MBA ylellisyyden ja muotien hallinnan ja markkinoinnin alalta

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta oppilaitoksen verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

13 vuoden olemassaolon jälkeen ylellisyyden ja muodin hallinnan ja markkinoinnin erikoistunut MBA tunnetaan ja tunnustetaan yhdeksi parhaimmista pääsykeinoista näillä toiminta-aloilla.

Sen tavoitteena on tarjota opiskelijoille - sellaisten talouden, taiteen ja kulttuurin aloihin liittyvien tietojen ja analyyttisten välineiden lisäksi - välttämättömät taidot, joita tarvitaan tai halutaan ymmärtää ammatillisen johtamisen rooli näillä aloilla. Tähän voi kuulua esimiehen, tuotepäällikön, ostopäällikön, operatiivisen johtajan, vähittäismyynnin johtajan, visuaalisen markkinoinnin johtajan, viestintäpäällikön, tapahtumapäällikön tai jopa vähittäiskaupan koulutusjohtajan roolit.

Alkaen näiden toimintojen perusaloista - nimittäin luomisesta, muotista ja nykytaiteesta - tämä erityinen johtamiskurssi asettaa kyseenalaiseksi suunnittelun ja muodin käsitteet niiden historiallisiin, maantieteellisiin ja sosiologisiin näkökohtiin. Tämä kurssi on aito muotimarkkinointikoulutus opiskelijoille.

Siinä tarkastellaan myös ”digitaalisia, nopeasti kehittyviä maita, uutta taloutta” komponentteja, jotka ovat osa yritysten etsimää osaamista.

Sijoituksia

  • SMBG-ohjelman avauspalkinto ja kymmenen parhaan listan luomista sen perustamisen jälkeen.
  • Vuoden 2013 Trophées de la Pédagogien (koulutuspalkinnot) voittaja.
  • EDUNIVERSAL 2017 parhaan mestarin maailmancup-voittaja: 18. maailman 50 parhaan joukosta.
  • 5. sija SMBG-Eduniversalin parhaan maisterin, MS: n ja MBA 2017: n luokassa ”Luxury Management” -luokassa.
  • SMBG-ohjelman avauspalkinto ja kymmenen parhaan joukkoon sijoitusta.
  • Trophées de la Pédagogien (Educational Trophy) 2013 voittaja.
  • World Cup -voittaja EDUNIVERSAL 2017 paras mestari: 18. sija 50 parhaan joukossa maailmassa.
  • 5. sija SMBG-Eduniversalin parhaan maisterin, MS: n ja MBA 2017: n luokassa ”Luxury Management” -luokassa.

tavoitteet

Tätä monitieteistä tutkintoa, joka kykenee ennakoimaan ja jopa käynnistämään muutoksia, koulutuksen seuranneet nuoret avainhenkilöt valmistautuvat johtamisen erilaisiin toimintoihin: luomiseen, tulevaisuuden mahdollisuuksien tunnistamiseen, projektisuunnitteluun kaikissa muodoissaan - tuotannossa, markkinoinnissa, rahoituksessa, johtamisen valvonnassa , tiiminhallinta ja muutoksenhallinta.

Kenelle se on suunniteltu?

  • Tämän alan opiskelijat haluavat uppoutua uransa toiveisiin räätälöityyn ylellisyyden ja muodin markkinointipuolelle.
  • Kaupan, hallinnan ja rahoituksen alojen opiskelijat, jotka haluavat lähestyä näiden toimintojen historiallisia, taloudellisia ja kulttuurisia todellisuuksia sekä näiden alojen käytännön inhimillisiä ja taiteellisia osia, joihin voi kuulua vähittäiskauppa ja visuaalinen markkinointi.
  • Opiskelijat, joilla on tieteellinen tausta ja jotka haluavat muuttaa näkökulmaansa sekä abstraktin että taloudellisen näkökulman suhteen.
  • Ammattilaiset, joilla on vain osittainen kokemus tavoittelemastaan urasta (vain yrityksen erityisellä toimialalla ja toiminnalla) ja jotka haluavat laajentaa alaansa näkökulmasta ja ymmärryksestä rikastaen samalla taitojaan.
  • Ammattilaiset, jotka ovat pääosin toimineet johtotehtävissä ja jotka haluavat nyt parantaa tietämistään alasta vahvistaakseen toimintakykyään.
  • Uranvaihdossa olevat henkilöt, joilla ei ole suoraa kokemusta ammatin harjoittamisesta.

Ohjelmoida

Ylellisyyden ja muodin hallinnan ja markkinoinnin MBA järjestetään seuraavasti: kurssit, oppaat, konferenssit, luksusfoorumit, opastetut kierrokset, tapaamiset ylellisyyden, muodin ja nykytaiteen instituutioiden kanssa, tapaustutkimukset, projektityöpajat, ryhmäopinnot kattavat todelliset liiketapaukset , hämmästysraportti, työharjoittelu ja jakson lopun väitöskirja.

Harjoituspolku koostuu 4 moduulista:

Moduuli 1: Ylellisyys ja muoti

  • Ylellisyyden globaali historia ja talous
  • Pysyvät joukot: Ylellisyysryhmät, Historia, Strategia
  • Taideteollisuus
  • Muotityöpajat: Muoti ja tekstiilit, korut
  • Nykytaiteen ja kulttuurinäyttelyhanke
  • Ylellinen matkailu ja hotellit
  • Hajuvesi-tuoksun perusteet

Moduuli 2: Ylellinen markkinointi

  • Oikeudellinen suoja
  • Kansainvälinen markkinointi
  • Ihmissuhteet
  • Mainostajan viestintä
  • Markkinoinnin johtaminen, Brändin hallinta, Visuaalinen hallinta
  • Merchandising

Moduuli 3: Strategia

  • Liiketoimintapelit (simulaatiot)
  • CRM

Moduuli 4: Kompetenssit

  • Uran rakentaminen
  • Digitaalimaailma ylellisyysteollisuuden palveluksessa
  • Ammatillinen projekti - tutkimuspaperi
  • Kansainvälisen liiketoiminnan analyysi
  • Julkinen puhuminen
  • Kansainväliset henkilöstöresurssit
  • Kansainvälinen kauppaoikeus
  • yrittäjyys

Ura Perspectives

  • johtaja
  • Tuotepäällikkö
  • Myyntijohtaja
  • Toiminnan johtaja
  • Vähittäiskaupan johtaja
  • Visuaalisen markkinoinnin johtaja
  • Viestintäpäällikkö
  • Tapahtumahallinta
  • Vähittäiskaupan koulutuspäällikkö

Ja mikä tahansa johtotehtävä, jota varten tämä koulutus on helppo sovittaa ylellisyyden, muodin tai erittäin korkean lisäarvon alaan.

vaatimukset

Kaikille kursseilleen koulu vastaanottaa hakemuksia koko vuoden ajan: tammikuusta joulukuuhun.

Ehdokkaiden seulonta suoritetaan hakemistotiedoston (mukaan lukien CV + hakemuslomake) avulla, jota seuraa haastattelu.

edellytykset:

  • Menestyvä tai meneillään perustutkinto kahden vuoden kurssille (Master 1 ja 2 ohjelmat).
  • Menestyvä tai meneillään maisterin 1 aste yhdellä lukuvuonna (Master 2 -ohjelma).
  • Yrityksen johtajat voivat myös hakea.
Viimeksi päivitetty Elo 2020

Oppilaitoksesta

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Lue lisää

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Näytä vähemmän