MBA ylellisessä brändinhallinnassa

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta oppilaitoksen verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Tämä innovatiivinen MBA-ohjelma vastaa ammattitaitoisten johtajien kasvavaan kysyntään, jossa perehdytään perusteellisesti luksusbrändin hallintastrategioihin ja -välineisiin.

Ohjelma perustuu MBA Luxury Brand Marketingin menestykseen ja tarjoaa edelleen erinomaisen foorumin maailmanlaajuisen luksusmarkkinoiden kehityksen tutkimiseksi.

MBA Luxury Brand Management -ohjelma on suunniteltu tarjoamaan ehdokkaille, joilla on asianmukainen johtamiskokemus erikoisosaamista ja -taitoja siirtyäkseen seuraavalle tasolle uraansa.

Ohjelman suunnittelu auttaa oppilaita saamaan syvällisen ymmärryksen hallinnan monimutkaisuudesta ylellisyystoimintojen yhteydessä, varsinkin kun luksusmarkkinat tulevat yhä kilpailukykyisemmiksi ja moniulotteisiksi, ja ylellisyystuottajat tulevat polarisoituneemmiksi.

Koko ohjelmassa painotetaan voimakkaasti tietojen keräämistä ja analysointia monimutkaisten päätöksenteon tukemiseksi. Opiskelija kehittää tarvittavia analyyttisiä taitoja tutkiakseen monenlaisia luksusalan vaikuttavia kysymyksiä ja kykyä luoda luovia ratkaisuja. Aktiivinen kokemuksellinen oppiminen antaa opiskelijoille mahdollisuuden kehittää strategista ajattelua, johtajuutta, ihmissuhde- ja ryhmätaitoja sekä syvempää yrittäjyyttä. Ongelmanratkaisukykyä kehitetään myös tapaustutkimusten, liiketoimintapelien ja live-alushousujen projektin avulla, joka on luotu yhteistyössä johtavien ylellisyysjärjestöjen kanssa.

Ylellisyystuotemerkit menestyvät edelleen aitouden, yksinoikeuden ja käsityötaidon tärkeimpien elementtien kautta, mutta nykyään ne on tasapainotettava 24/7: n käytön ja välittömyyden kanssa ja heijastettava digitaalitekniikan edistymistä ja kuluttajan kasvavaa valtaa. MBA Luxury Brand Management tutkii, miten ylellisyystuotemerkkien on löydettävä innovatiivisia tapoja harvinaisuuden ja globaalin laajentumisen väliseen klassiseen kompromissiin.

Core-moduulit

Luxury Perspectives and Practice

Suunniteltu arvioimaan kriittisesti ylellisyyskonseptin ja maailmanlaajuisen luksusalan kehittymisen monimutkaisuutta. Opiskelijat analysoivat, miten ylellisyysarvot kehittyvät eri tuote- ja markkinatilanteissa, ja selvittää, miten yksittäisten kuluttajien ominaisuudet, sosiaalinen dynamiikka ja brändiin liittyvät tekijät vaikuttavat päätökseen ostaa ylellisyystuotteita ja -palveluja.

Rahoitus ja varainhoito

Kehittää kriittistä tietoisuutta nykyaikaisesta varainhoidosta ja perustuu opiskelijoiden aiempaan altistukseen taloushallinnon periaatteille ja tekniikoille. Moduuli keskittyy kaikkiin kolmeen varainhoidon pääpiirteeseen, jotka ovat: varallisuuden luominen, varallisuuden säilyttäminen ja varallisuuden siirto.

Luxury Distribution ja Retail

Tarjoaa kriittisen analyysin ylellisyystuotteiden ja -palvelujen vähittäiskaupan ja jakelun hallinnan suuntauksista ja kehityksestä. Ylellisyyden vähittäiskaupan kokemus otetaan huomioon - painottaen erityisesti erilaisten etujen luomista myymäläkuvan luomisen ja asiakaspalvelun avulla.

