossa hän hyödyntää erinomaiset mahdollisuudet kansainväliseen verkostoitumiseen yritysten, julkisten elinten, voittoa tavoittelemattomien järjestöjen ja osuus- ja yhteisötalouden instituutioiden kanssa. Hyödyt monien yksityisten yritysten ja organisaatioiden johtajien käytännön kokemuksesta ja dynaamisuudesta, saat erilaisia yrityskannustimia Kreikasta ja ulkomailta, osallistut kansainvälisiin yritystehtäviin ja tutkimusohjelmiin ja tunnet yksityiskohtaisesti nousevat ja nykyaikaisimmat käytännöt kaupan, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisen alalla.