MBA Global Fashion Mediassa

Yleistä

3 sijaintia saatavilla

Ohjelman kuvaus

IFA Paris MBA FEDEn sertifioima (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Kesto: 15 kuukauden ohjelma englanniksi
  • Campus: Pariisi
  • Seuraava saanti: syyskuu 2019
  • Laajuus: 120
  • Hakemusmaksu: 150 €
  • Opintomaksu: 14 800 euroa
  • Rajoitettu: 25 opiskelijaa luokkaa kohti


"Muoti sosiaalisen median aikakaudella on erittäin jännittävää"


esittely

Muoti on yhtä paljon tarinoista, sanoista ja kuvista kuin tuotteista, vaatteista ja tarvikkeista. Se on tullut maailmanlaajuinen kulttuurinen ja sosiaalinen ilmiö, ja mainonta, valokuvaus, aikakauslehdet ja tapahtumat ovat tärkeä osa tätä muutosta. Digitaalisten viestintävälineiden ja sosiaalisen median äskettäiset muutokset ovat johtaneet siihen, että sanat ja kuvat ovat entistä keskeisempää, mutta ovat myös tehneet tämän järjestelmän yhä monimutkaisemmaksi ja vaikeaksi hallita.

Global Fashion Media -mainos MBA on suunniteltu erityisesti vastaamaan näihin muutoksiin. Se on suunnattu lähinnä opiskelijoille tai nuorille ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita visuaalisista esityksistä ja viestinnästä, journalismista, mainonnasta, valokuvausstyleistä, taiteellisesta ohjauksesta, sähköisestä kaupankäynnistä, suhdetoiminnasta, valokuvauksesta ja jopa digitaalisista teknologioista ja sosiaalisen median hallinta joko muotimaailmassa tai luovassa teollisuudessa.

Kurssilla on kolme päätavoitetta: rikastuttaa opiskelijoiden muotia, visuaalista ja mediakulttuuria moduuleilla, kuten "Fashion Photography History", joka tuo näkökulmasta muodin visuaalisten esitysten historiallisia muutoksia ja tekee yhteyden muihin luoviin kenttiin tai "Fashion 2.0 ", joka keskittyy digitaalisen viestinnän uusimpaan kehitykseen.

Opiskelijoiden auttaminen ymmärtämään muotialan yritysten ja tuotemerkkien strategisia haasteita ja viestintävälineiden roolia. Moduulit, kuten "Kansainvälinen markkinointiviestintä", "Branding" tai "Sensorial Marketing", ilmaisevat viestintävälineitä yritysten globaalin johtamisen kanssa, jolla on luovaa toimintaa niiden liiketoiminnan ytimessä.

Anna opiskelijoille mahdollisuuden käyttää taitoja, joita he ovat hankkineet lukuisten työpajojen aikana, joita ammattilaiset tarjoavat ympäri vuoden. Esimerkkejä tästä ovat blogin ylläpitäminen muotia ja kulttuuria varten koko ohjelmassa ja tuottaminen muotilehdellä kokonaan, ominaisuus- ja artikkelikirjoituksesta valokuvausammuntaan ja taiteelliseen suuntaan.

Tämä ohjelma päättyy siihen, mitä kutsumme Capstone-projektiksi, yksilölliseksi tutkimukseksi ja luovaksi projektiksi. Kun työskentelet Capstoneilla, kutakin opiskelijaa kannustetaan soveltamaan MBA Global Fashion Media: n omia ammatillisia hankkeita ja kiinnostavia alueita.

Pariisin ja Shanghain kampusten välityksellä opiskelijat eivät ainoastaan ​​pysty vertaamaan alakohtaisia ​​eroja kypsän ja kehittyvän markkinoiden välillä vaan myös ymmärtämään paremmin paikallisten kulttuurien vaikutusta viestinnän ja kuvan tuottamiseen.

Molemmissa kaupungeissa opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua erilaisiin tapahtumiin, kokoukseen ammattilaisten kanssa, osallistua muotinäytöksiin, näyttelyihin ja ammattimessuille yritysmatkojen järjestämiseen, jolloin he voivat rakentaa oman ammatillisen verkostonsa. Ura- ja alumnikeskus tarjoaa myös opastusta IFA Paris -opiskelijoille ja alumneille, ja se yhdistää suuren ylioppilastutkinnon ja alumnien verkoston yli 50 eri maasta.

