MBA kansainvälisessä markkinoinnissa
EU Business School Switzerland
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Geneva, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
CHF 39 750 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Johdanto
Tuotteiden ja palvelujen markkinointi on tärkeä osa liiketoimintaa. Yrityksen tarjonnan tehokas toimittaminen on avain menestykseen nykypäivän jatkuvasti muuttuvassa ja monipuolisessa liike-elämässä. Tämä ohjelma tarjoaa puitteet markkinoiden, kilpailijoiden, tuoteportfolioiden ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen kansainvälisestä näkökulmasta. Opiskelija oppii digitaalisen markkinoinnin strategioiden, mainonnan ja median uusimmasta kehityksestä valmistelemalla heitä kansainvälisen markkinoinnin uralle.
Oppiminen johtajilta
Tapahtumat, joissa EU-opiskelijat tutustuttavat maailmanlaajuisesti menestyneisiin johtajiin, ovat olennainen osa lähestymistapaamme tarjota yrityskoulutusta, joka käynnistää urasi.
Sveitsin kelloteollisuuden pelastaja Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith ja Hublot on tuonut raitista ilmaa jokaiselle johtamalleen tuotemerkille. Hän selitti EU-opiskelijoille, kuinka saavuttaa luova näkökulma ja yrittäjähenkinen ajattelutapa, joka on olennainen menestyvän yrityksen perustamisessa ja johtamisessa.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja instituutin verkkosivuilta.
Opetussuunnitelma
- Kesto: Kolme lukukautta / vuosi (kokopäiväinen) tai kuusi lukukautta / kaksi vuotta (osa-aikainen)
- Opintopisteiden määrä: 90 op
- Aloituspäivät: loka, tammi ja maaliskuu
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 12 600 CHF
- Pääsymaksu: Ympäri vuoden
Tutkinto myönnetty
- Valtion tunnustama yliopistollinen MBA-tutkinto, jonka akkreditoi Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Espanja (título propio) .
- MBA-tutkinto osoitteesta EU Business School Switzerland joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Ohjelman tulos
Laajuus: 90 op
Tutkinto myönnetty
- Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), valtion tunnustama yliopisto Espanjassa, myöntämä yliopiston MBA-tutkinto.
- MBA-tutkinto EU Business School Switzerland , joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Oppimistulokset
Valmistuneet lähtevät tästä ohjelmasta kaikilla työkaluilla, joita he tarvitsevat ollakseen tehokkaita toimijoita kansainvälisen markkinoinnin alalla. Opiskelijat myös:
- Tutki, kuinka yritykset saavat parhaan hyödyn sijoituksistaan; tiedon hallinnasta viestintään.
- Käytä keskeisiä periaatteita, jotka lisäävät viestintää ja tehokkuutta.
- Analysoi henkilöstöjohtamisen toimintoja ja selvitä sen strategista merkitystä.
- Analysoi ja luo vaihtoehtoisia investointiprojekteja.