MBA Kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen (vaihtoehto ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden hallinta)

Yleistä

Ohjelman kuvaus

organisaatio

Ylellisyysbrändimarkkinoiden kasvava profiili tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden. Voit kehittää markkinointi- ja johtamisosaamistasi ja päästä tälle erityiselle ja dynaamiselle markkinasektorille Pariisissa.

ILCI Business School MBA-kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisvaihtoehdon, ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden hallinnan ILCI Business School varmistaa jatkuvan pyrkimyksen parantaa kansainvälistä johtamistaitoja ja tarjota sellaisten henkilökohtaisten ominaisuuksien, kuten aloite, ryhmätyö tai kriittinen ajattelu, optimaalinen kehittäminen.

Kurssien loppuun mennessä olet hankkinut tiedot, tekniikat ja taitot tehokkaasta päätöksenteosta kansainvälisessä johtamisessa ja kansainvälisessä markkinoinnissa ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden alueella.

Lisäksi pystyt analysoimaan nykyistä taloudellista tilannetta, markkinasuuntauksia, tärkeimpiä yrityksiä ja edustajia, jotka muodostavat ylellisyystuotteiden alan.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Kesto: 2 vuotta

Alkaa: Kevät

vaatimukset:

  • 3 vuoden tutkinto (180 op) ensimmäisenä vuonna
  • 4 vuoden tutkinto (240 op) toista vuotta

Avainominaisuudet

  • RNCP: n tutkintotodistus I (5)
  • Syvä käsitys ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden kansainvälisestä hallinnosta
  • Kehitä taitoja kansainvälisessä liiketoiminnassa ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden alueella
  • Korkeasti koulutettu tiedekunta
  • 100% opetetaan englanniksi
  • Yhden vuoden ohjelma Pariisissa

Työpaikat avaukset

  • Tuotepäällikkö ylellisyyden ja vieraanvaraisuuden aloilla
  • Ylellinen myyntipäällikkö
  • Brändiliiketoiminnan johtaja
  • Ylellinen projektipäällikkö
  • Luxury-liiketoiminnan kehittäjä
  • PR-Manageri

Ohjelmoida

  • Kommunikointitaidot
  • Kulttuurienväliset neuvottelut Euroopassa
  • Asiakassuhteiden hallinta
  • Talous ja Euroopan markkinat
  • Kansainvälinen kauppaoikeus
  • Kansainväliset myyntitekniikat
  • Kansainvälinen hankinta
  • johto
  • Johdon kirjanpito
  • Markkinoinnin johtaminen
  • toiminnot
  • Projektinhallinta
  • Julkisen puhumisen viestintä
  • Sosiaaliset verkot ja digitaalinen markkinointi
  • Strateginen markkinointi
  • Ylellisyyssektorit
  • Ylellinen geopolitiikka ja kuluttajakäyttäytyminen
  • Viiniteollisuuden johtaminen
  • Työharjoittelu (valinnainen, jos työkokemus)
  • Ranska (valinnainen)

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Lue lisää

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Näytä vähemmän
Pariisi , Pariisi + 1 Lisää Vähemmän