Kaikki ohjelmamme on kehitetty Bolognan yleissopimuksen mukaisesti määriteltyjen ECTS-puitteiden ympärille. Opintojakson suoritettuaan opiskelijat saavat yhteensä 120 op, jotka voidaan helposti siirtää, jos he päättävät opiskella edelleen. Tämä ohjelma sai myös IDEL / IDEART-akkreditoinnin ja on sertifioitu "Kansainväliseksi Masteriksi".


sisäänpääsy

Pääsyvaatimukset:

  • Mieluiten 2 vuoden työkokemus (harjoittelupaikat otetaan huomioon)
  • Bachelor Graduate tai huomattava ammattikokemus liittyvillä aloilla
  • IELTS 6.5 tai TOEFL IBT 79 (tai vastaavuus) tai todistus englanniksi, muiden kuin kotimaisten englantilaisten puhujien keskuudessa
  • Haastattelu (kampuksella tai Skype)
  • Online-testi

Asiakirjat:

  • Täytä online-hakulomake
  • Viimeisin transkripti
  • Kopio kandidaatin tutkinnosta tai vastaavuudesta
  • Motivaatiokirje
  • Ansioluettelo / CV
  • Passport valokuva
  • Kopio passista

Jatko-opinto-ohjelman johtaja ja akateeminen johtaja tarkastavat kaikki hakemukset. Jos hakijoiden ei katsota täyttävän vähimmäisvaatimuksia akateemisen taustan suhteen, heitä pyydetään ilmoittautumaan säätiön työpajaan, joka pidetään ennen MBA-ohjelman alkamispäivää.


Kurssin rakenne

Meidän MBA Global Fashion Media -kurssi kattaa laajan valikoiman moduuleja, jotka on ryhmitelty viiteen päämoduulin ryhmään:

  • Markkinointi ja hallinta: Tämä ryhmittely kattaa joukon moduuleja, jotka suunnitellaan peräkkäin markkinointisuunnitelman rakenteen perusteella. Opiskelijoiden hankkiman tiedon kokonaisuus valmistaa heidät:
    • analysoida monimutkaisia ​​markkinointihaasteita käytännön tapaustutkimusten perusteella
    • kohdentaa resurssit strategisesti ennalta asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi
    • jotka mahdollistavat kestävän kilpailuedun saavuttamisen
  • Liiketoimintaongelmat: Kapasiteetti kuunnella ja tulkita markkinoiden signaaleja on keskeinen osa nykypäivän johtajia. Se on jatkuvasti viljeltävä. Tässä moduuliryhmässä opiskelijat löytävät media-alan idiosynkriikkejä taloudelliselta ja taloudelliselta näkökulmalta.
  • Tekninen prosessi: "Teknisen prosessin" opetukset perustuvat innovatiiviseen oppimisfilosofiaan. Opiskelijat pannaan todelliseen elämään erilaisten käytännön työpajojen kautta, jotka vaihtelevat valokuvista luovaan journalismiin.
  • Mediaympäristö: Osallistujat kehittävät teeman, joka edustaa yhteistä konseptia, jota toteutetaan erilaisten mediatuen avulla BLOG, SHOOT, WORD ja VIDEO.
  • Media elämäntavat: Useita kokemuksia oppimiseen perustuvia seminaareja, joiden aikana opiskelijat tulevat upotetuksi tietylle universumille, jotka muokkaavat mediaa.


Säätiön työpaja pidetään yli 2 viikon ajan (75 tuntia) ja se sisältää seuraavat moduulit:

  • Markkinoinnin periaatteet - 15 tuntia
  • Kvantitatiiviset tutkimusmenetelmät - 15 tuntia
  • Kirjanpitoperiaatteet - 15 tuntia
  • Työmenetelmät - 15 tuntia
  • Projektinhallinta - 15 tuntia


Opiskelijan työmäärä

  • 567 tuntia kasvotusten luentoja
  • 713 Itsenäisen opiskelun tuntia
  • 840 tuntia kivihiiliprojektia
  • 200 tuntia teollisuusyhteistyötä ja yhteistyötä


Lisätietoja ja ohjelman esitteen lataaminen on osoitteessa https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-global-fashion-media

Viimeksi päivitetty Tammikuu 2019

Oppilaitoksesta

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” (HERALD TRIBUNE, JUNE 2004)

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” (HERALD TRIBUNE, JUNE 2004) Näytä vähemmän
Pariisi , Shanghai , Istanbul + 2 More Vähemmän