MBA kansainvälisen liiketoiminnan markkinoinnin erikoistumisessa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

organisaatio

Suoritetaanko yrityksen läsnäolon järjestäminen näyttelyssä, oikeiden viestintäkanavien tunnistaminen, tuotteen mukauttaminen paikallisille markkinoille, kuluttajien ostokäyttäytymisen ymmärtäminen tai tuotteidensa ja niihin liittyvien toimintojen korostaminen Kansainvälinen markkinointi on välttämätöntä brändille menestyäkseen kansainvälisessä kehityksessään. Näiden taitotarpeiden tyydyttämiseksi ILCI Business School on päättänyt avata markkinoinnin ja digitaalisen erikoistumisen.

Kahden vuoden aikana, MBA- ohjelma kansainvälisen liiketoiminnan erikoistumismarkkinoinnissa

Perustuu kansainväliseen liiketoimintaan MBA, se antaa opiskelijoille mahdollisuuden hankkia tarvittavat taidot kehittää kansainvälistä yritystä ja erikoistua yhdestä viidestä sertifiointitaidosta, jotka koskevat markkinointielementtien suunnittelua yritykselle mainostaa tuotteita ja palveluita kansainvälisesti.

AIMaD MBA keskittyy tarkemmin tuotemarkkinointiin ja asiakasmarkkinointiin, jonka avulla opiskelijat voivat osallistua operatiivisella tavalla asiakasuskollisuuden ja myynnin kehittämiseen todellisten tai digitaalisten kanavien kautta.

Edellä määriteltyjen koulutuksen tavoitteiden lisäksi markkinoinnin erikoistumisen tavoitteet

  • Hallitse markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin työkalut
  • Osaa analysoida ja ymmärtää tietyt markkinat
  • Määritä markkinointistrategia
  • Määritä tuotteen, tuotemerkin tai yrityksen operatiivinen sijainti kansallisilla tai kansainvälisillä markkinoilla.
  • Osallistu markkinointistrategian rakentamiseen ja toteuttamiseen
  • Mittaa toteutettujen toimien tehokkuutta.
  • Kehitä tuoteinnovaatiostrategia128614_rsz_icons8-team-m0oste_mjsi-unsplash.jpg

vahvuuksia

  • Taso I -sertifioitu otsikko (2)
  • Markkinointityökalujen hankinta ja digitaalinen markkinointi
  • Tutustu digitaaliseen muutokseen kansainvälisissä pörsseissä ja käytä kohderyhmiin mukautettuja digitaalisia työkaluja
  • Erikoistuminen kansainvälisen liiketoiminnan kehittämiseen
  • Upotus ammatilliseen maailmaan

mahdollisuuksia

  • Kansainvälinen asiakassuhdepäällikkö
  • Kansainvälinen myynninedistämispäällikkö
  • Projektin johtaja tai kansainvälisen markkinointiopetuksen johtaja
  • Kansainvälisen tuotemerkin päällikkö
  • Verkkomarkkinointipäällikkö

Huolestunut yleisö

Bac 3 -taso taloustieteessä tai johtamisessa tai Bac 4 -tasolla kansainvälisessä markkinoinnissa tai kansainvälisessä johtamisessa

ohjelma

1. ja 2. vuosi

  • Kansainvälinen vaihtojärjestelmä
  • Kansainväliset sopimukset
  • Kansainväliset myyntitekniikat
  • Kansainvälinen tarjouspyyntö
  • Kulttuurienvälinen hallinta
  • Geopolitiikka - Maakohtainen lähestymistapa
  • Johtaminen ja johtaminen
  • Markkinointiverkoston valitseminen ja jakeluverkon perustaminen
  • Markkinoinnin ja myynnin suorituskyvyn mittaaminen
  • Kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisstrategia
  • Kansainvälinen myynninedistäminen
  • Projektinhallinta
  • Ammatillinen valmennus
  • Brändimarkkinointi
  • Luova ja mainostrategia
  • CRM (asiakassuhteiden hallinta)
  • Markkinatutkimus ja katsella
  • Kansainvälinen riskienhallinta
  • Kansainvälinen markkinointi
  • SEM SEO SA SMO
  • Laaja jakelu
  • Kansainvälinen kaupallinen etsintä
  • Big Data -seminaari
  • Innovatiivinen projektin luomiseminaari
  • Sosiaalisen median strategia
  • Kieli ja kulttuuri
  • Liikevierailut
  • Ammatillinen projekti
  • Liiketoiminnan tehtävä
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Lue lisää

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Näytä vähemmän
Pariisi , Pariisi + 1 Lisää Vähemmän