MBA kansainvälisessä markkinoinnissa
Horizons University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 590 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa
Johdanto
MBA kansainvälisessä markkinoinnissa
MBA -ohjelma osoitteessa Horizons University valmistaa opiskelijoita johtotehtäviin globaaleissa organisaatioissa ja uralle riippumattomina konsultteina, yrittäjinä ja yritystutkijoina.
Tämä ohjelma käsittelee markkinointilogistiikan ja kulttuurillisten ilmiöiden rajapintaa sellaisina kuin ne ovat nykypäivän globaalissa ympäristössä. Opiskelijat, jotka suorittavat tämän erikoistumisen, voivat hakea uraa markkinoinnin johtamisessa, tutkimuksessa, kuulemisessa tai yrityksen johtamisessa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kieli
ranskaa tai englantia
Peruskurssit
- Nykyaikaisten yritysorganisaatioiden johto
- Globaalit integraatioprosessit
- Taloudellisten resurssien hallinta
- Liiketoiminnan tutkimussovellus
Erikoiskurssit
- Globaalit markkinanäkymät
- Markkinoinnin hallintaprosessit
- Markkinoinnin tutkimusmenetelmät
- Markkinointistrategian kehittäminen
- Kulttuurienvälinen kommunikaatio
- Mainosseminaari
Metodologia
Tyypillisen kurssin rakenne edellyttää, että opiskelijat lukevat yliopiston toimittamia materiaaleja, opiskelevat aiheeseen liittyviä materiaaleja ja tekevät henkilökohtaista tutkimusta aiheesta (keskittyy henkilökohtaisiin kiinnostuksenkohteisiin). Jokaisesta käsitellystä aiheesta opiskelija valmistelee vastauksen kokeeseen. Testi koostuu taitojen soveltamisesta tietyssä tilanteessa.
Opiskeluvaihtoehdot
Saatavilla on verkossa, paikan päällä ja molempien yhdistelmä
Kurssin arvosanat
Jokainen kurssi on arvoltaan 10 opintopistettä (4 Yhdysvaltain opintopistettä).
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Uranäkymät
MBA-ohjelma osoitteessa Horizons University valmistaa opiskelijoita johtaviin tehtäviin maailmanlaajuisissa organisaatioissa sekä itsenäisten konsulttien, yrittäjien ja liike-elämän tutkijoiden uraan.