Read the Official Description

Esitys

MBA-ohjelma lähestymistapa erilaisissa liiketoimintaan liittyviä aiheita, kuten kehittää johtoon ja johtamistaitoja, vieressä mahdollisuus saada käytännön työkokemusta kiitos työharjoitteluohjelma, jotta onnistua johtotason. Siinä keskitytään käytännön näkökohdista globaalien markkinoiden opettaa taitoja sovelletaan kansainväliseen markkinointiin ja globaalin hallinnan yrityksissä.

Tavoitteet

  • Opeta eettiset periaatteet soveltaa yritysten todellisuutta.
  • Antaa opiskelijalle ymmärtää toimintaa yritysmaailman ja säätelevien mekanismien globaaleille markkinoille.
  • Opi parhaita työkaluja, tiedot ja taidot, jotta onnistua johtotason.

Tavoite

a) Valmistuneet ja ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa työllisyyttä näköaloja.
b) Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat ottaa uusia tehtäviä ja vastuita.
c) Yritykset etsivät henkilöstön koulutusta.
d) Valmistuneet ammattikoulutuksessa ja Higher Education alueella liike pyrkii käytännön valmistelusta tulevat työelämään.

Ammatillisia mahdollisuuksia

  • International Marketing Director
  • osastopäällikkö

INSA tarjoavat mahdollisuuden tehdä harjoittelun yritysten aikana.

Tutkintovaatimukset

Moduuli 1 - Toimintatapa ja General Strategia.
Moduuli 2 - Strategiat ja politiikat on Marketing Management.
Moduuli 3 - Taloudellinen ohjaus ja optimointi tuloksia.
Moduuli 4 - kaupallinen hallinta Organisaatio Networks.
Moduuli 5 - esimiesvalmiudet: valmennus, voimaantuminen, johtaminen ja organisaatio.
Moduuli 6 - taloudellinen analyysi johdon päätöksiin.
Moduuli 7 - Taloushallinto: johtamisen, strategian ja arvon luominen.
Moduuli 8 - Company arviointi: fuusiot, hankinta, yhteisyrityksiä.
Moduuli 9 - Globalisaatio ja markkinoiden kansainvälistymisen. Analyysi.
Moduuli 10 - Management Etiikka ja Sosiaalinen yritysvastuu.
Moduuli 11 - Branding, hallinta arvon tuotemerkin (osaamisen).
Moduuli 12 - tuotepäällikkö. Suunnittelu ja toteutus käytännöt ja markkinointisuunnitelma.
Moduuli 13 - myyntiennusteet. Ennuste - Forenet (Asiantuntija Systemsin Business ennusteet).
Moduuli 14 - Tuotteet ja Branding Paikannus strategia. Globalisaatio, uusien markkinoiden avaamisesta.
Moduuli 15 - tuotannonohjaus, laatu, logistiikka ja jakelusta.
Moduuli 16 - messukeskus, yleissopimukset, Congresses.
Moduuli 17 - Customer Marketing. Kanta-asiakasohjelmien. Ohjaus uusia kanavia.
Moduuli 18 - Markkinointi teollisuusyritysten ja palveluja.
Moduuli 19 - soveltaminen Marketing 2,0 yhtiössä.
Moduuli 20 - Optimointi tuotteen marginaaleja.
Moduuli 21 - Sosiaaliset ongelmat. Yhteistyö ja päätöslauselman työriidat.
Moduuli 22 - Oikeudellinen ja verokohtelusta johdon työskentelyä.
Moduuli 23 - Teknologinen innovaatio yrityksissä. Globaalien tietotaitoa.
Moduuli 24 - Balance Scorecard. Design strategiat.
Moduuli 25 - Insinöörityö. Strategic Business Plan.

Arviointijärjestelmä

Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti. Lisäksi opiskelija on ansainnut vähintään arvosanalla määrätyistä Business Plan.

Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus, opiskelija saada tutkinto International MBA on INSA Business, Marketing & Communication School.

Program taught in:
Englanti
Tämä kurssi on Campus based
Alkamispäivämäärä
Helmi 2019
Duration
1 vuosi
Part-time
Hinta
7,400 EUR
Deadline
By locations
By date
Alkamispäivämäärä
Helmi 2019
Päättymispäivämäärä
Application deadline

Helmi 2019

Location
Application deadline
Päättymispäivämäärä