MBA ylellisessä brändinhallinnassa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Luxury Management -ohjelmalla pyritään kaikkiin tuleviin johtajiin, jotka haluavat rakentaa kiinteän ja menestyksekkään uran ylellisyydestä.

Tämä kattava kansainvälinen ohjelma tarjoaa maksimaalisen altistumisen ylellisyystuotannolle. Jokainen ehdokas on toiminnassa muutaman päivän kuluessa siitä, kun se on tehnyt unelmatehtävänsä.

Ei ole mitään parempaa kuin hankkia tämä tieto

360 ° oppimisohjelma

  • Luokan oppiminen: luennot, tapaustutkimukset, keskustelut
  • Käytännön kokemukset: Kenttäkäynnit (Retail, Foundation, Designers, Craftsman workshop, messut jne.), Työryhmät
  • Ylellisyysasiantuntijoiden näkemykset: Vieraiden puhujat, mestarikurssit, Q
  • Jatkuva palaute ja arviointi MBA-professoreilta ja yritysten johtajilta

Kaikki luokat opetetaan englanniksi luksusasiantuntijoilla.

Opiskelijamme saavat tietoa korkeasti koulutetuista luksusasiantuntijoista, jotka edustavat arvokasta uraa nopeasti kehittyvässä teollisuudessa.

Tämän kurssin tuloksena voit:

  • Ymmärrä ja analysoi tuotemerkin ja tuotemerkin hallintaa ylellisyydessä , joka perustuu markkinoihin ja asiakkaiden profiileihin ja kulttuuriin
  • Analysoi ja luo brändistrategioita ja brändialustoja luksusteollisuudelle
  • Hanki syvällinen käsitys ylellisyystuotannosta , jossa keskitytään Ranskan ylellisyystuotantoon, kaikkiin toimialoihin .
  • Rakenna arvo olemassa oleviin tai kehitä uusia tuotemerkkejä
  • Hanki selvittää tulevaisuuden rooli ylellisessä teollisuudessa
  • Kehittää viestintä- ja jakelustrategioita ylellisillä tuotemerkeillä

Ohjelmoida

Ylellisen kulttuurin ymmärtäminen:
  • Holistinen näkemys teollisuudesta
  • Teollisuuden dynamiikka ja kehitys
  • Perustetut pelaajat ja uusi sukupolvi
  • Ylellisyysasiakkaiden profiili ja käyttäytyminen
  • Tapaustutkimus ja työryhmät
Arvon luominen:
  • Brandin identiteetistä Brand DNA: han
  • Kuinka kääntää ylellinen tuotemerkki menestykseen
  • Tuotteen innovaatio ja suunnittelu
  • Ylellisyys ja kestävyys
  • Tapaustutkimus ja työryhmät (tuotemerkin arvo, tuotemerkki)
Brändistrategiat:
  • Tuotemerkin paikannus - konsepti, tuotekehitys
  • Brand-alustoja
  • Toiminnallinen huippuosaaminen / asiakaskokemus
  • Ylellisyystuotteiden sosiaalisen verkoston strategiat
  • Tapaustutkimus, työryhmät (valikoiva jakelu ja sähköinen kaupankäynti)
Maailmanlaajuinen kuva ja viestintä:
  • Online / Offline-yhteys / Omnichannel
  • Mainostastrategiat
  • Sosiaalisen median strateginen käyttö
  • Tapaustutkimus, työryhmät
Ylellinen jakelu digitaalisessa iässä:
  • Yksinoikeus ja näkyvyys
  • Kehittyvät markkinat VS Aikuiset markkinat
  • Tapaustutkimus, työryhmät
Upotus luksusmaailmaan:
Ryhmissä, joissa on 5 henkilöä, osallistujien on ratkaistava yritysliiketoiminta (valmennus suoritetaan toimeksiannon aikana). Esitys, jota seuraa MBA-professori ja yrityksen johtaja.

Ura Perspectives

ESLSCA Business School on 15 000 tutkintoa sadassa maassa, ja ESLSCA Business School on yksi suurimmista ja vanhimmista verkostoista suurimpien yrityskoulujen keskuudessa.
Luxury-tuotemerkin johtaminen kansainvälisellä MBA-tutkinnolla luo tietä ennakoimattomille näkökulmille hyvin globaalissa ja monipuolisessa ympäristössä.
Kun noudatat tätä ohjelmaa, voit liittyä johtajaksi tai johtajaksi seuraavilla toimialoilla yrityksen koon mukaan:
  • Brändi
  • Vähittäiskauppaverkosto,
  • Markkinointi,
  • Digitaalinen merkki,
  • Tuote,
  • Matkailu
  • Yrittäjyys jne.

Opiskelijaksi

Koulu tarjoaa kaikille kursseilleen mahdollisuuden hakea verkossa koko vuoden ajan: tammikuusta joulukuuhun.
Ehdokkaiden valinta suoritetaan hakemustiedostolla (CV ja hakemuslomake), jota seuraa haastattelu.
Ehdokkaiden tulee olla ammatillista tai akateemista (maisteritutkintoa).
Markkinoinnin ja ylellisyyden alalla. Ehdokkaiden on osoitettava vahvaa motivaatiota markkinointiin, tuotemerkkiin, luksusliikkeisiin.
Viimeksi päivitetty Maaliskuu 2019

Oppilaitoksesta

Forte de ses 69 ans d'expérience, de sa réputation affirmée pour la Finance d'Entreprise, de Marché et l’Audit, l'ESLSCA Business School additionne de nombreux atouts tels que l'implication internatio ... Lue lisää

Forte de ses 69 ans d'expérience, de sa réputation affirmée pour la Finance d'Entreprise, de Marché et l’Audit, l'ESLSCA Business School additionne de nombreux atouts tels que l'implication internationale (y compris l’implantation de centres associés à l’étranger), l'innovation pédagogique, la qualité des recherches de sa faculté, le réseau international des anciens élèves… Näytä vähemmän