Kansainvälisen kauppatieteiden maisteri

Yleistä

2 sijaintia saatavilla

Ohjelman kuvaus

Erottelevat tekijät

  1. 2 liiketoimintaympäristöä
  2. 2 astetta
  3. Kansainvälisesti akkreditoitu AMBA ja EPAS
  4. Kulttuurien välinen kokemus
  5. Yrittäjyysympäristöt

Työllisyysaste

  • 6 kuukautta ohjelman suorittamisen jälkeen: 87%
  • 1 vuosi ohjelman suorittamisen jälkeen: 97%

Alumnitiedot

Alumnien toiminta-alueet

  • 27% Kansainvälinen kehitys
  • 26% liiketoiminnan kehittäminen
  • 21% markkinointi
  • 14% myynti

Maantieteelliset alueet, joilla alumni työskentelee

  • 45% Espanja
  • 21% Euroopasta
  • 5% USA
  • 16% LATAM
  • 6% Afrikka
  • 6% Aasia
  • 1% Oseania

Metodologia

Kurssin metodologia on keskittynyt opiskelijoiden oppimiseen yhdistämällä riittävä yksilöllinen työ, todistettu kyky ja osallistuminen ryhmätyöhön.

Tuutorit, mentorit ja luennoitsijat helpottavat tiedon ymmärtämistä ja soveltamista sekä taitojen siirtämistä.

  • Metodologiamme tarkoituksena on luoda kurssin opiskelijoille hyveellinen toimintapiiri - palaute-analyysi - toiminta.
  • Strategiamme perustuu seuraaviin kolmeen periaatteeseen: kriittisen ajattelun kehittäminen, itsenäisen oppimisen edistäminen (opiskelijakeskeinen oppiminen) ja ohjauksen sekä ammatillisen ja akateemisen tuen tarjoaminen.
  • Päätöksentekoon suuntautuneet istunnot, joilla on oikea tasapaino teoreettisella ja käytännöllisellä.
  • Yksilöllinen kysyntä, joka perustuu arviointeihin, tapauksiin ja harjoituksiin.
  • Puolustaminen ryhmäpohjaisella esittelyllä yritysasioista, joiden monimutkaisuus.
  • Ryhmäpohjainen loppuprojektin tai liiketoimintasuunnitelman valmistelu, esittely ja puolustaminen yksilöllisen arvioinnin avulla.

Menetelmäkriteerit

  • Teoreettinen osa
  • Käytännöllinen komponentti
  • Työ ja tapaukset
  • Viimeinen projekti
  • Yksilölliset arvioinnit
  • Ryhmäarvioinnit

130906_pexels-photo-288477.jpegEnergepic / Pexels

Akateeminen rakenne

Kansainvälinen kauppatieteiden maisteri (IMBA). ESIC Business and Marketing School (ESIC) ja Shanghai International Studies University (SISU) ovat yhdistäneet voimansa luodakseen ainutlaatuisen ja uraauurtavan kansainvälisen MBA (IMBA) -yrityksen naisille / miehille, jonka tarkoituksena on parantaa heidän johtamis- ja johtamistaitojaan ja tarjota heille asiantuntemusta ratkaistavana monimutkaiset haasteet yhä globalisoituvassa ympäristössä. Valmistuttuaan osallistujat saavat kaksi MBA-tutkintoa kahdesta arvostetusta laitoksesta: ESIC IMBA + SISU MBA.

Ydinmoduulit

Hallinnollisen arvon luominen

  • Taloudellisuus maailman kävelylle
  • Taloudelliset mallit ja talousjärjestelmät
  • Markkinoiden ja kuluttajien ymmärtäminen
  • Yksilöivien erilaisten liiketoimintamallien määrittely ja kehittäminen
  • Kasvu ja arvonluonti kodin ulkopuolella
  • Markkinointitoiminto

Tiedot ja analyysit päätöksentekoa varten

  • Big datan ja analytiikan hallinta
  • Sidosryhmien arvon ja rahoituksen mittaus (kolminkertainen rivi)
  • Perustaminen ja sijoitukset
  • Tietojen mallintaminen

Johtaminen XXI-luvulla

  • Digitaalisen markkinoinnin menetelmät
  • Digitaalisen markkinoinnin strategiat ja toiminta
  • Myynnin mallit: omnichannel
  • Tekoäly
  • Liiketoimintaan sovellettu neurotiede
  • Kulutuksen uudet suuntaukset
  • Innovaatio hajottavassa ympäristössä
  • yrittäjyys

Ihmiset ja prosessit

  • Markkinasuuntautuneen ja vastuullisen organisaation johtaminen
  • Työmallien suuntaukset
  • Arvon tuottaminen verkossa / offline-tilassa
  • Paranna monipuolisia kykyjä ja inhimillistä pääomaa
  • Pääoma

Poikittaiset istunnot

Taidot ja itsensä kehittäminen

  • Luovan ajattelun vahvistaminen
  • Tiiminrakennus
  • Kehitä itseäsi
  • Vastuullinen johtaminen ja päätöksenteon taito
  • Kriittinen ajattelu, ongelmanratkaisu ja syvässä oppimisessa
  • Kiinan kieli

Etiikka ja arvot

  • Globaali yrityskansalaisuus
  • Tulee globaaliksi eettiseksi johtajaksi

Maailmanmarkkinatyöpajat ja erityiset seminaarit

TFM

  • TFM

Aiheet Shangai

  • Monipuolisten kykyjen ja inhimillisen pääoman parantaminen
  • Tietojen mallintaminen ja päätöksenteko
  • Rahoitus ja sijoitukset

valittavien

  • Digitaalisen markkinoinnin menetelmät: hakukone ja sosiaalinen markkinointi
  • Digitaalinen markkinointi
  • Muodin ja brändin hallinta
  • Ylellisyys- ja muotituotteiden ja palveluiden hallinta
  • Hinnoittelu, jakelu ja vähittäiskauppa ylellisyydessä ja muodissa

Sijoituksia

# 1 - 1. sija Ranking El Mundo - El Mundo
TOP-ESIC maailman 250 parhaan liiketalouskoulun joukossa - QS
TOP - ESIC maailman 20 parhaan kauppakorkeakoulun joukossa vuonna 2017 - Ranking América Economía - América Economía

Viimeksi päivitetty Huhti 2020

Oppilaitoksesta

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct ... Lue lisää

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct relationship with the business environment in order to provide you with practical academic training that focuses on the needs of the labor market. We offer training with values, to engage successfully as a highly qualified professional with excellent command and knowledge of the latest trends. Näytä vähemmän
Madrid , Barcelona , Valencia , Sevilla , Zaragoza , Málaga , A Coruña , Pamplona , bilbao , Granada , Vigo , Espanja Online + 11 Lisää Vähemmän

Akkreditoinnit