MBA digitaalisen markkinoinnin strategia
De Vinci Higher Education Group
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 14 900 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MBA: n digitaalisen markkinoinnin strategia kattaa nykyiset ja uudet digitalisaatiotrendit, jotka voivat muuttaa nykyisiä talouden aloja ympäri maailmaa, mahdollistaa uusia tuotantotapoja ja kulutusta ja käynnistää laajemmat yhteiskunnalliset muutokset. Sen avulla opiskelijat voivat ymmärtää digitaalisen vallankumouksen pääpiirteet, jotka aiheuttavat yrityksille erilaisia häiriöitä.
Yleiset tavoitteet
Empiiristen ja käytännöllisten opetusmenetelmien ansiosta opiskelijat saavat teknisiä ja johtamistaitoja. Tämä kaksoisosaaminen helpottaa pääsyä tehtäviin, kuten digitaaliseen projektipäällikköön, digitaalisen brändin johtajaan, sosiaalisen median johtajaan ja hakumarkkinointikonsulttiin. MBA -opiskelijamme, jotka tulevat kaikkialta maailmasta, arvostavat tätä monimuotoisuuden ja kokemusten jakamisen kontekstia, mikä tekee kurssistamme entistä rikastuttavamman.
Avaintiedot
+ 12 kuukauden ohjelma (6 kuukauden luokat / 6 kuukauden harjoittelu tai väitöskirja)
+ RNCP- ja AMBA-akkreditoidut (APS-kelpoinen / opintojen jälkeinen työlupa)
+ 60 op
Miksi MBA EMLV: ssä?
- Moderni kampus Pariisin La Défensessa, joka on Euroopan suurin liikealue
- Kansainvälinen altistuminen
- Yhteistyö monikansallisten yritysten kanssa
- Paikan päällä olevat urheilutilat ja yli 50 opiskelijaseuraa ja -seuraa
- Vuorovaikutteiset projektit sisarkoulujen ESILV (Engineering School) ja IIM (Digital School) kanssa
- Painopiste pehmeissä taidoissa ja työllistettävyydessä
- Pieni luokkakoko ja yksilöllinen huomio
- Kansainvälinen opetus tiedekunta, mukaan lukien tunnetut tutkijat ja ammattilaiset
- Pääsy oppimiskeskukseen, Bloomberg -sviittiin ja FabLab 3D -tulostustyöpajaan
Ihanteelliset opiskelijat
MBA-ehdokkaat ovat kokeneita ammattilaisia, valmiita kehittymään uusiin suuntiin, tukeutumaan nykyiseen asiantuntemukseen tai ohjaamaan uraansa uuteen suuntaan.
Uramahdollisuudet
MBA valmistaa opiskelijoita erilaisiin uraan digitaalisella alalla, kuten sosiaalisen median analyytikko, SEO-asiantuntija, tilipäällikkö, liikennepäällikkö, digitaalisen kampanjan konsultti, markkinointipäällikkö, digitaalinen projektipäällikkö, sisältöstrategi…
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
6 kuukauden luokka lokakuusta alkaen, jota seuraa 6 kuukauden harjoittelu tai väitöskirja.
Nauti tilaisuudesta soveltaa oppimaasi käytännössä ammattimaisessa yhteydessä. EMLV: n urapalvelu ja alumniverkosto auttavat opiskelijoita löytämään työ- ja työharjoittelua.
Ohjelman lukukausimaksu
Galleria
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.