MBA Global - Luxury Brand Management

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Ohjelma, joka valmistaa opiskelijoita johtotehtäviin tuotannon, logistiikan ja valvonnan perusteellisen tutkimuksen avulla, jossa painotetaan rahoitusstrategioita ja maailmanlaajuista johtamista.
Kattava markkinoinnin ja tuotemerkin hallinta, jossa painotetaan erityisesti sosiaalista mediaa.
Erityisesti keskitytään vähittäiskauppaan, kauppaan ja verkkomyyntiin.
Tämä ohjelma valmistelee opiskelijat menestyksekkääseen luksusuraan.


Tämä ohjelma, jonka valtio on tunnustanut tasolle I, on rekisteröity Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP).

Tämä uusi Global Luxury Management -ohjelma on kehitetty antamaan erityinen vahvuus vuonna 1990 perustetun ensimmäisen Sup de Luxe -ohjelman 30-vuotisjuhlille.

Oli ilmeistä, että Sup de Luxe oli ylivoimaisen johtamisen ja markkinoinnin koulutuksen edelläkävijä, ja hänellä oli mahdollisuus luoda tämä uusi englanninkielinen ohjelma kokopäiväisesti.

Muihin olemassa oleviin ohjelmiin verrattuna tällä on pyrkimys olla erilainen:

  1. Se ei ole "markkinointi" -ohjelma, vaan "Global" Luxury -ohjelma, jossa opetetaan yleishallinnon opiskelijoita ja kaikkia toimia, jotka ovat välttämättömiä menestyksekkääksi tällä alalla: liiketoimintapolitiikka, valvonta ja rahoitusasiat, mutta myös logistiikka ja toimitus Ketju, kouluttaa ehdokkaita pääsemään keskipitkällä ja pitkällä aikavälillä suurimpien strategisten maiden ylellisten tytäryhtiöiden johtajiksi.
  2. Siinä korostetaan luomisen hallintaa ja luovaa tiimiä, sillä uskomme, että tämä on erittäin tärkeä tekijä brändin erottamisessa ja mielenkiintoisten ja erinomaisten tuotteiden, esineiden tai palvelujen tarjoamisessa.
  3. Se kehittää erityisosaamista sosiaalisen median verkkoihin ja digitaaliseen markkinointiin.
  4. Se haluaa erottua parhaasta käytettävissä olevasta koulutuksesta luksus- ja ylellisyystoiminnassa.

Tämän erityisen sisällön lisäksi tätä uutta Global Luxury Management -ohjelmaa vahvistavat sen läsnäolo Sup de Luxe -yrityksessä, koulussa ja ympäristössä, jonka voi määritellä:

  1. Suurin MBA-tutkinto-opiskelijoiden MBA, sillä sillä on nyt noin 1,700 alumnia, joista suurin osa työskentelee kansainvälisissä luksusyhtiöissä.
  2. Erityistä huomiota kiinnitetään läheisiin ja tuottaviin suhteisiin luksusalan kanssa yleensä ja alan suurimpiin yrityksiin.

Global Luxury Managementin uusi ohjelma, joka rajoittuu kohtuullisen pienelle määrälle kansainvälistä potentiaalia, odottaa saavansa mielenkiintoisia profiileja luksusyrityksille: heidän pitäisi löytää valmistuneet valmiudet aloittaa, esimerkiksi myymällä, vähittäiskaupassa tai digitaalisen markkinoinnin työpaikkoja ja kehittää pitkällä aikavälillä uraa yrityksessään. Se toivoo myös tulla kansainvälisen tietämyksen ja vuorovaikutuksen ylellisyydeksi luksusmaailmaan.

Ohjelman sisältö

Kaikkiin opetusmenetelmiin, mukaan lukien proaktiiviset ja internet-järjestelmät, käytetään, mutta suurin osa kursseista perustuu liiketoimintaprosessimenetelmään.

Reaaliaikainen analyysi todellisesta yritystilanteesta (ylimmälle yhtiölle esitettävä tiimihankkeesta) tekee ohjelman.

