MBA-markkinoinnin MBA

Yleistä

Ohjelman kuvaus

2. vuoden urheilumarkkinoinnin MBA on tulevaisuuden asiantuntijoille markkinointimaailmassa. MBA-urheilun johtamisen ensimmäisen vuoden jälkeen, joka on yleinen ydin, joka keskittyy urheiluliiketoiminnan asiantuntemukseen, urheilumarkkinoinnin MBA 2: n tavoitteena on ammatillinen integraatio. Se tarjoaa taitoja, joita tarvitaan harjoittelemaan tämän vaihtoehdon maailmankaikkeudessa ja saamaan ymmärrystä urheilumarkkinoinnista. Seuraava lukuvuosi on lokakuussa.

2. vuoden urheilumarkkinoinnin MBA: llä on monia etuja:

  • Peruskurssit, joissa käsitellään kaikkia markkinoinnin keskeisiä kohtia
  • Erityiset kurssit ovat markkinoinnin eturintamassa
  • Ammatillisen projektin rakentaminen
  • Ammatillinen muisti ammatillisen projektin rakentamisen tukemiseksi
  • Markkinoinnin maailman avaaminen

Tämän ohjelman avulla voit hankkia seuraavat taidot:

  • Tule ammattitaitoiseksi asiantuntijaksi markkinoinnin alalla
  • Yleinen yleinen tieto markkinointimaailmasta
  • Työkalujen ja strategioiden hallinta
  • Strategisten ja toiminnallisten viestintätekniikoiden hallinta DTP-työkalujen hallinnan avulla
  • Vahva liiketoimintaosaaminen
  • Johdon taidot (talous, kirjanpito, budjetti) sekä toimistotyökalujen hallinta
  • Kyky hallita projektia tai ryhmää (projektinhallinta ja henkilöstöhallinto)
  • Kyky järjestää ja suunnitella markkinointihanketta
  • Aloita yritys
  • Pidä englanninkielinen ammatillinen komento
  • Lisääntynyt itsetuntemus ja ammatillinen profiili
  • Hänen ammatillisen ja henkilökohtaisen projektinsa täyttäminen

Ohjelman mahdollisuudet:

  • Markkinointipäällikkö, tuotepäällikkö, Network Manager
  • Store Manager
  • Liitot ja urheiluseurat
  • Yritysten mainostajat ja markkinointiosastot
  • Urheilutapahtumia järjestävät yritykset
  • Tekninen johtaja, logistiikkapäällikkö, projektipäällikkö, viestintäpäällikkö, mediakoordinaattori, vieraanvaraisuus, sponsorointi, VIP-alueen hallinta
  • Markkinointi- ja viestintäneuvontatoimistot urheilun kautta
  • Paikalliset ja alueelliset yhteisöt
  • Kunto-, hyvinvointi- ja urheiluala

MBA 2. vuosi urheilumarkkinoinnissa

Lähi-osaaminen

  • Markkinointimarkkinoiden toimijat ja niiden erityispiirteet
  • Sähköisen liiketoiminnan strategia
  • Urheilumarkkinointi
  • Aktivointivälineet

* Luettelo ei ole tyhjentävä

Viestintä - Tapahtumat

Median hyödyntäminen ja aktivointi urheilutapahtuman ympärillä

Tapahtumien ja urheilurakenteiden digitaalinen optimointi

* Luettelo ei ole tyhjentävä

Ammatilliset työkalut - täydentävät toimet

Ammattimaiset työkalut

  • Heijastava ja ammattimainen lähestymistapa hänen hankkeeseensa
  • Rakenna kuva sosiaalisten verkostojen kautta
  • DTP-työkalut
  • Julkinen puhuminen
  • Ammattimainen muisti markkinointiongelman ympärillä

Täydentävät toimet

  • Matka tutustumaan eilen ja tänään urheiluun
  • Urheilukonferenssit urheilun eri aloilla tunnustettujen asiantuntijoiden kanssa. (PR, yhteisöhallinto, tapahtumien järjestäminen, vapaaehtoistyö urheilussa jne.)
  • Yrityskeskittymä (johtajan, johtajan, markkinoinnin / viestinnän johtajan sekaantuminen, klubi, tuotemerkki jne.)
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérien ... Lue lisää

Sports Management School est une école internationale spécialisée en Management du Sport. Son positionnement de «Pure player» exclusivement centré sur le Sport Business lui confère une réelle expérience dans tous les domaines connexes à cet univers, notamment le commerce et la distribution, le marketing, la communication et l’organisation d’événements sportifs. Näytä vähemmän