2 MBA Ohjelmat sisään Asiakassuhteet 2024
Suodattimet
Suodattimet
- MBA
- Liiketalouden opinnot
- Asiakassuhteet
2 MBA Ohjelmat sisään Asiakassuhteet 2024
Popular study format
Popular education type
Popular locations
MBA Ohjelmat sisään Asiakassuhteet
Asiakassuhteet viittaavat strategioihin, joita yritykset käyttävät kommunikoidakseen asiakkaidensa kanssa ja ylläpitääkseen positiivista suhdetta heidän kanssaan. Asiakassuhteiden tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia suhteita yrityksen ja sen asiakkaiden välille.
Asiakassuhdetutkinto antaa sinulle tarvittavat taidot ja tiedot menestyäksesi asiakaspalvelu- ja johtotehtävissä. Opit kehittämään tehokkaita asiakassuhteita ja hallitsemaan asiakaskontakteja. Lisäksi saat ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointistrategioista, suhdetoiminnasta, kassatoiminnasta ja muusta.
Asiakassuhteiden tutkinnon suorittamalla voit edetä useilla eri urapoluilla, kuten markkinointipäällikkönä tai asiakaspalvelun edustajana. Saatat myös työskennellä valtion virastoissa tai voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, joissa taitojasi voidaan käyttää käytännössä auttamalla muita. Riippumatta siitä, minne päädyt töihin valmistumisen jälkeen, asiakassuhteiden tutkinnon suorittaminen antaa sinulle työkalut menestyäksesi missä tahansa asiakaslähtöisessä roolissa.
Liiketoimintajohtamisen maisterin tutkinto (master of business administration, MBA) on ammatillinen tutkinto, joka myönnetään liikkeenjohtoa kauppakorkeakoulussa opiskelleille. Opintoihin kuuluu erilaisia analysointiin ja strategiaan liittyviä kokonaisuuksia, ja niissä perehdytään muun muassa markkinointiin, rahoitusalaan ja laskentatoimeen.