MBA kansainvälisessä markkinoinnissa
EU Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 21 900 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
* Barcelonan lukukausimaksu. Münchenin lukukausimaksu on 22 500 euroa. Geneven/Montreux'n opetus on 37 800 CHF vuodessa. Verkkokoulutus on 17 400 euroa vuodessa
Johdanto
Ryhdy pelinvaihtajaksi!
Liity online -tiedotustilaisuuteen - rekisteröidy nyt!
Tuotteiden ja palveluiden markkinointi on tärkeä osa liiketoimintaa. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja yrityksen tarjouksen tehokas toimittaminen ovat avain yrityksen menestykseen. Tämä ohjelma tarjoaa puitteet markkinoiden, kilpailijoiden, tuotevalikoimien ja kuluttajien käyttäytymisen ymmärtämiseksi kansainvälisestä näkökulmasta. Opit viimeisimmistä sähköisen markkinoinnin strategioiden, mainonnan ja median kehityksestä valmistautuaksesi uraan kansainvälisessä markkinoinnissa.
- Kesto : Kolme lukukautta/vuosi (90 op)
- Sijainnit : Barcelona, Geneve, Montreux, München, Online
- Opetuskieli : englanti
- Aloituspäivät : lokakuu/tammikuu/maaliskuu
- Pääsymaksu: Ympäri vuoden
Tutkinto myönnetty
- Barcelonan ja Sveitsin kampuksillamme opiskeleville opiskelijoille valtion tunnustama yliopistollinen MBA-tutkinto, jonka on hyväksynyt Universidad Católica de Murcia (UCAM), Espanja.
- EU Business School Sveitsin yksityinen ja kansainvälisesti akkreditoitu MBA -tutkinto.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kansainvälisen markkinointiohjelman kursseista otettu näyte:
- Myynnin hallinta
- Digitaaliset markkinointistrategiat
- Mainosmedia
Ohjelman tulos
Laajuus: 90 op
Tutkinto myönnetty
- Yliopistokohtainen maisterintutkinto (título propio), jonka myöntää Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Espanja.
- EU Business School Switzerlandin jatko-opintojen todistus.
Oppimistulokset
Valmistuneet lähtevät tästä ohjelmasta kaikilla työkaluilla, joita he tarvitsevat ollakseen tehokkaita toimijoita kansainvälisen markkinoinnin alalla. Opiskelijat myös:
- Tutki, kuinka yritykset saavat parhaan hyödyn sijoituksistaan; tiedon hallinnasta viestintään.
- Käytä keskeisiä periaatteita, jotka lisäävät viestintää ja tehokkuutta.
- Analysoi henkilöstöjohtamisen toimintoja ja selvitä sen strategista merkitystä.
- Analysoi ja luo vaihtoehtoisia investointiprojekteja.
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja instituutin verkkosivuilta.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Opiskelijat, jotka täyttävät tämän merkittävän työn uran seuraavissa tehtävissä:
- Markkinointikonsultointi
- Mainonta
- tiedotusvälineet
- Tuotemerkin hallinta