Syvällinen asiantuntemus liiketoiminnan johtamisessa

  • Tilinhallinta, raportointi ja budjetointi
  • Yritysten taloushallinto
  • Kansainvälinen kansainvälinen strategia
  • Globaali yrityspolitiikka

Ylellinen markkinoinnin hallinta

  • Kuluttajien analyysi ja kuluttajien käyttäytyminen; markkinatutkimus
  • Tuotepolitiikka ja hallinta
  • Tuotemerkin hallinta
  • Kansainväliset jakelujärjestelmät
  • Viestintä ja mainonta
  • Sosiaaliset verkot ja digitaalinen markkinointi

Ylellinen vähittäiskauppa ja merchandising

  • Perusalan vähittäiskaupan taloustiede ja johtaminen
  • Säilytä sijainti ja konseptin kehittäminen
  • Merchandising ja visual merchandising

Luomisen hallinta

  • Taiteen hallinta ja erityispiirteet
  • Suunnittelu ja luovien ryhmien hallinta
  • Johdatus tuotesuunnitteluun ja viestinnän suunnitteluun

Ylellinen lahjakkuudenhallinta

  • Organisaation kehittyminen
  • Talenttien hallinta
  • Executive uran luksusta

Valmistus, toimitusketju ja hankinta. Logistiikka

  • Maailmanlaajuiset hankintalähteet
  • Laadunhallinta
  • Logistiikka, toimitusketju ja suunnitteluprosessit

Ylelliset oikeudelliset kysymykset

  • Merkkien rekisteröinti ja henkinen omaisuus. Sopimusneuvottelu ja seuranta

Alakohtainen analyysi

  • Hajuvedet ja kosmetiikka
  • Korut ja kellot
  • Muotihallinta
  • Viini ja väkevät alkoholijuomat
  • Vieraanvaraisuuden hallinta
  • Kiinan markkinoiden haasteet
  • Mahdollisuudet muilla energiamarkkinoilla
  • Muiden BRICS-markkinoiden paikka

Työnkuvaus

Tämä ohjelma tarjoaa globaalin ja kattavan lähestymistavan ylellisyyteen.

Opiskelijat ovat valmiita siirtymään maan johtajille tai markkinointipäälliköille sekä tukihenkilöille avainaloilla.

Mutta he oppivat saamaan joustavuutta aloittaa uransa myynti-, markkinointi- ja kauppatilanteissa.

Niiden tärkeimmät osaamisalueet ovat:

  • Digitaalinen ja yksi-one-markkinointi
  • Vähittäiskauppa, Merchandising ja Visual Merchandising
  • Myyntitoiminta ja erityisesti kansainvälisten verkostojen kehittäminen ja hallinta
  • Kehittäminen ja soveltava markkinointi
  • Toimitusketju ja logistiikka
  • hankinta
  • Globaali hallinta

Heitä valmistellaan työpaikoilla seuraavilla aloilla:

  • Muoti ja tarvikkeet
  • Korut ja kellot
  • Hajuvedet ja kosmetiikka
  • Viinit ja väkevät alkoholijuomat
  • Hotelli- ja vieraanvaraisuudenhallinta
  • Matkailu ja hyväpalkkainen matka
  • Muut sektorit, joissa "Trading Up" -konsepti on kehityksen ja kannattavuuden lähde

Kun he valmistuvat tästä ohjelmasta, he ovat valmiita täysin kansainväliseen uraan.

hakemus

Global Luxury Brand Managementin Sup de Luxe -ohjelma on suunniteltu:

  • Korkeakoulututkinnon suorittaneet korkeakoulututkinnon suorittaneet korkeakoulututkinnon suorittaneet (Bachelor, Master tai Engineering Programs)
  • Vähintään 3 vuoden järkevä liiketoimintakokemus (poikkeuksena epätavallisille profiileille),
  • Nuoret ammattilaiset, jotka haluavat kiihdyttää uransa.

Hakijoiden tulee täyttää hakulomake ja liittää valokuva ja ansioluettelo.

Sovellustiedostoon voidaan liittää yksi tai kaksi suositusta.

Kun tiedosto vastaanotetaan ja valitaan, tuomaristo tarkistaa sen huolellisesti ja haastattaa valittuja hakijoita henkilökohtaisen kokouksen tai sähköisen linkin kautta.

Koko ohjelman lukukausi on 28 000 € syyskuusta 2019 joulukuuhun 2020.

Viimeksi päivitetty Lokakuu 2019

Oppilaitoksesta

HistoriaCartier perusti vuonna 1990 Institut Supérieur de Marketing du Luxe tarjoaa alan ainoaa koulutusta halutuille ja alan ammattilaisille.Perustamisestaan ​​lähtien se on menestynyt menestyksekkää... Lue lisää