Strategia Johtajuus ja sosiaalinen vastuu

Mahdollistaa opiskelijoiden kriittisen analyysin rooleista, joita esimiehet pelaavat strategian suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa luksusalan organisaatioissa. Opiskelijoita kannustetaan pohtimaan johtajuuden merkitystä organisaatioiden strategisten valmiuksien kehittämisessä, suojelussa ja hyödyntämisessä. Moduuli on suunniteltu auttamaan opiskelijoita ottamaan merkittävän johtavan roolin tulevaisuuden uraansa luksusalalla.

Strateginen brändinhallinta

Tutkii tuotteen luonnetta ja roolia tuotemerkin toimittamisen ja monien ylellisyysalojen kokemusten näkökulmasta. Siinä korostetaan tehokkaan tuotemerkin hallinnan merkitystä luksus- ja palvelusektorilla tarkastelemalla yksityiskohtaisesti suhteellista kirjallisuutta, jota tukevat kontekstuaaliset esimerkit.

Tuotemerkin hallinnan oikeudelliset näkökohdat

Keskittyy ja yhdistää oikeussääntöjä niille, joilla ei ole aikaisempaa oikeudellista tutkimusta immateriaalioikeudesta tai -asetuksesta. Se tarjoaa perustan kriittiselle, analyyttiselle ja oikeudellisesti luovalle ajattelulle ja tutkii samalla tavaramerkkeihin, verkkotunnuksiin, ohituksiin, muotoiluun, patenttioikeuksiin, tekijänoikeuksiin ja mainostandardeihin liittyviä kysymyksiä.

Tutkimushanke: Suunnittelu ja menetelmät

Esittelee opiskelijat tutkimushankkeisiin ja ajanhallinnan taitoihin, jotka ovat välttämättömiä niiden tutkimusprojektille. Moduuli tarjoaa keskeiset tiedot tutkimuksen suunnittelusta keskeisillä aloilla ja ottaa kriittisen näkökulman vaihtoehtoisten tutkimusmallien vertailuun ja kontrastiin.

Väitöskirja

Ohjelman viimeinen osa on väitöskirja, joka tarjoaa sinulle mahdollisuuden suunnitella ja toteuttaa osa alkuperäistä tutkimusta Luxury Brand Marketingin valikoivalla alueella. Osana tutkimusta opiskelijoilla on mahdollisuus soveltaa aiemmin opetettujen moduulien teorioita, käsitteitä, teorioita ja kehyksiä. Väitöskirja voi olla yksi kolmesta muodosta: Sovellettu tutkimushanke, tutkimushanke tai yritysneuvontaprojekti.

Opettaminen ja oppiminen

Opiskelevat MBA Luxury Brand Management tulee olemaan osa pientä ja keskitettyä luokkaa, yhdistelmä paikallisia ja kansainvälisiä opiskelijoita jakamaan johdon asiantuntemusta ja hyötymään maailmanluokan professorien opetuksesta, jossa on tutkimus- ja ammattikokemusta sekä läheisiä sidoksia teollisuuteen.

Kunkin yksilön luokkaan tuoma monimuotoisuus ja kokemus on yksi GCU London MBA: n tärkeimmistä vahvuuksista. Ohjelma on suunniteltu edistämään epävirallisia vertais- ja osaamisverkostoja, joiden avulla he voivat tulla tehokkaiksi, riippumattomiksi ja elinikäisiksi oppijoiksi. Kansainväliset akateemikot Ranskasta, Espanjasta, Italiasta, Taiwanista, Kiinasta ja Yhdysvalloista ovat vierailleet GCU London saadakseen tietoa opetuksesta.

Arviointi

Ohjelmassa käytetään useita arviointimenetelmiä, jotka vaihtelevat moduulien mukaan, ja ne sisältävät ryhmätyötä, tapaustutkimuksia, kirjallisia kursseja, ryhmäesityksiä, projekteja ja tutkimuspohjaista väitöskirjaa.

Tutkinnon mahdollisuudet

Aikaisemmat MBA-tutkinnon suorittaneet ovat rakentaneet vahvoja uraa maailmanlaajuisesti tunnustetuissa organisaatioissa. Kansainväliset tutkinnon suorittaneet ovat saaneet työtä kotimaassaan Euroopassa, Intiassa, Pakistanissa, Nigeriassa, Kanadassa, Meksikossa, Indonesiassa ja Kiinassa.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Lue lisää

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Näytä vähemmän